Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2018-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.pragapld.waw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadania z budżetu partycypacyjnego pn. „Modernizacja sali teatralnej LXXII LO im. gen. Jakuba Jasińskiego” – Warszawa ul. Grochowska 346/348 – remont podłóg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia sali teatralnej zlokalizowanej na półpiętrze w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Jakuba Jasińskiego, polegający na: a) unowocześnieniu sali i dostosowaniu jej do wymogów aktualnych przepisów, b) przeprowadzeniu remontu podłogi polegającym na zdemontowaniu poszczerbionych płytek PCV, sfrezowaniu pozostałości klejów, wylaniu masy samopoziomującej i ułożeniu wykładziny rulonowej PCV, spełniającej wszelkie wymogi dla wykładzin układanych w placówkach oświatowych, c) wymianie posadzek w obydwu pomieszczeniach garderoby, zejścia ze sceny przy pomocy istniejących schodków, d) cyklinowaniu i olejowaniu istniejącej podłogi z klepki na scenie, e) zamontowanie nad drzwiami wejściowymi świateł ewakuacyjnych, wpięte zasilaniem do głównych obwodów i posiadające akumulatorowe podtrzymanie oświetlenia przez czas około 60 min. Nie przewiduje się wymiany oświetlenia sali. Użytkownik we własnym zakresie dokona demontażu i ponownego montażu oświetlenia, f) naprawie i przeszlifowaniu tynków wewnętrznych dla wyrównania powierzchni a następnie pomalowaniu w barwy nie odbijające światła i pozwalające uzyskać efekty całkowitego zaciemnienia, g) malowaniu grzejników i rur stalowych centralnego ogrzewania. Kolorystyka wykładziny i malowania do uzgodnienia z Dyrekcją Liceum, h) zabudowaniu drzwi oddzielających pomieszczenie teatralne od sali gimnastycznej z jednej strony ścianką z płyt g-k. Obudowane zostaną również wiązki przewodów wraz z urządzeniami tyrystorowymi zlokalizowane w pomieszczeniu garderoby. 2. W zakres robót wchodzi: 1) rozbiórka posadzki z płytek PCV, 2) demontaż grzejników w sali i garderobach, 3) demontaż gniazd elektrycznych i przełączników, a po malowaniu ponowny montaż, 4) ułożenie nowych odcinków przewodów elektrycznych i montaż oświetlenia ewakuacyjnego, 5) naprawy tynku, szlifowanie i malowanie emulsyjne ścian i sufitów, 6) ułożenie nowej wykładziny podłogowej. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ: a) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 8 do SIWZ, b) Przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: działania związane m. in .z robotami rozbiórkowymi, posadzkarskimi, malowaniem itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Roboty budowlane w DPS Wirów funkcjonującym w zabytkowym Dawnym Zespole Klasztornym w Wirowie.”
Dodano: 2024-07-17 - Remont pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
Dodano: 2024-06-17 - Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
Dodano: 2024-05-29 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie inwestycji).
Dodano: 2024-05-18 - Remont świetlicy wiejskiej w Łaziskach, gm. Jakubów
Dodano: 2024-05-06 - Remont nawierzchni przejazdów bramowych i dziedzińców bocznych od strony północnej budynku MEN przy Al. Jana Chrystiana Szucha 25 w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Remont dachów, stropów poddasza i kominów z wymianą pokryć dachowych oraz wykonaniem instalacji odgromowej budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Demontaż i utylizacja oznakowania viaTOLL i eTOLL znajdującego się w pasie dróg publicznych.
Dodano: 2023-12-22 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w obiekcie IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28”
Dodano: 2023-11-13 - 172.Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Specjalnej w Radzyminie, ul. Komunalna 8
Dodano: 2023-11-09