Przetargi.pl
Realizacja zadania pn. „Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 4 administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w budynku przy ul. II Armii Wojska Polskiego 80”

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00, , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, , fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania pn. „Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 4 administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w budynku przy ul. II Armii Wojska Polskiego 80”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 4 administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy w budynku przy ul. II Armii Wojska Polskiego 80". 2. Na wykonanie przedmiotowych robót wydana została Decyzja Nr 35/A/2020 z dnia 14 kwietnia 2020 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. 3. Kody CPV i ich nazwy: 45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 4. Ogólne dane: Lokal znajduje się na pierwszym piętrze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym wolnostojącym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkaniowej z udziałami m.st. Warszawy. Kubatura budynku wynosi 1697,02m3. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 37,40 m2. Budynek usytuowany jest na działce nr 87 z obrębu 2-11-02. Został wybudowany w okresie międzywojennym w technologii tradycyjnej, w bryle prostokąta. Budynek podpiwniczony z trzema kondygnacjami nadziemnymi z czego trzecią kondygnację stanowi nieużytkowe poddasze. W obiekcie zaprojektowano sześć lokali po trzy na każdą kondygnację nadziemną i jedną klatką schodową umożliwiając dojście do lokali, piwnicy i na poddasze. Przedmiotowy obiekt jako dwupiętrowy budynek charakteryzuje się sześcioosiową fasadą z balkonami na pierwszej i ostatniej osi. Balkony występują tylko na I piętrze fasady budynku. Przyziemie budynku występuje w formie cofniętego cokołu, w którym znajdują się okna piwniczne. Budynek zwieńczony jednospadową drewnianą więźbą dachową, ponad którą wyprowadzone zostały ścianki attykowe zakończone gzymsem. Wewnątrz budynku występuje jedna, żelbetowa klatka schodowa oparta na ścianach zewnętrznych. Budynek jest w pełni podpiwniczony. Konstrukcję budynku stanowią ławy i ściany fundamentowe z cegły ceramicznej pełnej o gr. 52 cm oraz posadowione na nich ściany zewnętrzne konstrukcyjne o gr. 42÷50 cm, również z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo wapiennej. Ściany nośne zewnętrzne zostały ocieplone podczas remontu elewacji w 2017 r. Jako wykończenie elewacji zastosowano tynk organiczny cienkowarstwowy. Ściany działowe występują jako murowane z cegły ceramicznej pełnej o gr. w przedziale 9÷15 cm. Nadproża okienne i wieńce budynku żelbetowe wylewane na mokro na budowie. Stropy miedzy piętrami nadziemnymi drewniane w układzie poprzecznym. Więźba dachowa drewniana płatwiowo kleszczowa, podparta ściankami stolcowymi, a krokwie oparte na ścianach budynku. Dach pokryty papą termozgrzewalną, nieocieplony. Stolarka okienna PVC w kolorze białym. Stolarka drzwiowa zewnętrzna jak i wewnętrzna drewniana. Obróbki blacharskie oraz rynny i rury odwodnienia budynku stalowe z blachy ocynkowanej. Elementem wykończeniowym ścian wewnątrz lokali oraz na klatkach schodowych jest tynk cementowo-wapienny. Sufity zostały wykończone tynkiem cementowo-wapiennym na trzcinie. Podłogi w lokalach drewniane ułożone na belkach stropowych, wykończenie podłogi klatki schodowej, spoczników i biegów schodowych, stanowi lastryko. Kamienica wyposażona jest w następujące instalacje:  instalacja wody zimnej z sieci miejskiej,  instalacja kanalizacyjna – własny trzykomorowy zbiornik na terenie działki  instalacja gazowa,  elektryczna,  telefoniczna. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty: 1) przedmiar robót dotyczący przebudowy lokalu nr 4 w budynku przy ul. II Armii Wojska Polskiego 80 w Warszawie, opracowany przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o. ul. Obozowa 82A lok. 19, 01-434 Warszawa, mgr inż. Tomasz Buczek, inż. Adam Hryciuk, 2) Projekt przebudowy lokalu nr 4 w budynku przy ul. II Armii Wojska Polskiego 80 w Warszawie, opracowany przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o., ul. Obozowa 82a lok.19, 01-434 Warszawa, opracowany w grudniu 2019 r., zmiany wprowadzone w kwietniu 2020 r. 3) STWiOR branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej opracowane przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o., ul. Obozowa 82a lok.19, 01-434 Warszawa. 8. Zakres planowanych prac obejmuje między innymi: • Wykonanie instalacji gazowej z dwufunkcyjnym kotłem gazowym, • Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanej dwufunkcyjnym kotłem gazowym, • Kompleksowa wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, • Wykonanie przebicia wentylacji w pomieszczeniu kuchni, • Kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej,  wykonanie instalacji elektrycznej z przewodów kabelkowych (od puszek elektrycznych) oraz montaż nowego oświetlenia, • Remont lokalu w zakresie budowlanym:  usunięcie wszystkich istniejących urządzeń sanitarnych,  rozebranie istniejącej instalacji sanitarnej (wod.-kan.) oraz elektrycznej,  rozbiórka zaznaczonych na rysunkach odcinków ścian działowych oraz konstrukcyjnych,  usunięcie wszystkich warstw wykończeniowych na ścianach,  usunięcie podłogi z desek oraz wszystkich warstw stropowych do podsufitki stropu stanowiącej wykończenie stropu w lokalu poniżej,  usunięcie tynku na trzcinie, podsufitki oraz polepy ze stropu nad lokalem,  wykonanie nadproża nad przebudowywanym otworem drzwiowym,  wykonanie projektowanych ścian działowych z płyt GKBI oraz GKF,  wzmocnienie istniejących belek stropowych belkami o przekroju 5x18 cm,  wykonanie podłogi ślepego pułapu na stropie, a następnie ułożenie warstwy izolacji termicznej,  ułożenie foli paroizolacyjnej, ułożenie płyt OSB,  wykonanie posadzek z płytek ceramicznych o min. klasie antypoślizgowości R9 w łazience;  wykonanie wykładziny PVC na podłodze w kuchni,  wykonanie paneli podłogowych w pokoju i holu,  wykonanie okładzin ściennych w łazience z płytek ceramicznych na pełną wysokość ścian,  wykonanie tynków cementowo-wapiennych oraz gładzi gipsowych,  malowanie ścian i sufitów,  wymiana stolarki drzwiowej na nową,  montaż nowych urządzeń sanitarnych oraz urządzeń elektrycznych. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty pomocnicze ogólnobudowlane i porządkowe, w tym między innymi: roboty demontażowe, prace porządkowe i zabezpieczające. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Sposób realizacji zamówienia. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz Decyzją nr 35/A2020 z dnia 14 kwietnia 2020 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. Prace muszą być wykonywane według powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.06.2020 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 18.07.2020 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta, sporządzona według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do S.I.W.Z.; 2) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach wykonawca dołącza do oferty w formie elektronicznej lub w formie oryginału, oryginału poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będzie polegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub części zamówienia przy użyciu innych podmiotów, powinno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w formie pisemnej. Na podstawie zobowiązania lub innych dokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; Informacje o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w części IV.I pkt 1-2 S.I.W.Z. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Udział w realizacji i zmiana podwykonawców: 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wykonawcy, o którym mowa w części IV.I. S.I.W.Z. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiający zastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie własne wykonawcy, wymienione w części; - IV pkt. I S.I.W.Z., składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie własne wykonawcy; dokumenty wymienione w części IV pkt II S.I.W.Z, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą przedłożyć tak, aby potwierdzić spełnienie warunków. 3. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku braku dokumentów wymienionych w część IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty inne równoważne wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Jeżeli wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w część IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty dla tych podmiotów wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach