Przetargi.pl
Redukcja skutków niekorzystnych zjawisk pogodowych poprzez modernizację i budowę sieci kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego. Przebudowa drogi gminnej nr 118058D ul. Os. Młyńskie w Piławie Górnej

Gmina Piława Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 324 934 , fax. 748 371 386
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
    ul. Piastowska 69
    58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 748 324 934, fax. 748 371 386
    REGON: 52715000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Redukcja skutków niekorzystnych zjawisk pogodowych poprzez modernizację i budowę sieci kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego. Przebudowa drogi gminnej nr 118058D ul. Os. Młyńskie w Piławie Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje, w szczególności: 1. Realizacja robót budowlanych związanych z wykonaniem ciągu pieszo-jezdnego z betonowej kostki brukowej zgodnie z dokumentacją projektową. W tym, w szczególności wykonanie regulacji wszelkich studni, wpustów, zaworów i innych urządzeń znajdujących się w ciągu ulicy Osiedle Młyńskie. Uwaga. Dokumentacja projektowa obejmuje swym zakresem także, w ciągu ul. Osiedle Młyńskie, wykonanie kanalizacji deszczowej, która została już wykonana i nie jest objęta przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Przeprowadzenie badań archeologicznych równolegle z wykonywaniem robót ziemnych, co jest związane z koniecznością uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na prowadzenie tych badań oraz opracowania programu badań archeologicznych z zachowaniem warunków wydanych przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. 3. Wykonanie oznakowania dróg zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych; Nr 118052D ul. Herbacianej, Nr 118057D ul. Poziomkowej, Nr 118051D ul. Tulipanowej, Nr 118053D ul. Liliowej, Nr 118054D ul. Osiedle Małe, Nr 118055D ul. Rumiankowej, Nr 118056D ul. Makowej, Nr 118058D ul. Osiedle Młyńskie w Pilawie Górnej. 4. Wykonanie wszelkich robót, prac i czynności, które są niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z celem jakiemu ma służyć, a także zgodnie z Dokumentacją Projektową, Projektem stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych, SIWZ oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, czyli zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy dochowaniu należytej staranności oraz według najlepszej, profesjonalnej wiedzy, a także z należytą starannością z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w sposób zapewniający dobrą jakość wykonanych robót oraz właściwą organizację pracy. 5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu robót. 6. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji Umowy, wykonujące czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040). 8. Czynności, o których mowa w ust. 6 obejmują: 1) roboty ziemne, 2) roboty związane z wykonywaniem nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy dla części przedmiotu zamówienia, na która Wykonawca składa ofertę. Projekt umowy powinien być zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – załącznik nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach