Przetargi.pl
Modernizacja energetycna budynku Urzedu Miejskiego w Białej

Gmina Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 48-210 Biała, ul. Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4388542, 4388540 , fax. 774 387 679
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
    ul. Rynek 10
    48-210 Biała, woj. opolskie
    tel. 77 4388542, 4388540, fax. 774 387 679
    REGON: 53141334300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetycna budynku Urzedu Miejskiego w Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o dołączony do dokumentacji niniejszego postępowania PFU - zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszelkich opinii i uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz do realizacji na podstawie opracowanego projektu wszystkich robót budowlanych, w tym m. in. w zakresie zgodności z wymaganiami sanitarno - epidemiologicznymi oraz ochrony pożarowej; 2) uzyskanie pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego; 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z Zamawiającym; 4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót; 5) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych; 6) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia. 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych. 5. Opis ogólny niezbędnych do wykonania prac obejmuje: MODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO Roboty budowalne : • Ocieplenie ścian wewnętrznych - Ocieplenie 75 m2 ścian na strychach styropianem i tynkiem akrylowym barwionym w masie - płyty o gr. 10 cm (płyty frezowane , EPS 70, współ. przewodzenia ciepła λ = 0,038 W/(m*K)) • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Okna drewniane o pow. 30 m2 nowe o współ. przenikania ciepła U(max)=0,9W/(m2*K) wyposażone w nawiewniki z precyzyjnym (ręcznym) nastawem i okapem zewnętrznym. Wymiana dwóch par drzwi zewnętrznych oraz jednych wewnętrznych (z systemem otwierania automatycznego) na nowe o współczynniku przenikania ciepła U(mx)=1,3W/(m2*K). • Docieplenie stropu nad strychem - Na poddaszu nieogrzewanym 165 m2 na istniejące pokrycie ułożyć warstwę̨ izolacji termicznej z wełny mineralnej o gr. 21 cm. (współczynnik przewodzenia ciepła λ = 0,035 W/(m*K)). • Wymiana świetlika dachowego- Wymiana świetlika dachowego 20 m2 na nowy w konstrukcji aluminiowej ze szkła bądź poliwęglanu o współczynniku przenikania ciepła U(max)=1,1W/(m2*K). • Modernizacja kotłowni c.o. – montaż 2 kotłów c.o. opalanych biomasą o mocy 150 kW ( pellet) klasy oraz ecodesign 2020. Kotły wyposażone będą w zespół pompowy wraz ze sterowaniem, oraz oprogramowaniem umożliwiającym sterowanie kotłami zdalnie przez internet. • Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania – wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników wyposażonych w nowe głowice elektroniczne oraz montażem zbiornika buforowego c.o. w kotłowni. W pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze budynku oraz w pomieszczeniu biurowym na poddaszu planowana zamontowane zostanie system ogrzewania zasilanego energią elektryczną z mat grzewczych na podczerwień. • Montaż instalacji PV – montaż instalacji fotowoltaicznej z 88 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 340 Wp każdy. • Magazyn energii – system stacjonarny do pracy cyklicznej o pojemności 100 kWh i głębokości rozładowania do 100%. • Modernizacja instalacji oświetlenia - wymiana źródeł światła w ilości 252 szt na LED, ponadto planowany jest montaż automatycznego wyłączenia światła w pomieszczeniach sanitarnych oraz oprogramowanie umożliwiające kontrolę natężenia oświetlenia w Sali widowiskowej i korytarzach z uwzględnieniem nasłonecznienia Magazyn paliwa powinien pomieścić minimum 15 ton pelletu oraz być wyposażonym w pneumatyczny podajnik pelletu do kotłów. Pellet dowożony będzie autocysterną. Istotne elementy kotła: • zespół pompowy wraz ze sterowaniem (pełna automatyka); • kotły wyposażone w sondę Lambda, automatyczny system czyszczenia palnika, automatyczne odpopielanie do zewnętrznego popielnika, wentylator nadmuchu powietrza spalania, automatyczny system odpalania kotła, szafę sterowniczą, podajnik; • wykonanie odprowadzenia spalin do komina; • komplet orurowania wraz z armaturą przyłączeniową i izolacją cieplną niezbędny do podłączenia wbudowanych kotłów do istniejącej instalacji C.O.; • kotły mają być wyposażone w moduł umożliwiający sterowanie ich pracą przez internet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2016 poz. 359, z późn. zm.). 3) Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białej, konto nr 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003, z dopiskiem: wadium „Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Miejskiego w Białej”. 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się załączenie kopii przelewu do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty z załącznikami, b) dowód wniesienia wadium, c) pełnomocnictwo (o ile dotyczy). d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI.1.2)b) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. e) Dokumenty, o których mowa w pkt. V.1.2) a) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach