Przetargi.pl
Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6156000 , fax. 087 6150800
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6156000, fax. 087 6150800
    REGON: 00052329300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;roboty ziemne; 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków; 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów. Zakres prac obejmuje: 1.1. Roboty rozbiórkowe Rozebranie istniejącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek murowany z dachem jednospadowym pokryty papą. Wywiezienie materiałów z rozbiórki. 1.2. Budowa budynku świetlicy wiejskiej z dwoma boksami garażowymi Budynek parterowy z poddaszem użytkowym, kryty dachem dwuspadowym. Na parterze znajdą się pomieszczenia garażowe na wozy strażackie, kotłownia oraz zaplecze. Na poddaszu znajdą się pomieszczenia świetlicy wraz z zapleczem. Budynek wyposażony w wewnętrzną instalację wodociągowo-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i elektryczną. Powierzchnia zabudowy wraz z powierzchnią schodów i wjazdu dla niepełnosprawnych 245,81 m2. Powierzchnia całkowita 364,55 m2 a powierzchnia użytkowa 338,68m2. W pomieszczeniu garażowym posadzka żywiczna antypoślizgowa np. posadzka poliuretanowa jednobarwna gr. 2-3mm. 1.3. Ogrodzenie Siatka stalowa powlekana na słupkach z rur stalowych obsadzonych w cokole z bramą stalową dwuskrzydłową szer. 5 m oraz furtką o szer. 1,2 m. Wysokość ogrodzenia, bramy oraz furtki 1,5 m. 1.4. Chodniki i dojazdy Roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie, ustawienie obrzeży, ustawienie krawężników, wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni chodników (do wejścia głównego, pomieszczenia kotłowni oraz pomieszczenia komendanta) dojazdów z kostki betonowej Polbruk gr. 6 cm i 8 cm. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 1.5. Przyłącza wod.-kan. oraz lokalna oczyszczalnia ścieków Przyłącze kanalizacyjne do lokalnej oczyszczalni ścieków z rur kanalizacyjnych PCV śred. 160 mm. Przyłącze wodociągowe z istniejącego wodociągu wiejskiego z rury PE 50 z montażem studni wodomierzowej. Lokalna oczyszczalnia ścieków z typowych elementów wykonanych z polietylenu wysokiej jakości. 1.6. Wyposażenie Zgodnie z wykazem oraz rysunkami stanowiącymi załącznik do SIWZ. 1.7. Wymagania dodatkowe a) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną podczas realizacji zadania, m.in. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. b) Wykonawca ustawi dwie tablice informacyjne o współfinansowaniu zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiającego (wymiary tablicy 70x90 cm). 1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja projektowa. 3. Przedmiar robót. 4. Opis wyposażenia. Materiały wskazane w dokumentacji i pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi wymagania określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 16.02.2010 r. do godz. 1100 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 16.02.2010 r. do godz. 1100 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zwrot wadium: - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy,  którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: -wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych np: budynki mieszkalne, budynki szkolne, itp., w których udział robót budowlanych (bez instalacyjnych) wynosił minimum 60%,o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każde,z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży sanitarnej i elektrycznej, (UWAGA: zakres uprawnień budowlanych winien być dostosowany do rodzaju, stopnia skomplikowania obiektu i innych wymagań związanych z pełnieniem danej funkcji - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: -posiadają środki pieniężne w wysokości minimum 350 000 zł lub zdolność kredytową w tej wysokości. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2.   Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został  wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b) kosztorys ofertowy c)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2), d)oświadczenie wykonawcy z art. 24 Ustawy (załącznik nr 3), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień polegających na budowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych np: budynki mieszkalne, budynki szkolne, itp., w których udział robót budowlanych (bez instalacyjnych) wynosił minimum 60%, o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), h) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby aktualne na dzień składania oferty, i) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 350 000,00 zł j) dokument potwierdzający wniesienie wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach