Przetargi.pl
Realizacji kampanii reklamowej w prasie oraz kinach dla projektu Młodzi projektują zarządzanie

Szkoła Główna Handlowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5648608 , fax. 022 5648608
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa
    Aleja Niepodległości 162 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5648608, fax. 022 5648608
    REGON: 00000150200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacji kampanii reklamowej w prasie oraz kinach dla projektu Młodzi projektują zarządzanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii reklamowej w prasie oraz kinach dla projektu Młodzi projektują zarządzanie Założenia ogólne dla kampanii reklamowej w prasie: 1. Kampania przeprowadzona będzie w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. 2. Terminy wskazane w specyfikacji mogą ulec przesunięciu lub modyfikacji. 3. Kreację do prasy przygotuje Zamawiający (SGH) w uzgodnionych terminach (prosimy o informację z wyprzedzeniem minimum 4 dni dotyczącą warunków technicznych do przygotowania reklamy). Założenia ogólne dla kampanii reklamowej w kinach: 1. Kampania skierowana ma być do widowni w liczbie 140.000 osób minimum. 2. Kampania przeprowadzona będzie na terenie Warszawy w multipleksach Multikino, zlokalizowanych w dużych ośrodkach handlowych. 3. Terminy wskazane w specyfikacji mogą ulec przesunięciu lub modyfikacji. 4. Kreację spotu przygotuje Zamawiający (biuro projektu SGH) w uzgodnionych terminach. 5. Produkcja spotu leży w zakresie Zamawiającego. 6. Konwersja materiału multimedialnego leżeć będzie po stronie Wykonawcy. 7. Przekazanie materiału do emisji nastąpi minimum 7 dni przed emisją. 8. Wszelkie koszty transferu/konwersji materiałów multimedialnych winny zostać ujęte w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach