Przetargi.pl
Realizacja wniosku budżetu partycypacyjnego pt.: Urządzenie skweru Wierzbno - zieleniec przy skrzyżowaniu Al. Niepodległości oraz Malczewskiego w Warszawie administrowany przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy obejmujące swym zakresem podniesienie jakości przestrzeni publicznej.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja wniosku budżetu partycypacyjnego pt.: Urządzenie skweru Wierzbno - zieleniec przy skrzyżowaniu Al. Niepodległości oraz Malczewskiego w Warszawie administrowany przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy obejmujące swym zakresem podniesienie jakości przestrzeni publicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w ramach realizacji wniosku budżetu partycypacyjnego pt.: Urządzenie skweru Wierzbno- zieleniec przy skrzyżowaniu Al. Niepodległości oraz Malczewskiego w Warszawie administrowany przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy obejmujące swym zakresem podniesienie jakości przestrzeni publicznej na podstawie projektu pod nazwą: Projekt Zagospodarowania Zieleni:Urządzenie skweru Wierzbno w ramach budżetu partycypacyjnego na 2016 rok- autorstwa mgr inż. arch. Katarzyny Fidury Tratkiewicz z maja 2016 r., który stanowi Rozdział VI SIWZ, wyszczególnionych w przedmiarach, które stanowią Rozdział V SIWZ, które należy wykonać wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Rozdział IV SIWZ. 2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty i prace ogrodnicze: 2.1.Nawierzchnia z kostki betonowej: a) Ręczne wykonanie koryta, b) Obrzeża betonowe, c) Separacja warstw gruntu, d) Podbudowa z kruszywa łamanego, e) Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, f) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych. 3.2.2. Montażu elementów małej architektury: a) ławek z oparciem, b) wykonanie napisu wg projektu 3.2.3. Zagospodarowanie zieleni: a) przekopanie ziemi, b) sadzenie drzew form piennych i naturalnych, c) sadzenie roślin zadarniających, d) ściółkowanie rabat, e) regeneracja trawników dywanowych f) pozostałe, wskazane w projekcie (Rozdział VI SIWZ) oraz przedmiarze robót (Rozdział V SIWZ), 3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Wierzbno w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-650 Warszawa, ul. Kolberga 6 oraz Działu ds. Zieleni ul. Smoluchowskiego 2, 02-679 Warszawa. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w siwz oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 siwz. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót - stanowiące Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- stanowiąca Rozdział IV SIWZ, Projekt - stanowiący Rozdział VI SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane na podstawie projektu , o którym mowa w pkt. 3.1. niniejszej siwz, który stanowi Rozdział VI SIWZ oraz zgodnie z: 6.1. przedmiarami robót określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót, które stanowią Rozdział V SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm , aprobat technicznych,, certyfikatów zgodności, 6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz wiedzą ogrodniczą, 6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 6.5.1.1. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;, 6.5.1.2. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, 6.5.1.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 6.5.1.4. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 6.5.1.5. zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcom, 6.5.1.6. w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac prowadzonego na zasadach dla dziennika budowy, o którym mowa w § 1 ust. 6 istotnych postanowień umowy, 6.5.1.7.zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu Umowy, 6.5.1.8. w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu Umowy, 6.5.1.9. w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 6.5.1.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 6.6. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych, z wyłączeniem materiałów, wskazanych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 lipca 1998 w sprawie określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Rozdział IV SIWZ, Projektach stanowiących Rozdział VI SIWZ oraz przedmiarach robót - stanowiących Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia w części dotyczącej nasadzeń roślin oraz zakładania trawników, materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym w zaleceniach jakościowych Związku Szkółkarstwa Polskiego i przez Zamawiającego zgodnie z zapisem § 2 ust. 3 Istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 8.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 8.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia . 8.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 8.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 8.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 8.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 8.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 8.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 8.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem robót budowlanych oraz uprawnienia osoby, która będzie kierownikiem prac ogrodniczych, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty i prace ogrodnicze będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ): a)udzielenia Zamawiającemu 36. miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i montowane materiały o których mowa w § 1, ust. 2, pkt 1) i 2) istotnych postanowień umowy od daty odbioru końcowego tych robót. W przypadku udzielenia przez producenta materiałów stosowanych przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji, Wykonawca udzieli gwarancji na te materiały na okres zgodny z okresem gwarancji producenta nie krótszym jednak niż 36 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego uprawnienia z gwarancji udzielanych przez producenta użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 4 do wzoru Formularza oferty - Rozdział III SIWZ. b) udzielenia Zamawiającemu 12. miesięcznej gwarancji na wykonane prace dotyczące regeneracji trawników i nasadzeń materiału roślinnego, o których mowa w § 1, ust. 2, pkt 3) istotnych postanowień umowy i zastosowane materiały roślinne od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego uprawnienia z gwarancji udzielanych przez producenta użytych materiałów w ramach przeprowadzonych prac. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 4 do wzoru Formularza oferty - Rozdział III SIWZ c) Wydłużenie okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy na roboty budowlane i montowane materiały o których mowa w § 1, ust. 2, pkt 1 i 2 i ust. 2A istotnych postanowień umowy, które stanowią rozdział III SIWZ stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 19. SIWZ. 10. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej (Rbrutto)dla robót objętych zamówieniem nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2016 r. tj. dla robót inżynieryjnych Rbrutto= 32,70 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót (Rozdział IV SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z otrzymanym przedmiarem robót. 12. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 600,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłuzenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy na roboty budowlane i montowane materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach