Przetargi.pl
Realizacja zadania: Ochrona powietrza w Poznaniu- inwentaryzacja źródeł niskiej emisji wraz z utworzeniem bazy danych

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania: Ochrona powietrza w Poznaniu- inwentaryzacja źródeł niskiej emisji wraz z utworzeniem bazy danych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Ochrona powietrza w Poznaniu- inwentaryzacja źródeł niskiej emisji wraz z utworzeniem bazy danych - etap pilotażowy oraz opracowanie planu działań obejmującego: - przygotowanie materiałów wstępnych zgodnie z pkt I załącznika nr 1 do wzoru umowy, - wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji oraz zaprezentowanie jej wyników Zamawiającemu, zgodnie z pkt II i IV załącznika nr 1 do wzoru umowy, - utworzenie bazy danych, zgodnie z pkt III załącznika nr 1 do wzoru umowy, - projekt planu działań likwidacji źródeł niskiej emisji, zgodnie z pkt V załącznika nr 1 do wzoru umowy - podsumowanie - wnioski końcowe oraz opracowanie dokumentacji, zgodnie z pkt VI i VII załącznika nr 1 do wzoru umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do wzoru umowy. Lista obiektów wytypowanych do inwentaryzacji źródeł niskiej emisji stanowi zał. Nr 3 do wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907311001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4800,00 zł ( słownie: cztery tysiące osiemset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach