Przetargi.pl
Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Odwodnienie miasta Brusy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 9235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Odwodnienie miasta Brusy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Odwodnienie miasta Brusy” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej, w tym: a) wykonanie mapy do celów projektowych, b) wykonanie dokumentacji projektowej, c) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego i pozwolenia na budowę, d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, e) opracowanie przedmiarów i kosztorysów, f) uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej: a) opracowanie harmonogramu realizacji prac, b) wykonanie robót budowlanych, c) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, d) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, e) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, f) przygotowanie rozliczenia końcowego, 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: Część I: Wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa  budowę kolektor kanalizacji deszczowej Dn 1200 o długości ok. 270 m w ulicy Mickiewicza (główny kolektor deszczowy - w obrębie skrzyżowania z ul. Gdańską zapewnić posadowienie kolektora na głębokości 2,80 m) oraz budowę kolektorów deszczowych w pozostałych ulicach o długości ok. 475 m,  wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej w utwardzonych ulicach,  wykonanie komory rozdziału wód opadowych wraz z regulatorem przepływu,  wykonanie układu podczyszczania wód opadowych (łapacz piasku i separator substancji ropopochodnych),  budowę zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą zapewniającego właściwą retencję o pow. min. 3.700 m2 dla projektowanej zlewni,  wykonanie zrzut wód opadowych do rowu wraz z regulatorem odpływu oraz wewnętrznymi kolektorami przesyłowymi,  budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń i zbiorników retencyjnych,  przebudowę sieci i instalacji kolidujących z projektowanymi kanalizacjami sanitarnymi i deszczowymi,  wymianę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym do jego granicy,  budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy pasa drogowego do wszystkich posesji przylegających do odwadnianych dróg i zakończonych studzienką rewizyjną,  frezowanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z odtworzeniem konstrukcji drogi w miejscach wykopów oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej,  odbudowę istniejących krawężników i chodników na całym zakresie prowadzonej inwestycji,  budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń oraz zbiorników retencyjnych,  uporządkowanie terenu budowy oraz terenów przyległych i dróg dojazdowych po zakończeniu prac,  wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym Część II: Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną w ulicy Kalwaryjnej  rozdział kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną poprzez wybudowanie kolektora kanalizacji deszczowej DN 400 o długości ok. 1270 m oraz budowie kolektora sanitarnego DN 315 o długości ok. 520m  wykonanie przejścia pod torami,  wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej w utwardzonych ulicach,  przebudowę sieci i instalacji kolidujących z projektowanymi kanalizacjami sanitarnymi i deszczowymi,  wymianę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym do jego granicy,  budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy pasa drogowego do wszystkich posesji przylegających do odwadnianych dróg i zakończonych studzienką rewizyjną,  frezowanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z odtworzeniem konstrukcji drogi w miejscach wykopów oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej,  odbudowę istniejących krawężników i chodników na całym zakresie prowadzonej inwestycji,  budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń oraz zbiorników retencyjnych,  uporządkowanie terenu budowy oraz terenów przyległych i dróg dojazdowych po zakończeniu prac,  wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym Część III: Modernizacja układu wód deszczowych w obrębie istniejącej oczyszczalni ścieków.  rozdział kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną poprzez wybudowanie kolektora kanalizacji deszczowej Dn 1200 o długości ok. 700m, Dn 500 o długości ok. 63 m oraz budowie kolektora zrzutów ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków,  wykonanie zrzutu ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków do rzeki Niechwaszcza,  budowę komory rozdziału wód deszczowych wraz z regulatorem przepływu,  wykonanie układ podczyszczania wód opadowych (łapacz piasku i separator substancji ropopochodnych),  likwidację istniejących rowów oraz kanałów deszczowych,  w miejscu zlikwidowanych rowów budowę zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą zapewniające właściwą retencję o pow. min. 8000 m2,  wykonanie zrzutu wód opadowych do rowu wraz z regulatorem odpływu oraz z wewnętrznymi kolektorami przesyłowymi,  budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń i zbiorników retencyjnych,  wykonanie wpustów kanalizacyjnych w utwardzonych ulicach,  przebudowę sieci i instalacji kolidujących z projektowanymi kanalizacjami sanitarnymi i deszczowymi,  wymianę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym do jego granicy,  budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do granicy pasa drogowego do wszystkich posesji przylegających do odwadnianych dróg i zakończonych studzienką rewizyjną,  frezowanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z odtworzeniem konstrukcji drogi w miejscach wykopów oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej,  odbudowę istniejących krawężników i chodników na całym zakresie prowadzonej inwestycji,  budowę dróg technicznych zapewniających obsługę i konserwację urządzeń oraz zbiorników retencyjnych,  uporządkowanie terenu budowy oraz terenów przyległych i dróg dojazdowych po zakończeniu prac,  wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 10 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA: 1) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:  Część I: 20.000,00 zł (Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);  Część II: 13.000,00 zł (Słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100);  Część III: 35.000,00 zł (Słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100); 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.2.2018 Część …” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 8 do SIWZ); 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium; 4) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja - Załącznik nr 6 do SIWZ); 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach