Przetargi.pl
Realizacja zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej pt. „Zacznij od Swojego Podwórka - stworzenie przyjaznej przestrzeni sąsiedzkiej na dziedzińcu przed budynkiem al. Niepodległości 64/68”, na terenie DOM „Madalińskiego” administrowanym przez Za-kład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej pt. „Zacznij od Swojego Podwórka - stworzenie przyjaznej przestrzeni sąsiedzkiej na dziedzińcu przed budynkiem al. Niepodległości 64/68”, na terenie DOM „Madalińskiego” administrowanym przez Za-kład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej pt. „Zacznij od Swojego Podwórka - stworzenie przyjaznej przestrzeni sąsiedzkiej na dziedzińcu przed budynkiem al. Niepodległości 64/68”, na terenie DOM „Madalińskiego” administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy – na podstawie projektu zagospodarowania terenu dziedzińca przy Al. Niepodległości 64/68, 02-626 Warszawa, Dzielnica Mokotów na fragmencie dz. ew. 245/9 z obrębu 10207 autorstwa arch. Andrzeja Michalskiego i działającej w zespole projektowym arch. Moniki Wróbel- Warszawa 2018.. Roboty wchodzące w zakres w/w inwestycji podzielono na roboty realizowane przez Mieszkańców i na roboty realizowane przez Miasto st. Warszawa. 3.1.1. Roboty wchodzące w zakres w/w inwestycji realizowane przez Miasto st. Warszawa: a) Roboty przygotowawcze i towarzyszące: - ręczne rozebranie płyt betonowych ażurowych o wymiarach 40 cm x 60 cm na podsypce piaskowej – 147 m2, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami na odległość 20 km – 12 m3. b) Roboty ziemne: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – 0,16 ha; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 28 – 104,6 m²; - ręczne wykonanie koryta pod płyty betonowe w gruncie o głębokości 9 cm – 18,3 m²; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. I-II – 69,0 mb; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 40x40 cm w gruncie kat. I-II – 17,8 mb; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 104,66 m2, c) Roboty Nawierzchniowe: - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 stabilizowana mechanicznie o grubości 8 cm – 104,6 m²; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu krotność 12 (całkowita grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm) – 104,6 m²; - podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 4 cm po zagęszczeniu – 104,6 m²; - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka betonowa prostokątna o wymiarach 20 x 30 cm i grubości 8 cm, faktura gładka, kolor szary, krawędzie – bezfazowa np. Polbruk Urbanika linia Styl lub produkt równoważny w zakresie materiału, wymiaru, kolorystyki, faktury) – 104,6 m²; - ława pod krawężniki betonowa zwykła z bet B-15 pod obrzeża betonowe – 2,071 mᶟ; - obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 x 100 cm osadzone na ławie betonowej i podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 69 mb; - wykonywane koryta na całej szerokości pod płyty LINEA o głębokości do 20 cm – 20,16 m²; - podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym o grubości warstwy po zagęszczeniu – 20,16 m²; - wywiezienie zmieszanej ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km; - wykonanie nawierzchni z tzw. PŁYT LINEA o wymiarach 100 x 25 x 4 cm, faktura trawertyn, kolor jasnoszary np. Polbruk LINEA lub produkt równoważny w zakresie wymiarów, materiału, faktury i koloru. układane w odstępach co 28 cm po uprzednim usunięciu fragmentu darni pod każdą z płyt i wypoziomowaniu gruntu i wykonaniu podsypki o gr 5 cm ze żwiru frakcja 3-6 mm (lub cementowo-piaskowej) Płyty dobić młotkiem brukarskim i zlicować z poziomem trawnika – 16,0 m2; d) Elementy małej architektury: - montaż ławek parkowych z prefabrykatów żeliwnych z siedziskami drewnianymi – 3 szt.; - montaż koszy na śmieci krotność – 4 szt.; - zakup dostawa i montaż drążka gimnastycznego – tzw. przeplotnia podwójna o wymiarach: szer. ~ 10 cm, długość ~ 190 cm wysokość ~ 116 cm, - drążek poziomy stalowy w kolorze czarnym, wysokość swobodnego upadku: 99 cm, strefa bezpieczeństwa: ~ 489 cm x ~ 309 cm, słupy urządzenia z drewna drzew iglastych (np. modrzewiowe) bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi całkowicie odpornymi na wodę, zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych w dwukrotnym procesie impregnacji środkami do ochrony drewna w kolorze identycznym z kolorem drewna. Do konstrukcji urządzenia zastosowano stal ocynkowaną, malowaną proszkowo Obiekt jest przeznaczony dla dzieci powyżej trzeciego roku życia.– 1 kpl.; - zakup dostawa i montaż stojaków rowerowych typu - U owalny, o wymiarach: 80 cm x 80 cm i Ø rurki ~ 48,3 mm ze stali ocynkowanej z rozetami maskującymi, mocowane do podłoża przez przykręcenie lub wbetonowanie – 2 szt.; - zakup dostawa i montaż tablicy informacyjnej Tablica informacyjna z blachy ocynkowanej gr min. 1,25 mm, z nadrukiem wykonanym na blasze w technologii druku UV. Wymiary tablicy: 50 x 70 cm, montowana na stelażu z profili ocynkowanych o wymiarach 30 x 60 x 2 mm, malowanych proszkowo na kolor czarny. Wysokość tablicy ze stelażem: ~ 193 cm. Sposób montażu: osadzana na fundamencie betonowym w gruncie. Nadruk na tablicy na dwóch stronach, zgodnie z przekazanym do realizacji plikiem graficznym – 1 szt./1kpl.; - zakup dostawa i montaż słupka składanego ograniczającego wjazd na plac sąsiedzki na kłódkę – 1 szt./1kpl.; e) Zieleń: - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. I-II nie zadarnionym (pod nowy trawnik) – 92,0 m2; - zakup dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z transportem taczkami na terenie płaskim – 10,0 mᶟ; - zakup i dostawa materiału siewnego do wykonania trawników dywanowych bez nawożenia – 92,0 m2; - wykopanie krzewów w celu przesadzenia – 4 szt.; - wykopanie drzew młodszych z bryłą korzeniową o średnicy pnia do 10 cm w celu przesadzenia – 4 szt.; - sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. I-II z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość 0,5 m – 4 szt.; - zakup i dostawa wraz wyładunkiem roślin ozdobnych w ilości: (dotyczy pozycji – „Obsadzenie kwietników bylinami - roślinami ozdobnymi”) 1 Iris in varieties - 20 szt. (pojemnik C2); 2 Hosta in varieties - 20 szt. (pojemnik C2); 3 Ajuga reptans "Atropurpureea" - 12 szt. (pojemnik C2); 4 Ajuga reptans "Black Scallop" - 11 szt. (pojemnik C2). - zakup i dostawa wraz wyładunkiem roślin ozdobnych , kategoria ładunku II; na pozycję zakupu dostawy wraz z wyładunkiem całego kompletu roślin ozdobnych wchodzą: 1 Ajuga reptans 'Princess Nadia' - 15 szt. (pojemnik C2); 2 Astilbe chinensis 'Purpurkerze'- 10 szt. (pojemnik C3); 3 Calamagrostis acutiflora 'Karl Foerster - 10 szt. (pojemnik C2); 4 Hemerocallis in varieties 10 szt. (pojemnik C3); 5 Heuchera in varieties- 10 szt. (pojemnik C2); 6 Hydrangea arborescens 'Annabelle' - 10 szt. (pojemnik C3); 7 Hydrangea paniculata 'Phantom' - 9 szt. (pojemnik C5); 8 Hydrangea paniculata 'Silver Dollar - 10 szt. (pojemnik C5); 9 Miscanthus sinensis 'Gracillimus' - 5 szt. (pojemnik C4); 10 Miscanthus sinensis 'Silberfeder' - 5 szt. (pojemnik C3); 11 Miscanthus sinensis 'Yakushima Dwarf' - 5 szt. (pojemnik C3); 12 Monarda in varieties - 25 szt. (pojemnik C2); 13 Ajuga reptans "Black Scallop" - 3 szt. pojemnik C2). - zakup i dostawa ziemi urodzajnej – sortowanej 2,4 mᶟ. - zakup i dostawa ziemi kory – sortowanej 1,8 mᶟ. f) Latarnie solarne parkowo-ogrodowe: - wykopy mechaniczne dla słupów elektroenergetycznych przy użyciu świdra mechanicznego wraz z ręcznym zasypaniem o głębokości do 2.0 m w gruncie kat. III-IV (0,25 m3) – 1 szt.; - zakup dostawa i montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych) wraz z ustawieniem fundamentu prefabrykowanego – 1 szt./1kpl; - zakup dostawa i montaż opraw do lamp solarnych do zamontowanego masztu z wysięgnikiem np. CALIDUS SLC-1200 P lub produkt równoważny o parametrach technicznych: 15W, 18 V, barwa 6500k. strumień świetlny 3000lm, bateria litowo-jonowa 115.4wh 14,8 W, żywotność powyżej 6 lat, obudowa: aluminium + szkło hartowane, czas ładowania 9-10 godzin, czas oświetlenia: 6 trybów pracy, czas pracy - 3 dni po pełnym naładowaniu, czujnik ruchu 2-5m, 120°, wodoodporność IP 65, temperatura pracy -25°C do 60 °C, wymiary ~ 810 x 230 x 170 mm, waga ~ 8kg; – 1 szt.; 3.1.2. Mieszkańcy w ramach realizacji inwestycji wskazanej w pkt. 3.1. siwz zapewnia-ją wkład pracy społecznej i wkład rzeczowy tj.: - projekt remontu przestrzeni sąsiedzkiej na dziedzińcu przed budynkiem al. Niepodległości 64/68”, zawierający projekt zagospodarowania terenu dziedzińca przy al. Niepodległości 64-68, 02-626 Warszawa”; - przygotowanie terenu poprzez wypielenie chodników; - wyciągnięcie z ziemi, oczyszczenie i zebranie w jednym miejscu znajdujących się na podwórku otoczaków, które w późniejszym etapie zostaną wykorzystane do ozdoby rabat kwiatowych; - demontaż słupków stalowych okalających likwidowane rondo z płyt ażurowych (o wymiarach 40 cm x 60 cm); - wyrównanie i uporządkowanie terenu przy krzewach forsycji; - wysianie trawy; - w uzgodnieniu z Działem Zieleni Mokotów podcięcie wybranych krzewów i przesadzenie roślin, które nie wymaga użycia specjalistycznych narzędzi; - wykonanie robót - nasadzeń roślin ozdobnych; - budowa wigwamu z pnączy; - przygotowanie projektów: tablicy informacyjnej i tabliczek o sprzątaniu po psach, oraz zamówienie i montaż tabliczek o sprzątaniu po psach; - podlewanie nowych nasadzeń; - zakup i dostawa elementów wyposażenia tj.: 3 ławek (montaż tymczasowy — do czasu wykonania nawierzchni placyku sąsiedzkiego), 4 koszy na śmieci (montaż tymczasowy — do czasu wykonania nawierzchni placyku sąsiedzkiego), 1 stojaka na pranie i 4 szt. donic; - realizację strefy zabaw z palisadą drewnianą i nawierzchnią ze zrębków drewna tj.: wykonanie strefy naturalnej oraz nawierzchni wokół drążka gimnastycznego; - remont i przeniesienie karmnika; - remont piaskownicy; - pielęgnację istniejących rabat kwiatowych; - ułożenie kory i otoczaków; - uzupełnienie kory i żwiru na klombach wzdłuż montowanych obrzeży; - okresową pielęgnację klombów kwiatowych; - opróżnianie koszy na śmieci; - przygotowanie podwórka do okresu zimowego (przeniesienie niektórych elementów wyposażenia do pomieszczenia udostępnionego przez wspólnotę), okrycie roślin, które tego wymagają; - uprzątnięcie podwórza po okresie zimowym; - pielęgnacja klombów kwiatowych; - podlewanie roślin; - pielęgnacja okresowa klombów kwiatowych; - uzupełnienie nasadzeń roślinnych na rabatach kwiatowych; - prowadzenie dokumentacji fotograficznej; - prowadzenie relacji z przebiegu projektu na profilu „Zacznij od swojego podwórka” na portalu facebook; 3.1.3. Teren, na którym wykonywane będą prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zlokalizowany jest na fragmencie działki o nr ewidencyjnym 245/9 z obrębu 1-02-07 i znajduje się we wnętrzu podwórzowym kamienicy mieszkalnej przy al. Niepodległości 64-68 w Warszawie i stanowi własność m.st. Warszawy. 3.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Zieleni ZGN, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3.3. Wszędzie tam gdzie w projekcie, specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm /aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.6. SIWZ. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiary robót – stanowiące Rozdział V SIWZ, Projekt zagospodarowania terenu dziedzińca przy Al. Niepodległości 64/68, 02-626 Warszawa, Dzielnica Mokotów na fragmencie dz. ew. 245/9 z obrębu 10207 autorstwa arch. Andrzeja Michalskiego i działającej w zespole projektowym arch. Moniki Wróbel- Warszawa 2018 – stanowiący Rozdział IV SIWZ ; Istotne postanowienia umowy - stanowiące Rozdział III SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Rozdział VI SIWZ. 3.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 3.5.1. przedmiarami robót, które stanowią Rozdział V SIWZ, Projektem zagospodarowania terenu dziedzińca przy Al. Niepodległości 64/68, 02-626 Warszawa, Dzielnica Mokotów na fragmencie dz. ew. 245/9 z obrębu 10207 autorstwa arch. Andrzeja Michalskiego i działającej w zespole projektowym arch. Moniki Wróbel- Warszawa 2018. który stanowi Rozdział IV SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych , która stanowi Rozdział VI SIWZ. 3.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 3.5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 3.5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, 3.5.5. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy i sztuki ogrodniczej, 3.5.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia: a) w zakresie montażu małej architektury oraz użytych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń które muszą spełniać wymogi art. 10 w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zrealizowane muszą być zgodnie z instrukcją montażu producenta. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie ich w budownictwie. Montowane elementy małej architektury, materiały i urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. b) w zakresie prac ogrodniczych nasadzeń roślin i materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym w zaleceniach jakościowych Związku Szkółkarstwa Polskiego i przez Zamawiającego. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.7.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 40.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.7.2. zabezpieczenia w trakcie wykonywania robót przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 3.7.3. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli wykonywania zamówienia w tym sposobu montażu ławek oraz ich zgodności z zamówieniem oraz kontroli realizowanych prac ogrodniczych i stosowanego w ich toku materiału roślinnego. 3.7.4. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 3.7.5. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac i robót objętych przedmiotem zamówienia, 3.7.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie wykonania robót i prac ogrodniczych objętych zamówieniem. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo oraz muszą posiadać co najmniej 24-to miesięczną praktykę zawodową przy nadzorowaniu robót budowlanych (dot. kierownika robót budowlanych) i co najmniej 12-to miesięczną praktykę zawodową przy nadzorowaniu prac ogrodniczych (dot. kierownika prac ogrodniczych). Praktyka zawodowa kierownika robót przy nadzorowaniu robót budowlanych i kierownika robót ogrodniczych przy nadzorowaniu prac w zakresie budowy i pielęgnacji terenów zieleni stanowią kryteria oceny ofert. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym (obowiązek zatrudnienia) dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 3.7.6.1.Wykonawca, zobowiązany będzie załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych, o których mowa w pkt. 3.7.6. oraz 8.1.3.3. i 8.1.3.4. specyfikacji. 3.7.7. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, terenu robót, 3.7.8. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja na wbudowane elementy tj.: - deklaracje zgodności lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.6. SIWZ dla zastosowanych elementów małej architektury i materiałów: - kosztorysy zamienne z obmiarem robót. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót. 3.8. a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia w zakresie montażu małej architektury i montowane elementy, o których mowa w pkt. 3.1.1.3. SIWZ oraz w § 1 ust. 2.3 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) na czas minimum 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla montowanych elementów i materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 24 miesiące, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 24 miesiące, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta elementów i materiałów. b) Udzielenia Zamawiającemu 12-to miesięcznej gwarancji na wykonane prace dotyczące prac ogrodniczych i nasadzeń materiału roślinnego, o których mowa w pkt. 3.1. ppk. 3.1.1.2. SIWZ oraz w § 1, ust. 2.2 istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) i zastosowane materiały roślinne od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik do materiałów przetargowych W ramach gwarancji udzielonej Wykonawca zobowiązany będzie w całym okre-sie gwarancyjnym, tj. pomiędzy datą przekazania Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia do dnia wygaśnięcia wskazanej gwarancji, wykonywać mające na celu utrzymanie w należytym stanie nowo utworzonej zieleni prace pielęgnacyjne polegające na pielęgnacji (tzw. gwarancyjnej) wykonanych nasadzeń. 3.9. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót (Rozdział V SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z danym przedmiarem robót oraz w oparciu o Projekt wykonawczy stanowiący Rozdział IV SIWZ oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział VI SIWZ. 3.10. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty. 3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy - stanowiący Rozdział III SIWZ; Projekt Wykonawczy - stanowiący Rozdział IV SIWZ; przedmiar robót - stanowiący Rozdział V SIWZ. 3.13. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: a)dokonywania zmian przewidzianych w niniejszej SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia i tak w przypadku: aa) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, bb) powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu za-mówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wyko-nawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewi-dzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłuże-nie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres robót powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a usta-wy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o któ-rych mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca sa-modzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postę-powania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; cc) zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. dd) W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych , co uniemożliwi prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania oraz braku możliwości udostępnienia terenu budowy - termin realizacji robót, określony w umowie może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony maksymalnie o okres, w którym prowadzenie robót z przyczyn wskazanych w zd. 1. nie jest możliwe. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu zamówienia z przyczyn i na okres wskazany w niniejszym ustępie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Dokonanie powyższej zmiany wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. ee) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych przedmiotem zamówienia i jeszcze nie wykonanych, nie więcej jed-nak niż 50 % wartości zamówienia, jeżeli konieczność zmiany umowy w tym zakresie spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. ff) zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z wa-runkami określonymi w tym zakresie w SIWZ; b)zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych, nie-objętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: aa) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interopera-cyjności sprzętu, robót lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); bb) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; cc) wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości niniej-szej umowy, c) gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. d)gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: aa) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. a); bb) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; cc) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy wzglę-dem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówie-nia z udziałem podwykonawców e)zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; f)łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 15 % wartości przedmiotu zamówienia, 3.13.1. Z wyjątkiem zamian określonych w § 5 i 6, Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ wszelkie inne zmiany niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.13.2.W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.13. lit. a) ppk. gg) i ii) lit b) i c) oraz lit. d) ppkt. bb) Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umo-wy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.13.3. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.13. lit. a) ppk aa) do ii), c) i f) zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.13.4.Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie robót mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.13. b, c) f) ) obliczone będzie wg zasad przyjętych w kosztorysie ofertowym i według podanych tam stawek i cen. W stosunku do cen materiałów, których nie ma w wydawnictwach informacyjnych o cenach oraz w zestawieniu cen, strony ustalają, iż zastosowane zostaną ceny zaakceptowane przez inspektora nadzoru Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót, jak wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. 3.14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy . 3.15. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 % i 23 % stawki podatku od towarów i robót, 9.1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 9.1.7. dokument gwarancyjny na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, 9.1.8. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 4 do oferty. 9.1.9. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych, o których mowa w pkt. 3.1.3.3. i 8.1.3.4. specyfikacji. 9.1.10. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych), powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 9.1.10.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 9.1.10.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 9.1.10.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach