Przetargi.pl
Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa bieżni okrężnej o długości 300 m, dwukierunkowej jednościeżkowej skoczni do skoku w dal i trójskoku, boiska piłkarskiego, rzutni do rzutu dyskiem i młotem, rzutni do rzutu oszczepem, rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku wzwyż, boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 774 103 922
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 774 103 922
    REGON: 53142196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa bieżni okrężnej o długości 300 m, dwukierunkowej jednościeżkowej skoczni do skoku w dal i trójskoku, boiska piłkarskiego, rzutni do rzutu dyskiem i młotem, rzutni do rzutu oszczepem, rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku wzwyż, boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa bieżni okrężnej o długości 300 m, dwukierunkowej jednościeżkowej skoczni do skoku w dal i trójskoku, boiska piłkarskiego, rzutni do rzutu dyskiem i młotem, rzutni do rzutu oszczepem, rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku wzwyż, boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie, objętego projektem: Budowa kompleksu sportowego w ramach zadania: "Przebudowa boiska sportowego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie". 2. Zadanie inwestycyjne jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu "Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej" - edycja 2020. 3. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy wykonać:  bieżnię okrężną czterotorowej o długości dystansu 300 metrów wraz z bieżnią prostą czterotorową o długości 120 metrów o nawierzchni poliuretanowej, wraz z wyposażeniem,  dwukierunkową, jednościeżkową skocznię do skoku w dal i trójskoku o długości rozbiegu 53 metry (z dwóch stron zeskocznia długości 8 m i szerokości 2,75 m, długość całej skoczni 69 m), o nawierzchni poliuretanowej, wraz z wyposażeniem,  boisko do piłki nożnej (umiejscowione wewnątrz bieżni okrężnej), o nawierzchni z trawy naturalnej, o wymiarach pola gry 60 x 40 m z liniami jak dla boiska typu „orlik”, wraz z piłkochwytami, wyposażeniem i systemem nawodnienia terenów zielonych,  rzutnie do rzutu młotem i dyskiem, wraz z wyposażeniem, z sektorem rzutów (wycinek koła o promieniu 80 m i kącie 34,92°) skierowanym na nawierzchnię trawiastą boiska do piłki nożnej, koło do rzutów o średnicy Ø 250 cm o nawierzchni betonowej,  rzutnię do rzutu oszczepem wraz z wyposażeniem, z sektorem rzutów (wycinek koła o promieniu 80 m i kącie około 29°) skierowanym na nawierzchnię trawiastą boiska do piłki nożnej, z rozbiegiem o długości 30 m i szerokości 4 m o nawierzchni poliuretanowej,  rzutnię do pchnięcia kulą wraz z wyposażeniem, z sektorem rzutów (wycinek koła o promieniu 22 m i kącie 34,92°) na nawierzchni pouliretanowej, koło do rzutów o średnicy Ø 213,5 cm o nawierzchni betonowej,  skocznię do skoku wzwyż (rozbieg o promieniu R=15 m i szerokości 16 m) na nawierzchni poliuretanowej, wraz z wyposażeniem,  boiska wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach gry 32 x 19 m – do gry w koszykówkę (wymiary pola gry 28 x 15 m), tenisa (wymiary pola gry 23,77 x 10,97 m) oraz siatkówkę (wymiary pola gry 18 x 9 m), wraz z piłkochwytami i wyposażeniem,  małą architekturę (ławki z zadaszeniem, zacieniacze, ławki z oparciem, kosze na śmieci do segregacji, stół do szachów, stół do tenisa stołowego),  oświetlenie i monitoring kompleksu,  ogrodzenie kompleksu,  zagospodarowanie terenu (w tym nasadzenia drzew i krzewów). 4. Ponadto oprócz elementów wymienionych w pkt. 3 w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:  uzyskanie certyfikacji (świadectwa) VI kategorii Polskiego Związku Lekkiej Atletyki dla części lekkoatletycznej na okres minimum 7 lat wraz z przygotowaniem i uzgodnieniem wymaganej dokumentacji. Zamawiający dopuszcza uzyskanie certyfikatu na krótszy okres pod warunkiem przygotowania nawierzchni i wykonania przez Wykonawcę powtórnej certyfikacji w okresie gwarancyjnym. Koszty przygotowania nawierzchni i uzyskania powtórnej certyfikacji należy ująć w cenie oferty. Łączny okres certyfikacji nie może być krótszy niż 7 lat,  dostawa wyposażenia dodatkowego: kosiarki z koszem (odpowiedniej do koszenia zaprojektowanej nawierzchni trawiastej), profesjonalnego wózka do malowania linii i mat ochronnych na bieżnię odpornych na uszkodzenia mechaniczne,  dostawa i montaż piaskołapów (skocznia do skoku w dal i trójskoku), które należy wykonać zgodnie z przyjętym systemem dostępnym na rynku zachowując odpowiednie parametry dla zaprojektowanej skoczni. Producent wybranego systemu piaskołapów powinien posiadać wszelki atesty oraz certyfikaty dopuszczające do użycia w tego typu obiekcie,  uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,  wykonanie nawodnienia terenów zielonych objętych projektem,  wykonanie drenażu i odwodnienia powierzchniowego,  pielęgnacja powykonawcza nasadzonych (drzew i krzewów). Zakłada się przewidywany okres gwarancyjny i pielęgnacyjny po wykonaniu zieleni: 3 lata od odbioru końcowego. Wykonawca po wykonaniu nasadzeń (drzew i krzewów) celem ułatwienia i umożliwienia im przyjęcia się na nowym miejscu będzie systematycznie przeprowadzał niezbędne i odpowiednie zabiegi pielęgnacyjne. Należą do nich:  regularne i obfite podlewanie, szczególnie w okresach suszy letniej,  nawożenie, począwszy od następnego roku po przesadzeniu, nawozami pełnoskładnikowych (NPK) wolno działającymi, np. Osmocote,  regularne oględziny stanu zdrowotnego roślin, wykonywanie ewentualnych oprysków środkami ochrony roślin w przypadku zaatakowania przez szkodniki, wymiana roślin martwych i uszkodzonych. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), pozwoleniem na budowę (ostateczna decyzja nr AB.6740.382.2019.23.2020 z dnia 31.01.2020 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę), uzgodnieniami branżowymi, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów oraz w sposób nie zakłócający pracy szkoły. 6. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania ujętych w dokumentacji projektowej prac w zakresie:  wycinki drzew – 26 szt.,  wykonania przyłącza wodociągowego i przebudowy sieci kanalizacji deszczowej. 7. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania drogi ppoż, miejsc postojowych oraz chodników – objętych pozwoleniem na budowę zgodnie z decyzją nr AB.6740.48.49.2015 z dnia 21.03.2015 r. (zaznaczonej na Projekcie zagospodarowania terenu i wizualizacjach). 8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SIWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu zamówienia przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach co najmniej takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SIWZ. Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może wykonać roboty z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez Zamawiającego). 9. Nawierzchnie w zakresie części lekkoatletycznej należy tak zrealizować, aby gwarantowały uzyskanie (przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego) certyfikacji (świadectwa) VI kategorii Polskiego Związku Lekkiej Atletyki na okres min. 7 lat. Zamawiający dopuszcza zastosowanie nawierzchni, która zagwarantuje uzyskanie certyfikatu na okres krótszy niż 7 lat, pod warunkiem przygotowania nawierzchni i wykonania przez Wykonawcę powtórnej certyfikacji w okresie gwarancyjnym. Zamawiający dopuszcza nawierzchnie na podbudowie dynamicznej z kruszyw. Koszty przygotowania nawierzchni i uzyskania powtórnej certyfikacji należy ująć w cenie oferty. 10. W przypadku negatywnej decyzji Polskiego Związku Lekkiej Atletyki i nieprzyznaniu dla przebudowywanego obiektu świadectwa VI kategorii z winy Wykonawcy, Zamawiający uzna, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru. W takim przypadku Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt w oparciu o protokół Polskiego Związku Lekkiej Atletyki i zawarte w nim uwagi dokona niezbędnych poprawek w celu ponownej oceny przez PZLA skutkującej uzyskaniem certyfikacji VI kategorii. 11. Zamawiający załączył do SIWZ dokumentację projektową i techniczną potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem dokumentacji związanej z uzyskaniem (przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego) certyfikacji (świadectwa) Polskiego Związku Lekkiej Atletyki VI kategorii dla części lekkoatletycznej (Projekt nie był uzgadniany z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki). Koszty przygotowania wymaganej dokumentacji oraz koszty uzyskania certyfikacji (świadectwa) Polskiego Związku Lekkiej Atletyki VI kategorii dla części lekkoatletycznej, Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 12. Wykonawca robót, w zakresie zastosowanych nawierzchni, jest zobowiązany do potwierdzenia parametrów nawierzchni i dostarczenia dokumentów określonych w dokumentacji projektowej. Jednym z dokumentów jest oryginał autoryzacji producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji przez producenta na tą nawierzchnię. 13. W dokumentacji projektowej został opisany sprzęt i wyposażenie kompleksu. Przy doborze asortymentu stanowiącego sprzęt i wyposażenie należy zwrócić szczególną uwagę na jakość i przeznaczenie. Sprzęt o charakterze treningowym musi być dostosowany do projektowanych rozwiązań w szczególności do rodzaju nawierzchni poliuretanowej. Sprzęt i wyposażenie misi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2021. Sprzęt i wyposażenie należy pozyskać od dystrybutora/producenta, z zapewnieniem:  informacji identyfikacji producenta (importera),  dokumentacji technicznej, w której wskazane będzie, w jaki sposób sprzęt lub nawierzchnia zostały wyprodukowane (powinna być tam zawarta informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach i lista zalecanych części zamiennych),  instrukcji o zalecanym sposobie montażu,  instrukcji obsługi, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami (najlepiej w formie graficznej), zasad kontroli i konserwacji,  atestów, certyfikatów, badań i innych dokumentów potwierdzających zgodność sprzętu z normami. 14. Piłkochwyty – zaproponowane rozwiązanie musi spełniać następujące parametry:  zdolność amortyzacji,  elastyczność,  wysoka wytrzymałość mechaniczna,  duża odporność na czynniki atmosferyczne: promieniowanie UV, deszcz, silne podmuchy wiatru,  zastosowanie bezwęzłowej siatki polipropylenowej,  wysoka odporność na ścieranie siatki oraz uszkodzenia mechaniczne,  nienasiąkliwość siatki,  wykończenie bezpieczne: zaokrąglone krawędzie, pozbawione wystających ostrych elementów, brak otworów umożliwiających zaklinowanie się dziecka. 15. Ogrodzenie kompleksu - zaproponowane rozwiązanie musi spełniać następujące parametry:  wysoka wytrzymałość mechaniczna,  duża odporność na czynniki atmosferyczne: promieniowanie UV, deszcz, silne podmuchy wiatru,  wykończenie bezpieczne: zaokrąglone krawędzie, pozbawione wystających ostrych elementów, brak otworów umożliwiających zaklinowanie się dziecka. 16. Nawodnienie murawy boiska – musi gwarantować równomierny i bardzo jednorodny opad oraz musi zawierać rozwiązania zapobiegające kontuzjom piłkarzy i uszkodzeniom zraszaczy. 17. Nawodnienie terenów zielonych objętych projektem musi gwarantować podlewanie nasadzonych roślin i pozostałych terenów zielonych. System musi być automatyczny i gwarantować bezobsługową pracę. 18. Rośliny do nasadzeń muszą pochodzić ze szkółek objętych kontrolą polskiego Inspektoratu Ochrony Roślin. Zagraniczne gospodarstwa szkółkarskie muszą także spełniać warunki określone przez polski Inspektorat Ochrony Roślin. Rośliny należy dostarczyć wraz z dokumentacją produkcji zgodnie z wytycznymi systemu zapewnienia jakości. Każda roślina musi być zaopatrzona w etykietę opatrzoną nazwą gatunku i odmiany, formą uprawy, cechy przesadzania i wielkość (zgodnie z przedziałami sortowania). Wykonawca musi być świadomy, że celem wykonania szczegółowego projektu nasadzeń jest osiągnięcie określonego efektu, dlatego zapewnienie odpowiedniej wielkości i jakości materiału roślinnego jest jego podstawowym obowiązkiem umownym. Nasadzenia należy wykonać profesjonalnie zgodnie ze sztuką. 19. Dokumentacja określona wyżej jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia. 20. Inwestycja będzie realizowana na terenie stanowiącym własność Zamawiającego. 21. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie - w miejscu, w którym mają być wykonywane roboty budowlane – po uprzednim uzgodnieniu terminu. 22. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych. Przedmioty dodatkowe: 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne. 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo. 34928472-7 Oznakowanie. 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 37450000-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach. 39113600-3 Ławki. 39151100-6 Stojaki. 44112100-9 Wiaty. 45000000-7 Roboty budowlane. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych. 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi. 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych. 45232121-6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających. 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe. 45232454-9 Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych. 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego. 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia. 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych. 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45421141-4 Instalowanie przegród. 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych. 51312000-2 Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych. 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 23. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia. 24. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 25. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), pozwoleniem na budowę (ostateczna decyzja nr AB.6740.382.2019.23.2020 z dnia 31.01.2020 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę), uzgodnieniami branżowymi, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 26. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 4 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 4 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 27. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. 28. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 29. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 30. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 31. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 32. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 33. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 34. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 35. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 36. Miejsce realizacji zamówienia: Teren przy I Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Mickiewicza 12 w Namysłowie na działce nr 1133/14 k.m. 10 obręb Namysłów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją „Wadium – nr sprawy: IZM.I.272.36.2020.MA.”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załącznika Nr 1.1 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane zbiorcze zestawienie kosztów wg załącznika Nr 1.2 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę. 6. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego*. UWAGA: 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy wskazane w formularzu oferty musi być aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej w pkt. 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej w pkt. 2. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa wyżej w pkt. 2, oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach lub w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W tym przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. 2 SIWZ, dotyczące tego podmiotu. 7.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wymagane od Wykonawców, którzy złożyli oferty, po otwarciu ofert 1. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z późn. zmianami) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.2. SIWZ – składają, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia. 7.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: Nie dotyczy. UWAGA: 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wyznaczonym w wezwaniu – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt 7.3. SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3 ppkt 4-6 SIWZ. 4. Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego wymagania zostały spełnione. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zmianami). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamiast dokumentu określonego w pkt. 7.3 ppkt. 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamiast dokumentu określonego w pkt. 7.3 ppkt. 2 i 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Forma dokumentów i oświadczeń 1. Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zmianami) dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Zgodnie z § 14 ust. 2b obowiązującego rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zmianami) dokumenty lub oświadczenia, mogą być składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Formularz oferty, oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Pełnomocnictwo, zgodnie z § 99 ust. 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zmianami) w związku z art. 82 ust. 2 i 14 ustawy, musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia i przedstawione zgodnie z pkt. 7.5 ppkt. 8 SIWZ. 10. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: 1) oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 7.1 SIWZ powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w SIWZ), 2) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie o którym mowa wyżej w pkt. 7.1.2, 3) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia wymienione w pkt 7.2 oraz 7.3 SIWZ, 4) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, 5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 11. wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach