Przetargi.pl
Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na 315 przystankach komunkacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, ul. Złota
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
    ul. Złota 43
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na 315 przystankach komunkacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zapisem pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na 315 przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza”. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.2.1. Sprzątanie przystanków w zakresie: 1/ usuwania zanieczyszczeń z przystanków o powierzchni i częstotliwości określonej dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn. „Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku przystanku wyposażonego w wiatę, sprzątaniu podlega powierzchnia wokół wiaty, jak i teren pod wiata przystankową. 2/ usuwania kurzu i zabrudzeń z miejsc siedzących usytuowanych na przystankach, wykonana usługa oczyszczania musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej powierzchni. Na oczyszczanych powierzchniach nie mogą być pozostawione przerosty traw, chwastów oraz piasku, ziemi i śniegu. Usługę oczyszczania należy wykonywać ręcznie przy pomocy ekip sprzątających lub przy użyciu lekkiego sprzętu mechanicznego i specjalistycznego sprzętu do mycia powierzchni kamiennych lub tego typu podobnych. 3/ usuwania naklejek, plakatów i ogłoszeń zamieszczonych na wiatach przystankowych w miejscach do tego niedozwolonych ( poza gablotami reklamowymi i gablotami na rozkłady jazdy) i usuwanie pozostałych zanieczyszczeń (ślady po farbie, kleju bądź taśmie klejącej). Do usuwania graffiti i zanieczyszczeń z infrastruktury przystankowej należy stosować technologię, materiały i środki niepowodujące uszkodzeń powierzchni lakierniczych czy też matowienie szyb, 4/ mycia szyb wraz z usunięciem zanieczyszczeń z dachu wiat, gablot rozkładowych i reklamowych w ilości 99 szt. wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie m. Kalisza ujętych w załączniku nr 2 do SIWZ pn.”Wykaz wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie m.Kalisza objętych usługa mycia szyb”. Łączna powierzchnia objęta usługą mycia: 2457,93 m² ( wielkość ta uwzględnia dwustronność szyb ). Częstotliwość wykonywania usługi mycia szyb: raz na kwartał w terminie 14 dni roboczych licząc od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga stosowania środków chemicznych i technik mycia niepowodujących zarysowań na szybach wiaty przystankowej. 4.2.2. Usuwanie skutków zimy, a w szczególności: 1/ odśnieżanie, likwidacja gołoledzi oraz śliskości zimowej terenu przystanku (chodnika) na powierzchni określonej w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:”Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. Odśnieżaniu i odlodzeniu podlegać będzie odcinek chodnika o długości 10 m wzdłuż jego krawędzi i szerokości odpowiednio 3m, 2m, 1m, jeśli warunki terenowe na to pozwalają tak, aby zapewnić bezpieczeństwo pasażerów podczas wsiadania i wysiadania z autobusu. 2/ Wykonanie prac związanych z likwidacją skutków zimy musi nastąpić z zachowaniem następującego przedziału czasu: a) na przystankach oznaczonych literą „a” w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:”Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 0,5 godziny od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 3 godzin od ustania opadów śniegu, b) na przystankach oznaczonych literą „b” w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:” Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 5 godzin od ustania opadów śniegu, c) na przystankach oznaczonych literami „c” i „d” w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.: „ Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od ustania opadów śniegu; a) w przypadku wystąpienia długotrwałych i intensywnych opadów śniegu lub gołoledzi, usługa winna być świadczona codziennie według potrzeb ( na ten czas możliwe jest odstępstwo od harmonogramu określonego w ppkt 1). Zakres prac w okresie, o którym mowa w zdaniu poprzednim ustali w imieniu Zamawiającego Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu. Wykonawca przekaże codziennie do godz. 8.30 informację o przebiegu realizacji harmonogramu. Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej z grupy „a” winno zakończyć się przed godz.6.00, a pozostałych grup b-d” do godz. 8.00. 4.2.3. Ustawienie i opróżnianie koszy na przystankach komunikacji miejskiej: 1. ustawienie na każdym przystanku kosza na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 70 l i jego opróżnienie – 17787 razy w całym okresie trwania umowy – z częstotliwością określoną dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn. „Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn. „ Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. utrzymanie otoczenia koszy w należytym porządku, 3. mycie i dezynfekcję koszy zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 4. bieżącą konserwację koszy przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 5. ustawienie przez Wykonawcę nowego kosza w przypadku jego zaginięcia, 6. wymiana przez Wykonawcę zużytego lub zdewastowanego kosza na nowy, 7. usuwanie i transport oraz przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów usuniętych z terenów powierzonych do utrzymania czystości. 4.2.4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego, comiesięcznego informowania Zamawiającego o ilości i lokalizacji wybitych szyb w wiatach przystankowych lub innych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej. Informacja ta winna być przekazywana comiesięcznie wraz z fakturą VAT..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach