Przetargi.pl
Realizacja wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 w obrębie ul. Jurija Gagarina, Czerska, Podchorążych" w Warszawie na terenie DOM Polkowska administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy - polegającego na wykonaniu nasadzeń roślinnych i obiektów małej architektury.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 w obrębie ul. Jurija Gagarina, Czerska, Podchorążych" w Warszawie na terenie DOM Polkowska administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy - polegającego na wykonaniu nasadzeń roślinnych i obiektów małej architektury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja wniosku budżetu partycypacyjnego pt „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 w obrębie ul. Jurija Gagarina, Czerska, Podchorążych" w Warszawie na terenie DOM Polkowska administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy - polegającego na wykonaniu nasadzeń roślinnych i obiektów małej architektury, zgodnie ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, Projektem wykonawczym pt. „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 w obrębie ul. Jurija Gagarina, Czerska, Podchorążych" autorstwa inż. arch. Kraj. Agnieszki Ewy Tama działającej w firmie ,,VESTI Sławomir Żemojć” – Warszawa 2019 r, oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót pt. „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 pomiędzy ulicami Jurija Gagarina, Czerską i Podchorążych" w ramach realizacji projektu z Budżetu Partycypacyjnego na rok 2019 autorstwa ,,VESTI Sławomir Żemojć”. Teren, na którym wykonywane będą prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zlokalizowany jest na terenie podwórza między blokami przy ul. Jurija Gagarina 6-8, ul. Czerskiej 26/28 i ul. Podchorążych 15/19 w Warszawie na części działki ewidencyjnej nr 39 z obrębu 1-03-02, która administrowana jest przez ZGN DOM Polkowska i stanowi własność m.st. Warszawy. Przez część 1 rozumie się podobszar I podwórza w w/w projekcie wykonawczym, przez część 2 rozumie się podobszar II podwórza w w/w projekcie wykonawczym, a przez część 3 rozumie się podobszar III podwórza w w/w projekcie wykonawczym. 1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty polegające na: 1.1.1. Roboty ogrodnicze a) w zakresie wykonania łąki kwietnej na części 1 poprzez: • ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. IV zadarnionym pod drzewami – 18 m2, • orka glebozgryzarką przyczepną w gruncie kat. IV – 170 m2, • ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim (grubość warstwy 5 cm) – 188,5 m2, • wykonanie łąki kwietnej (mieszanki na miejsca słoneczne) siewem w gruncie kat. IV z nawożeniem – 188,500 m2, • oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci – wywiezienie zanieczyszczeń samochodami (łącznie) na odległość do 15 km – 6,2 m3, b) w zakresie wykonania żywopłotu na części 1 poprzez: • sadzenie krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. IV z całkowitą zaprawą dołów; śr./gł.: 0,3 m (Symphoricarpus x doorenbosii „Magic berry” – pojemnik C3) – łącznie 224 szt., • ręczne rozrzucenie kory na terenie płaskim, grubość warstwy 5 cm – 76 m2, 1.1.2. Roboty ogrodnicze a) w zakresie wykonania renowacji trawnika na części 2 poprzez: • ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. IV zadarnionym pod drzewami – 72 m2, • orka glebozgryzarką przyczepną w gruncie kat. IV – 388 m2, • ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim (grubość warstwy 5 cm) – 460 m2, • wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem – 460 m2, • oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci – wywiezienie zanieczyszczeń samochodami łącznie na odległość do 15 km – 15,2 m3, b) w zakresie wykonania żywopłotu na części 2 poprzez: • ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia – 16 m2, • wywożenie gałęzi na odległość do 20 km – 2 mp. (metry przestrzenne), • sadzenie krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. IV z całkowitą zaprawą dołów; śr./gł.: 0,3 m (Symphoricarpus x doorenbosii „Magic berry” – pojemnik C3) – 275 szt., • ręczne rozrzucenie kory na terenie płaskim, grubość warstwy 5 cm – 76 m2, 1.1.3. Roboty ogrodnicze a) w zakresie wykonania łąki kwietnej na części 3 poprzez: • ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. IV zadarnionym pod drzewami – 110 m2, • orka glebozgryzarką przyczepną w gruncie kat. IV – 160 m2, • ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim (grubość warstwy 5 cm) – 270 m2, • wykonanie łąki kwietlnej – 270 m2, • oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci – wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 15 km – 9,0 m3, b) w zakresie wykonania żywopłotu na części 3 poprzez • ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia – 2,5 m2, • wywożenie gałęzi na odległość do 20 km – 0,7 mp, (metra przestrzennego) • sadzenie krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. IV z całkowitą zaprawą dołów; śr./gł.: 0,3 m (Symphoricarpus x doorenbosii „Magic berry” – pojemnik C3) – 222 szt., • ręczne rozrzucenie kory na terenie płaskim, grubość warstwy 5 cm – 65 m2, 1.1.4. Roboty budowlane a) w zakresie wykonania remontu piaskownicy na części 1 poprzez: • oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci – wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość 1,0 km (wywóz piasku z piaskownicy) – 6 m3, • wykonanie obrzeży piaskownicy z betonu żwirowego i okładziny w postaci masy wypełniającej typu lastryko wraz z polerowaniem – 7,5 m2, przy zachowaniu parametrów technicznych: grubość okładziny: 7-10 mm, koloru: sza-rego z elementami w kolorze niebieskim, czerwonym, beżowym i białym w proporcjach 35%, 10%, 30%, i 25%. Montaż okładziny bezpośrednio na miejscu. • wypełnienie piaskownicy piaskiem certyfikowanym o frakcji 0,25 - 2 mm – 7,0 m3, • wykonanie siedzisk piaskownicy – 3 szt., przy zachowaniu parametrów technicznych tj.: długość od 1,1 m do 1,22 m; szerokość 26 cm; grubość 2 cm. Pojedyncze siedzisko składa się z: 15 deseczek (belek) o wymiarach: 26 x 5 x 2 cm, rozstaw pomiędzy szczebelkami siedziska (montowane po tzw. klinie, od str. wew. piaskownicy 25 mm, a od str. zew. piaskownicy 34 mm) Materiał: drewno z gatunku iglastego (świerk lub modrzew syberyjski) impregnowane ciśnieniowo, Technika montażu: legary drewniane, wkręty z kołkami rozporowymi, Ilość materiału: długość deski – 11,7 mb, objętość drewna – 0,17 m3, powierzchnia do zabejcowania – 1,7 m2, Kolorystyka: bejca w kolorze dębu bielonego. b) w zakresie zakupu i montażu plandeki na piaskownicy w części 1: Materiał: plandeka z PCV min. 650 g/m2, siatka powlekana PCV, nici szwalne z poliestrowych włókien ciągłych, w centralnej części plandeki o średnicy 2 m - siatka poliestrowa perforowana oblamowana folią PCV o szerokości 4 cm poprzez którą łączy się z zewnętrzną częścią plandeki, lub w centralnej części plandeki o średnicy 2 m - plandeka perforowana wzmocniona siatką poliestrową. Technika montażu: lina elastyczna przepleciona przez oczka na brzegu plandeki, ze względów bezpieczeństwa montowana o zaczepy do plandek z oczkiem celnym składanym, umieszczone na zewnętrznej ścianie piaskownicy i wyposażone w karabińczyki nierdzewne, dodatkowo przewidziano mocowanie plandeki kłódką jako zabezpieczenie antykradzieżowe; Zestawienie materiału: - powierzchnia plandeki – 19 m2 (w tym siatka- 3,15 m2 i folia- 15,75 m2), - lina elastyczna – 15,5 mb o Ø 8mm, - zaczep do plandek z oczkiem celnym składanym (wymiary wew. oczka: 25x30 mm) – 8 szt., - karabińczyki nierdzewne (5x50 mm) – 7 szt., - kłódka – 1 szt. Kolorystyka plandeki: biel lub beż. c) w zakresie zakupu i montażu tablicy informacyjnej - Budżet Partycypacyjny – 1 szt. Parametry techniczne: • Wysokość całkowita: ~ 172 cm. • Szerokość całkowita 50 cm • Grubość ~ 10 cm • Wysokość dolnej krawędzi tablicy od poziomu terenu - 140 cm. Wymiary tablicy konstrukcyjnej łączącej słupki nośne (ze sklejki wodoodpornej): - 500 x 300 x 10 mm. Wymiary płyty HDPE (kolor) mocowanej do tablicy konstrukcyjnej: - 500 x 300 x ~ 1,25 mm. Wymiary folii samoprzylepnej z nadrukiem informacyjnym: - 400 x 300 mm m.in. „Zrealizowano w ramach budżetu partycypacyjnego”. Zadaszenie tablicy informacyjnej o wymiarach: 550 x 180 x 20 mm (z drewna iglaste-go np. deski świerkowej zabezpieczonej przed warunkami atmosferycznymi w dwukrotnym procesie impregnacji środkami do ochrony drewna całkowicie odpor-nego na wilgoć i UV w kolorze dębu bielonego. Słupy konstrukcyjne (tzw. kantówka) – 2 szt., z drewna iglastego o przekroju 90 x 90 mm i długości ~ 170 cm, bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliureta-nowymi całkowicie odpornymi na wodę, zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych w dwukrotnym procesie impregnacji środkami do ochrony drewna w kolorze dębu bielonego. Montaż tablicy informacyjnej do gruntu za pomocą specjalistycznych stalowych kotw ocynkowanych ogniowo wbijanych do słupów drewnianych 90 x 90 mm. Wymiary kotw stalowych do mocowania słupów drewnianych 90 x 90 mm: - wysokość boków stopki szpica do mocowania słupa: ~ 14 cm - długość szpica podstawy: ~ 61 cm - długość całkowita: ~ 75 cm - grubość blachy 2 mm Słupy konstrukcyjne (tzw. kantówka) tablicy informacyjnej – nośne 2 szt., zamocowa-ne do stalowych kotw ocynkowanych ogniowo - boków stopki szpica za pomocą 4 śrub o Ø 10 mm. Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej, zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. d) w zakresie zakupu i montażu tablicy informacyjno-edukacyjnej „łąka kwietna” - 2 szt. Parametry techniczne: • Wysokość całkowita: ~ 130 cm. • Szerokość całkowita ~ 40 cm • Grubość ~ 6 cm • Wysokość dolnej krawędzi tablicy od poziomu terenu - ~ 100 cm. Wymiary tablicy konstrukcyjnej łączącej słupki nośne (ze sklejki wodoodpornej): - 400 x 300 x 10 mm, Wymiary płyty HDPE (kolorowej) mocowanej do tablicy konstrukcyjnej: - 400 x 300 x ~ 1,25 mm, Wymiary folii samoprzylepnej z nadrukiem informacyjnym: - 400 x 250 mm m.in. „Tu rośnie łąka kwietna”. Słupy konstrukcyjne tzw. kantówka – 2 szt., z drewna iglastego o przekroju 60 x 60 mm i długości ~130 cm, bezrdzeniowe, zabezpieczone przed wpływem wa-runków atmosferycznych w dwukrotnym procesie impregnacji środkami do ochrony drewna w kolorze dębu bielonego. Montaż tablicy informacyjnej do gruntu za pomocą specjalistycznych stalowych kotw ocynkowanych ogniowo wbijanych do słupów drewnianych 60 x 60 mm. Wymiary kotw stalowych do mocowania słupów drewnianych 60 x 60 mm: - wysokość boków stopki szpica do mocowania słupa: ~ 14 cm, - długość szpica podstawy: ~ 51 cm, - długość całkowita: ~ 65 cm, - grubość blachy 2 mm, Słupy konstrukcyjne tablicy informacyjnej – nośne 2 szt., zamocowane do stalowych kotw ocynkowanych ogniowo - boków stopki szpica za pomocą 4 śrub o Ø 8 mm. Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej, zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Technika montażu w przypadku konieczności ustabilizowania w gruncie wbitych stalowych kotw. W przypadku konieczności ustabilizowania w gruncie wbitych stalowych kotw ocynkowanych ogniowo służących do zamocowania drewnianych słupów tablicy informacyjnej i tablic informacyjno-edukacyjnych przestrzeń pomiędzy stalową kotwą a bokami wykopu należy wypełnić atestowanym betonem towarowym klasy min. C16/20 lub gotową mieszanką o symbolu B20 (C16/20). 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Zieleni ZGN, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3. Wszędzie tam gdzie w projekcie, specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm /aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.6. SIWZ. 4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiary robót – stanowiące Rozdział V SIWZ, Projekt wykonawczy pt. „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 pomiędzy ulicami Jurija Gagarina , Czerską i Podchorążych" w ramach realizacji projektu z Budżetu Partycypacyjnego na rok 2019 autorstwa inż. arch. Kraj. Agnieszki Ewy Tama działającej w firmie ,,VESTI Sławomir Żemojć” – Warszawa 2019 r, – stanowiący Rozdział IV SIWZ ; Istotne postanowienia umowy - stanowiące Rozdział III SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót pt. „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 pomiędzy ulicami Jurija Gagarina, Czerską i Podchorążych" w ramach realizacji projektu z Budżetu Partycypacyjnego na rok 2019 autorstwa ,,VESTI Sławomir Żemojć” - Warszawa 2019 r, – stanowiąca Rozdział VI SIWZ. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 5.1. przedmiarami robót, które stanowią Rozdział V SIWZ, Projektem wykonaw-czym pt. „Uporządkowanie terenu cz. 1, 2 i 3 pomiędzy ulicami Jurija Gagarina, Czer-ską i Podchorążych" w ramach realizacji projektu z Budżetu Partycypacyjnego na rok 2019 autorstwa inż. arch. Kraj. Agnieszki Ewy Tama działającej w firmie ,,VESTI Sła-womir Żemojć” – Warszawa 2019 r, , który stanowi Rozdział IV SIWZ, Specyfika-cją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pt. „Uporządkowanie te-renu cz. 1, 2 i 3 pomiędzy ulicami Jurija Gagarina, Czerską i Podchorążych" w ramach realizacji projektu z Budżetu Partycypacyjnego na rok 2019 autorstwa ,,VESTI Sławo-mir Żemojć” - Warszawa 2019 r, –, która stanowi Rozdział VI SIWZ. 5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1220, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, 5.5. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy i sztuki ogrodniczej, 5.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia: a) w zakresie montażu małej architektury oraz użytych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń które muszą spełniać wymogi art. 10 w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zrealizowane muszą być zgodnie z instrukcją montażu producenta. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie ich w budownictwie. Montowane elementy małej architektury, materiały i urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. b) w zakresie prac ogrodniczych nasadzeń roślin i materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym w zaleceniach jakościowych Związku Szkółkarstwa Polskiego i przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 40.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 7.2. zabezpieczenia w trakcie wykonywania robót przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 7.3. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli wykonywania zamówienia w tym sposobu montażu ławek oraz ich zgodności z zamówieniem oraz kontroli realizowanych prac ogrodniczych i stosowanego w ich toku materiału roślinnego. 7.4. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 7.5. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac i robót objętych przedmiotem zamówienia, 7.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie wykonania robót i prac ogrodniczych objętych zamówieniem. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo oraz muszą posiadać co najmniej co najmniej 12-to miesięczną praktykę zawodową przy nadzorowaniu odpowiednio robót budowlanych i prac ogrodniczych. Praktyka zawodowa kierownika robót przy nadzorowaniu robót budowlanych i kierownika robót ogrodniczych przy nadzorowaniu prac w zakresie budowy i pielęgnacji terenów zieleni stanowią kryteria oceny ofert. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym (obowiązek zatrudnienia) dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 7.6.1.Wykonawca, zobowiązany będzie załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych, o których mowa w pkt. 3.7.6. oraz 8.1.3.3. i 8.1.3.4. specyfikacji. 7.7. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, terenu robót, 7.8. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja na wbudowane elementy tj.: - deklaracje zgodności lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.6. SIWZ dla zastosowanych elementów małej architektury i materiałów: - kosztorysy zamienne z obmiarem robót. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót. 8. a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia w zakresie montażu małej architektury i montowane elementy, o których mowa w pkt. 1.1.3. SIWZ oraz w § 1 ust. 2.3 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) na czas minimum 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla montowanych elementów i materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 24 miesiące, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 24 miesiące, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta elementów i materiałów. b) Udzielenia Zamawiającemu 12-to miesięcznej gwarancji na wykonane prace dotyczące prac ogrodniczych i nasadzeń materiału roślinnego, o których mowa w pkt. 3.1. ppk. 3.1.1.2. SIWZ oraz w § 1, ust. 2.2 istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) i zastosowane materiały roślinne od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik do materiałów przetargowych W ramach gwarancji udzielonej Wykonawca zobowiązany będzie w całym okre-sie gwarancyjnym, tj. pomiędzy datą przekazania Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia do dnia wygaśnięcia wskazanej gwarancji, wykonywać mające na celu utrzymanie w należytym stanie nowo utworzonej zieleni prace pielęgnacyjne polegające na pielęgnacji (tzw. gwarancyjnej) wykonanych nasadzeń. 9. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót (Rozdział V SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z danym przedmiarem robót oraz w oparciu o Projekt wykonawczy stanowiący Rozdział IV SIWZ oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział VI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. a)wykazu robót, o których mowa w pkt. 8.1.3.1. a) SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty, Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia. 1. b) wykazu prac ogrodniczych, o których mowa w pkt. 8.1.3.1. b) SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) wykonanych prac, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również prac wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonanych w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia. 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.3.2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.3.3. i 8.1.3.4. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) odpowiedzialnych za kierowanie robotami , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 8.1.2. SIWZ. 5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.5. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7. oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716.); 8. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 9. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych), powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 9.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 9.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 9.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 10. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 11. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych, 12. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach