Wójt Gminy Iława ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6492418 , fax. 089 6494882
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Iława
ul. Gen. Władysława Andersa 2a 2a
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6492418, fax. 089 6494882
REGON: 00053276000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regeneracja dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest regeneracja dróg gminnych - powierzchniowe utrwalanie emulsjami i gryzem bazaltowym o przekroju 5 - 8 mm i 8 - 11 mm na całej szerokości drogi w następujących odcinkach dróg: Starzykowo - Chełmżyca (7600 m2), Szałkowo przez wieś (3600 m2), Mątyki - Urwisko (1600 m2), Gałdowo - Jakubowo (3500 m2), Gulb - Wólka (7000 m2), Karaś do boiska (360 m2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Zamawiający dokona ustalenia czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. III ppkt. 1. 1) wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający informuje, iż powyższe zamówienie nie wymaga posiada koncesji ani zezwoleń. 2.2. W zakresie warunku wskazanego w pkt. III ppkt. 1. 2) wykonawca wykaże, że:posiadania wiedzę i doświadczenie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt 6 2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 2.3. W zakresie warunku wskazanego w pkt. III ppkt. 1. 3) wykonawca wykaże, że:dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6 4) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 2.4. W zakresie warunku wskazanego w pkt. III ppkt. 1. 4) wykonawca wykaże, że:znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6 2 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 3.W celu potwierdzenia, że wobec wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy Pzp zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca także wykaże, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6 4,5,6,7,8,9 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 2) ustawy Pzp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawców. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10) Kosztorys ofertowy skrócony. 11) Potwierdzenie wniesienia wadium 12) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 13) Zaakceptowany wzór umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity, etap I odcinek od km 0+000 do km 0+323
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej w ciągu działek ewidencyjnych 222/2 oraz 226 - obręb 5 Smolajny (pas drogowy)
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz z ich zagęszczeniem oraz dostawa pospółki na terenie miasta Pisz
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych na terenie gminy Lubawa - drogi Nr 1220 N, Nr 1224 N
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni dr. woj. nr 653 ( I odcinek dr. nr 65 Olecko, ul. Gołdapska) polegający na wykonaniu warstwy ścieralnej od km 0+260 do km 0+780
Dodano: 2016-07-25 - Regulacja poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/104/16
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz z ich zagęszczeniem oraz dostawa pospółki na terenie miasta i gminy Pisz
Dodano: 2016-07-14 - Remont podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych w ciągu dr. woj. nr 655
Dodano: 2016-07-05 - Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity, etap I odcinek od km 0+000 do km 0+323
Dodano: 2016-06-28