Szkoła Główna Handlowa ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5648608 , fax. 022 5648608
- Data zamieszczenia: 2011-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa
Aleja Niepodległości 162 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5648608, fax. 022 5648608
REGON: 00000150200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacji kampanii reklamowej w prasie oraz kinach dla projektu Młodzi projektują zarządzanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii reklamowej w prasie oraz kinach dla projektu Młodzi projektują zarządzanie Założenia ogólne dla kampanii reklamowej w prasie: 1. Kampania przeprowadzona będzie w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. 2. Terminy wskazane w specyfikacji mogą ulec przesunięciu lub modyfikacji. 3. Kreację do prasy przygotuje Zamawiający (SGH) w uzgodnionych terminach (prosimy o informację z wyprzedzeniem minimum 4 dni dotyczącą warunków technicznych do przygotowania reklamy). Założenia ogólne dla kampanii reklamowej w kinach: 1. Kampania skierowana ma być do widowni w liczbie 140.000 osób minimum. 2. Kampania przeprowadzona będzie na terenie Warszawy w multipleksach Multikino, zlokalizowanych w dużych ośrodkach handlowych. 3. Terminy wskazane w specyfikacji mogą ulec przesunięciu lub modyfikacji. 4. Kreację spotu przygotuje Zamawiający (biuro projektu SGH) w uzgodnionych terminach. 5. Produkcja spotu leży w zakresie Zamawiającego. 6. Konwersja materiału multimedialnego leżeć będzie po stronie Wykonawcy. 7. Przekazanie materiału do emisji nastąpi minimum 7 dni przed emisją. 8. Wszelkie koszty transferu/konwersji materiałów multimedialnych winny zostać ujęte w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nawiązanie współpracy z youtuberami i/lub vlogerami jako ambasadorami kampanii Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-05-12 - Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa imprez plenerowych promujących program Owoce i warzywa w szkole
Dodano: 2016-05-06 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2016-04-14 - Kampania informacyjno-promocyjna Centrum Pieniądza NBP
Dodano: 2016-04-08 - Opracowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej w ramach międzynarodowej rywalizacji rowerowej ECC 2016 oraz w ramach kampanii Rowerowy Maj oraz produkcja i dystrybucja materiałów reklamowych i edukacyjnych w ramach ww. kampanii
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych Postępowanie nr WEiTI/21/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa upominków reklamowych i drukowanie materiałów informacyjnych dot. projektu Postępowanie nr WEiTI/15/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-28 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-10-09 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-09-30 - Przygotowanie materiałów promocyjnych na potrzeby Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE
Dodano: 2015-08-19