Przetargi.pl
Realizacja zadania pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy”- Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza obszarem Metropolitarnym Trójmiasta współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zadania pn.: „Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie gminy Brusy” dofinansowanego w ramach dotacji z budżetu Państwa

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 92351251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy”- Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza obszarem Metropolitarnym Trójmiasta współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zadania pn.: „Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie gminy Brusy” dofinansowanego w ramach dotacji z budżetu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja: 1) zadania Nr 1: „Rewitalizacja części miasta Brusy”- Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza obszarem Metropolitarnym Trójmiasta współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2) zadania Nr 2: „Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie gminy Brusy” dofinansowanego w ramach dotacji z budżetu Państwa. 2. Inwestycja polegała będzie na przebudowie i rozbudowie budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne, zgodnie z dokumentacją projektową „Przebudowa i rozbudowa budynku usługowo-mieszkalnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr 665, 1524 oraz 656/2 położonych w Brusach”, w tym: 1) Rewitalizacja części miasta Brusy - Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) a) Roboty branży budowlanej:, tj.  wykonanie termomodernizacji (ocieplenie budynku od wewnątrz, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej),  przebudowa wewnątrz budynku wraz z wykonaniem dźwigu,  przebudowa kotłowni wraz z pomieszczeniem opału oraz rozbiórką komina - 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  remont konstrukcji dachu wraz z kominami i wymianą pokrycia dachu oraz montażem rur i rynien spustowych, klap dymowych, wyłazu i kominków wentylacyjnych – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  remont elewacji – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych oraz z płyt GKF,  roboty wykończeniowe wewnętrzne,  roboty wykończeniowe zewnętrzne. b) Roboty branży sanitarnej, tj.  wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  wykonanie przebudowy istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  roboty związane z kotłownią i składem opału – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  wykonanie instalacji wodociągowej, hydrantowej i kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem,  wykonanie instalacji c.o.,  wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. c) Roboty branży elektrycznej, tj.  wymiana istniejącego złącza – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  roboty związane z kotłownią i składem opału – 64,89% wartości tych robót dla całego budynku,  wykonanie zasilania do rozdzielni głównych oraz tablic mieszkaniowych,  wykonanie instalacji oświetlenia,  wykonanie gniazd elektrycznych,  wykonanie instalacji niskoprądowych,  wykonanie instalacji odgromowej. d) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu m.in.:  wykonanie małej architektury (m.in.: siłowni zewnętrznej, ławek, koszy na śmieci)  wykonanie oświetlenia zewnętrznego,  utwardzenie terenu wraz z miejscami parkingowymi,  wykonanie zieleni. 2) Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy a) Roboty branży budowlanej:, tj.  wykonanie termomodernizacji (ocieplenie budynku od wewnątrz, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej),  rozbudowa nad istniejącą kotłownią – wykonanie ogrodu zimowego,  przebudowa kotłowni wraz z pomieszczeniem opału oraz rozbiórką komina - 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  remont konstrukcji dachu wraz z kominami i wymianą pokrycia dachu oraz montażem rur i rynien spustowych, klap dymowych, wyłazu i kominków wentylacyjnych – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  remont elewacji – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  likwidacja wewnętrznych schodów drewnianych i wykonanie w ich miejscu schodów żelbetowych,  wykonanie posadzek, podłóg i sufitów podwieszanych oraz z płyt GKF,  roboty wykończeniowe wewnętrzne,  roboty wykończeniowe zewnętrzne. b) Roboty branży sanitarnej, tj.  wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  wykonanie przebudowy istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  roboty związane z kotłownią i składem opału – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem,  wykonanie instalacji c.o.,  wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. c) Roboty branży elektrycznej, tj.  wymiana istniejącego złącza – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  roboty związane z kotłownią i składem opału – 35,11% wartości tych robót dla całego budynku,  wykonanie zasilania do rozdzielni głównych,  wykonanie instalacji oświetlenia,  wykonanie gniazd elektrycznych,  wykonanie instalacji niskoprądowych,  wykonanie instalacji odgromowej. oraz: 1. Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla całego obiektu. 2. Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu. 3. Toalety dla niepełnosprawnych należy wyposażyć w system przywoływaczy. 4. Wyposażenie całego obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, wykonanie oznakowania p.poż. oraz oznakowania ewakuacyjnego. 5. Wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 11 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Uwaga: 1) Realizacja zadania dotycząca Środowiskowego Domu Samopomocy oraz części wspólnych dla Centrum Usług Społecznych i Środowiskowego Domu Samopomocy (roboty dotyczące elewacji, pokrycia i konstrukcji dachu, kotłowni wraz z pom. opału oraz instalacji zewnętrznych) określone w SIWZ, projekcie oraz przedmiarach należy wykonać do dnia 30 listopada 2020r. 2) W obiekcie znajduje się sklep GS (w części przeznaczonej na Centrum Usług Społecznych), należy umożliwić funkcjonowanie sklepu maksymalnie do 31.10.2020r. oraz odpowiednio zabezpieczyć teren. 3) Na piętrze znajdują się mieszkania, należy umożliwić mieszkańcom korzystanie z mieszkań maksymalnie do 30.09.2020r. 4) Kolorystykę okładzin ściennych, podłogowych, farb, stolarki wewnętrznej oraz innych elementów wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, w tym elewacji i pokrycia dachowego oraz lokalizacji gniazd i lamp, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonywania robót, 5) Elementy małej architektury oraz oświetlenia zewnętrznego Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonywania robót, 6) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 10 km lub utylizację zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, armatury sanitarnej oraz grzejników i opraw oświetleniowych. 7) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 9 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (Słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.16.2020” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 7 do SIWZ); 3) Dowód wniesienia wadium; 4) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja - Załącznik nr 5 do SIWZ); 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach