Przetargi.pl
Udostępnienie oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Piła

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 34 25 , fax. 67 212 46 81
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    ul. gen. Władysława Andersa 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81
    REGON: 57076656800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udostępnienie oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Piła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I Udostępnienie oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenach pasów drogowych miasta Piła Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udostępnianiu koszy i wywozie nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Piły oraz dostawa, montaż, demontaż, wymiana i remont koszy w okresie obowiązywania umowy od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Ilość koszy ulicznych - 477 szt. w tym 26 szt. Zamawiającego. Opróżnianie koszy należy wykonywać wg harmonogramu:  dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) – załącznik nr 2  dwa razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) – załącznik nr 3  pięć razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota, niedziela) – załącznik nr 4  jeden raz w tygodniu (wtorek) – załącznik nr 5 Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania I zostały przedstawione w załącznikach nr 1 -10 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach. Zadanie II Udostępnienie oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenach zieleni, w parkach i na skwerach na terenie miasta Piła Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:  Udostępnianiu oraz opróżnianiu 253 szt. koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów Typ kosza: kosz tworzywowy DINOVA, wykonany z polietylenu, odporny na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza, dostarczony i zabetonowany w ziemi przez Wykonawcę.  Opróżnianiu wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów komunalnych, co najmniej 180 szt. koszy ulicznych i parkowych, będących własnością Zamawiającego, znajdujących się na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła. Szczegółowa lokalizacja koszy została określona w załączniku nr 2,3 z podziałem na kosze Wykonawcy i Zamawiającego. Opróżnianie koszy należy wykonywać według ustalonego harmonogramu opróżniania koszy w parkach, skwerach oraz na placach zabaw na terenie miasta Piły z podziałem na okres letni i zimowy ze względu na różną częstotliwość opróżniania - załącznik nr 4 do umowy. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr II zostały przedstawione w załącznikach nr 1-6 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 4. Oświadczenie RODO – załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach