Przetargi.pl
Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Odwodnienie miasta Brusy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 9235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Odwodnienie miasta Brusy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Odwodnienie miasta Brusy” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej, w tym: a) wykonanie mapy do celów projektowych, b) wykonanie dokumentacji projektowej, c) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego i pozwolenia na budowę, d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, e) opracowanie przedmiarów i kosztorysów, f) uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej: a) opracowanie harmonogramu realizacji prac, b) wykonanie robót budowlanych, c) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, d) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, e) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, f) przygotowanie rozliczenia końcowego, 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: Część I: Wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa a) budowę kolektor kanalizacji deszczowej Dn 1200 o długości ok. 270 m w ulicy Mickiewicza (główny kolektor deszczowy - w obrębie skrzyżowania z ul. Gdańską zapewnić posadowienie kolektora na głębokości 2,80 m) oraz budowę kolektorów deszczowych w pozostałych ulicach o długości ok. 475 m, b) wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej w utwardzonych ulicach, c) wykonanie komory rozdziału wód opadowych wraz z regulatorem przepływu, d) wykonanie układu podczyszczania wód opadowych (łapacz piasku i separator substancji ropopochodnych), e) budowę zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą zapewniającego właściwą retencję o pow. min. 3.700 m2 dla projektowanej zlewni, f) wykonanie zrzut wód opadowych do rowu wraz z regulatorem odpływu oraz wewnętrznymi kolektorami przesyłowymi, g) budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń i zbiorników retencyjnych, h) przebudowę sieci i instalacji kolidujących z projektowanymi kanalizacjami sanitarnymi i deszczowymi, i) wymianę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym do jego granicy, j) budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy pasa drogowego do wszystkich posesji przylegających do odwadnianych dróg i zakończonych studzienką rewizyjną, k) frezowanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z odtworzeniem konstrukcji drogi w miejscach wykopów, wykonanie nowej warstwy ścieralnej oraz odbudowę istniejących krawężników i chodników na całym zakresie prowadzonej inwestycji wg poniższej technologii: • Konstrukcja drogi, jak dla kategorii ruchu KR-2, tj.  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm  Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 7 cm  geosiatka drogowa o wytrzymałości 100kN/m  Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm Nawierzchnia zamknięta krawężnikiem bet. 15x30 cm na ławie betonowej C12/5 • Konstrukcja chodników:  mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,  podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm  kostka betonowa typu polbruk gr. 6 cm „fazowana” koloru szarego Nawierzchnia zamknięta obrzeżem bet. gr. 6 cm na podsypce c-p 1:4. • Konstrukcja zjazdów indywidualnych  mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm,  podbudowa, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm  podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm  kostka betonowa typu polbruk gr. 8 cm „fazowana” koloru grafitowego Nawierzchnia zamknięta krawężnikiem bet. typu opornik 12x15cm na ławie betonowej C12/5, l) budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń oraz zbiorników retencyjnych, m) uporządkowanie terenu budowy oraz terenów przyległych i dróg dojazdowych po zakończeniu prac, n) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80 cm x 120 cm zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Część II: Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną w ulicy Kalwaryjnej a) rozdział kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną poprzez wybudowanie kolektora kanalizacji deszczowej DN 400 o długości ok. 1270 m oraz budowie kolektora sanitarnego DN 315 o długości ok. 520m b) wykonanie przejścia pod torami, c) wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej w utwardzonych ulicach, d) przebudowę sieci i instalacji kolidujących z projektowanymi kanalizacjami sanitarnymi i deszczowymi, e) wymianę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym do jego granicy, f) budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy pasa drogowego do wszystkich posesji przylegających do odwadnianych dróg i zakończonych studzienką rewizyjną, g) frezowanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z odtworzeniem konstrukcji drogi w miejscach wykopów, wykonanie nowej warstwy ścieralnej oraz odbudowę istniejących krawężników i chodników na całym zakresie prowadzonej inwestycji wg poniższej technologii: • Konstrukcja drogi, jak dla kategorii ruchu KR-2, tj.  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm  Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 7 cm  geosiatka drogowa o wytrzymałości 100kN/m  Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm Nawierzchnia zamknięta krawężnikiem bet. 15x30 cm na ławie betonowej C12/5 • Konstrukcja chodników:  mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,  podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm  kostka betonowa typu polbruk gr. 6 cm „fazowana” koloru szarego Nawierzchnia zamknięta obrzeżem bet. gr. 6 cm na podsypce c-p 1:4. • Konstrukcja zjazdów indywidualnych  mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm,  podbudowa, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm  podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm  kostka betonowa typu polbruk gr. 8 cm „fazowana” koloru grafitowego Nawierzchnia zamknięta krawężnikiem bet. typu opornik 12x15cm na ławie betonowej C12/5, h) budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń oraz zbiorników retencyjnych, i) uporządkowanie terenu budowy oraz terenów przyległych i dróg dojazdowych po zakończeniu prac, j) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80 cm x 120 cm zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Część III: Modernizacja układu wód deszczowych w obrębie istniejącej oczyszczalni ścieków. a) rozdział kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną poprzez wybudowanie kolektora kanalizacji deszczowej Dn 1200 o długości ok. 700m, Dn 500 o długości ok. 63 m oraz budowie kolektora zrzutów ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków, b) wykonanie zrzutu ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków do rzeki Niechwaszcza, c) budowę komory rozdziału wód deszczowych wraz z regulatorem przepływu, d) wykonanie układ podczyszczania wód opadowych (łapacz piasku i separator substancji ropopochodnych), e) likwidację istniejących rowów oraz kanałów deszczowych, f) w miejscu zlikwidowanych rowów budowę zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą zapewniające właściwą retencję o pow. min. 8000 m2, g) wykonanie zrzutu wód opadowych do rowu wraz z regulatorem odpływu oraz z wewnętrznymi kolektorami przesyłowymi, h) budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń i zbiorników retencyjnych, i) wykonanie wpustów kanalizacyjnych w utwardzonych ulicach, j) przebudowę sieci i instalacji kolidujących z projektowanymi kanalizacjami sanitarnymi i deszczowymi, k) wymianę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym do jego granicy, l) budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy pasa drogowego do wszystkich posesji przylegających do odwadnianych dróg i zakończonych studzienką rewizyjną, m) frezowanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z odtworzeniem konstrukcji drogi w miejscach wykopów, wykonanie nowej warstwy ścieralnej oraz odbudowę istniejących krawężników i chodników na całym zakresie prowadzonej inwestycji wg poniższej technologii: • Konstrukcja drogi, jak dla kategorii ruchu KR-2, tj.  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm  Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 7 cm  geosiatka drogowa o wytrzymałości 100kN/m  Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm Nawierzchnia zamknięta krawężnikiem bet. 15x30 cm na ławie betonowej C12/5 • Konstrukcja chodników:  mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,  podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm  kostka betonowa typu polbruk gr. 6 cm „fazowana” koloru szarego Nawierzchnia zamknięta obrzeżem bet. gr. 6 cm na podsypce c-p 1:4. • Konstrukcja zjazdów indywidualnych  mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm,  podbudowa, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm  podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm  kostka betonowa typu polbruk gr. 8 cm „fazowana” koloru grafitowego Nawierzchnia zamknięta krawężnikiem bet. typu opornik 12x15cm na ławie betonowej C12/5, n) budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń oraz zbiorników retencyjnych, o) uporządkowanie terenu budowy oraz terenów przyległych i dróg dojazdowych po zakończeniu prac, p) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80 cm x 120 cm zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA: 1) Zamawiający zakłada, że w wyniku realizacji robót zaistnieje konieczność odbudowy istniejących chodników na całej ich szerokości i długości. Odbudowę chodników należy wykonać z nowych materiałów. Materiały z rozbiórki należy w uzgodnieniu z Zamawiającym zeskładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub zutylizować. 2) Zamawiający posiada ostateczną decyzję lokalizacji celu publicznego. 3) Dla budowy kolektorów w pasie drogowym należ przyjąć wymianę gruntu. 4) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:  Część I: 20.000,00 zł (Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);  Część II: 13.000,00 zł (Słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100);  Część III: 35.000,00 zł (Słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100); 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.7.2018 Część …” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 8 do SIWZ); 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium; 4) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja - Załącznik nr 6 do SIWZ); 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach