Ośrodek Pomocy Społecznej Gmina Nowa Sól ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3561690 , fax. 68 3561690
- Data zamieszczenia: 2010-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Gmina Nowa Sól
ul. Moniuszki 3 3
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 68 3561690, fax. 68 3561690
REGON: 00608177800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacji szkoleń (kursów) w ramach projektu pt.: Aktywizacja osób bezrobotnych z Gminy Nowa Sól. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej: Część I. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) , Sprzedawca Profesjonalny- (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 30 osób z podziałem na grupy 10-cio osobowe. Powinno odbyć się w ciągu 40 godzin lekcyjnych (45 minut każda) po 4 godziny dziennie i składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych.Część II.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) z doradcą zawodowym. Aktywność i efektywność na rynku pracy obejmujących usługi wspierające w zakresie doradztwa zawodowego szczegółowy opis w załączniku nr 3b - dla 40 osób z podziałem na grupy 10-cio osobowe. Szkolenie grupowe 8 godzin lekcyjnych na każdą grupę. Szkolenie indywidualne 2-4 godzin lekcyjnych. Część III. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) z psychologiem szczegółowy opis w załączniku nr 3c - dla 40 osób z podziałem na grupy 10-cio osobowe. Szkolenie grupowe 6 godzin lekcyjnych na każdą grupę. Część IV. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) Obsługa wózków widłowych z praktyką na hali wysokiego składowaniaszczegółowy opis w załączniku nr 3d - dla 10 osób Szkolenie 40 godzin lekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu;Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu zagadnień programu;Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach;Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc.);Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej;Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej lub źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu(szkolenia) ciepły posiłek.Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia;Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3500 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowasol.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 4/PP/2015
Dodano: 2015-08-13 - 4/PP/2015
Dodano: 2015-08-04 - 2/PP/2015
Dodano: 2015-08-04 - Usługi edukacyjne oraz szkoleniowe dla uczniów Technikum nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim w ramach realizacji projektu pt. /Usus magister est Optimus - program rozwojowy Technikum Nr 4 w Gorzowie Wlkp./, w ramach Działania 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Dodano: 2015-04-10 - 1/PP/2015
Dodano: 2015-03-06 - Kompleksowa usługa organizacji promocji przedsiębiorczości i innowacji w ramach realizacji projektu pn. Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II
Dodano: 2015-02-13 - Kompleksowa usługa organizacji promocji przedsiębiorczości i innowacji w ramach realizacji projektu pn. Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II
Dodano: 2015-01-13 - Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim
Dodano: 2014-12-08 - 3/PP/2014
Dodano: 2014-11-06 - Szkolenie językowe dla funkcjonariuszy Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2014-10-02