Przetargi.pl
Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, ul. Złota
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
    ul. Złota 43
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ : 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza”. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.2.1. Sprzątanie przystanków w zakresie: 1/ usuwania zanieczyszczeń z przystanków o powierzchni i częstotliwości określonej dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Kalisza pn. „Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku przystanku wyposażonego w wiatę, sprzątaniu podlega powierzchnia wokół wiaty, jak i teren pod wiatą przystankową. 2/ usuwania kurzu i zabrudzeń z miejsc siedzących usytuowanych na przystankach, przy czym wykonana usługa oczyszczania musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej powierzchni. Na oczyszczanych powierzchniach nie mogą być pozostawione przerosty traw, chwastów oraz piasku, ziemi i śniegu. Usługę oczyszczania należy wykonywać ręcznie przy pomocy ekip sprzątających lub przy użyciu lekkiego sprzętu mechanicznego i specjalistycznego sprzętu do mycia powierzchni kamiennych lub typu podobnego. 3/ usuwania naklejek, plakatów i ogłoszeń zamieszczonych na wiatach przystankowych w miejscach do tego niedozwolonych (poza gablotami reklamowymi i gablotami na rozkłady jazdy) i usuwanie pozostałych zanieczyszczeń (ślady po farbie, kleju bądź taśmie klejącej). Do usuwania graffiti i zanieczyszczeń z infrastruktury przystankowej należy stosować technologię, materiały i środki niepowodujące uszkodzeń powierzchni lakierniczych czy też matowienie szyb, 4/ mycia szyb wraz z usunięciem zanieczyszczeń z dachu wiat, gablot rozkładowych i reklamowych w ilości 115 szt. wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie m. Kalisza ujętych w załączniku nr 2 do SIWZ pn.: „Wykaz wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie m. Kalisza objętych usługa mycia szyb”. Łączna powierzchnia objęta usługą mycia: 2844,90 m² (wielkość ta uwzględnia dwustronność szyb). Częstotliwość wykonywania usługi mycia szyb: raz na kwartał, w terminie 14 dni roboczych licząc od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga stosowania środków chemicznych i technik mycia niepowodujących zarysowań na szybach wiaty przystankowej. 4.2.2. Usuwanie skutków zimy, a w szczególności: 1/ odśnieżanie, likwidacja gołoledzi oraz śliskości zimowej terenu przystanku (chodnika) na powierzchni określonej w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:”Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. Odśnieżaniu i odlodzeniu podlegać będzie odcinek chodnika o długości 10 m wzdłuż jego krawędzi i szerokości odpowiednio 3m, 2m, 1m, jeśli warunki terenowe na to pozwalają tak, aby zapewnić bezpieczeństwo pasażerów podczas wsiadania i wysiadania z autobusu. 2/ Wykonanie prac związanych z likwidacją skutków zimy musi nastąpić z zachowaniem następującego przedziału czasu: a) na przystankach oznaczonych literą „a” w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:”Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 0,5 godziny od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 3 godzin od ustania opadów śniegu, b) na przystankach oznaczonych literą „b” w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:” Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 5 godzin od ustania opadów śniegu, c) na przystankach oznaczonych literami „c” i „d” w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.: „ Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od ustania opadów śniegu; 3/ W przypadku wystąpienia długotrwałych i intensywnych opadów śniegu, usługa winna być świadczona w sposób ciągły. Na ten czas, w uzgodnieniu z zamawiającym, możliwe jest odstępstwo od harmonogramu określonego w ppkt 2. 4/ Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu codziennie do godz. 8.30 meldunek o przebiegu realizacji harmonogramu. Przekazanie meldunku w dni wolne od pracy winno nastąpić w najbliższy dzień roboczy. Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej z grupy „a” winno zakończyć się przed godz.6.00, a pozostałych grup b-d” do godz. 8.00. 4.2.3. Ustawienie i opróżnianie koszy na przystankach komunikacji miejskiej: 1. ustawienie na każdym przystanku kosza na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 70l i jego opróżnienie – 20145 razy w całym okresie trwania umowy – z częstotliwością określoną dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza pn.: „Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza”, będącym załącznikiem nr 1,, 2. utrzymanie otoczenia koszy w należytym porządku, 3. mycie i dezynfekcję koszy zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 4. bieżącą konserwację koszy przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 5. ustawienie przez Wykonawcę nowego kosza w przypadku jego zaginięcia, 6. wymiana przez Wykonawcę zużytego lub zdewastowanego kosza na nowy, 7. usuwanie i transport oraz przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów usuniętych z terenów powierzonych do utrzymania czystości. 4.2.4. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego, comiesięcznego informowania Zamawiającego o ilości i lokalizacji wybitych szyb w wiatach przystankowych lub o innych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej. Informacja ta winna być przekazywana comiesięcznie wraz z fakturą VAT, termin przekazania informacji – pierwszy dzień roboczy po upływie danego miesiąca..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” wraz z formularzem cenowym. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach