Przetargi.pl
Realizacja usługi bezpieczeństwa podczas Elbląskiej Strefy Kibica

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi bezpieczeństwa podczas Elbląskiej Strefy Kibica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja usługi bezpieczeństwa podczas Elbląskiej Strefy Kibica Przedmiot główny: CPV: 79.71.00.00 - 4 Nazewnictwo wg CPV: Usługi ochroniarskie Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie i ochrona Elbląskiej Strefy Kibica zwanej dalej Imprezą, organizowanej przez Departament Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu od godziny 12:00 w dniu 07.06.2012 r. do godziny 7:00 w dniu 02.07.2012 r. wg Planu i harmonogramu pracy w dniach 07.06.2012 r. - 02.07.2012 r. zawartego w Sekcji II.1.3) pkt 2. lit B. ogłoszenia o zamówieniu. Teren: Pl. Kazimierza Jagiellończyka o powierzchni 3600 m2 2. Przedmiot i zakres zamówienia: A. ZABEZPIECZENIE TERENU: Impreza masowa do 4000 osób, teren o powierzchni około 3600 m2 - Plan ochrony terenu Pl. Kazimierza Jagiellończyka znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do: - zapewnienia podczas Elbląskiej Strefy Kibica, kierownika ds. bezpieczeństwa, służb porządkowych i informacyjnych, w celu utrzymania ładu i porządku oraz ochrony osób i mienia od godziny 12:00 w dniu 07.06.2012 r. do godziny 7:00 w dniu 02.07.2012 r. na Pl. Kazimierza Jagiellończyka w Elblągu.- zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz. 504 ze zm.). B. HARMONOGRAM PRACY KIEROWNIKA DS. BEZPIECZEŃSTWA, SŁUŻB PORZĄDKOWYCH, INFORMACYJNYCH I SŁUŻBY OCHRONY TERENU: WARIANT 1 - impreza masowa na 1000 osób (z kontrolowanym dostępem w strefie do 1000 osób) WARIANT 2 - impreza masowa na 2000 osób - w tym min. 10 pracowników służby porządkowej WARIANT 3 - impreza masowa na 4000 osób - w tym min. 10 pracowników służby porządkowej WARIANT 4 - 2 pracowników służby ochrony terenu - dozór terenu strefy poza godzinami trwania imprez masowych Plan i harmonogram pracy w dniach 07.06.2012 r. - 02.07.2012 r. Dnia 07.06.2012 r. 12:00 - 5:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 08.06.2012 r. 5:00 - 15:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 08.06.2012 r. 15:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 2 + 5 pracowników służby porządkowej Dnia 08.06.2012 r., 09.06.2012 r., 10.06.2012 r., 11.06.2012 r., 13.06.2012 r., 14.06.2012 r., 15.06.2012 r. 23:00 - 15:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 09.06.2012 r., 10.06.2012 r., 11.06.2012 r., 13.06.2012 r., 14.06.2012 r., 15.06.2012 r. 15:00 - 17:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 09.06.2012 r., 10.06.2012 r., 11.06.2012 r., 13.06.2012 r., 14.06.2012 r., 15.06.2012 r. 17:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 2 Dnia 12.06.2012 r. 15:00 - 17:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 12.06.2012 r. 17:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 3 Dnia 12.06.2012 r., 13.06.2012 r. 23:00 - 15:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 16.06.2012 r. 16:00 - 20:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 16.06.2012 r. 20:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 3 Dnia 16.06.2012 r., 17.06.2012 r. 23:00 - 16:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 17.06.2012 r., 19.06.2012 r. 16:00 - 20:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 17.06.2012 r., 18.06.2012 r., 19.06.2012 r. 20:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 2 Dnia 17.06.2012 r., 18.06.2012 r., 20.06.2012 r. 23:00 - 16:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 20.06.2012 r. 16:00 - 18:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 20.06.2012 r. 18:00 - 22:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 + 5 pracowników służby porządkowej Dnia 20.06.2012 r., 21.06.2012 r. 22:00 - 16:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 21.06.2012 r., 22.06.2012 r., 23.06.2012 r., 24.06.2012 r. 16:00 - 20:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 21.06.2012 r., 22.06.2012 r., 23.06.2012 r., 24.06.2012 r. 20:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 2 Dnia 21.06.2012 r., 22.06.2012 r., 23.06.2012 r., 25.06.2012 r. 23:00 - 16:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 25.06.2012 r., 26.06.2012 r. 16:00 - 18:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 25.06.2012 r., 26.06.2012 r. 18:00 - 22:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 + 5 pracowników służby porządkowej Dnia 25.06.2012 r. 26.06.2012 r. 27.06.2012 r. 22:00 - 16:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 27.06.2012 r., 28.06.2012 r. 16:00 - 20:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 27.06.2012 r., 28.06.2012 r. 20:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 2 + 5 pracowników służby porządkowej Dnia 27.06.2012 r., 28.06.2012 r., 29.06.2012 r. 23:00 - 6:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 29.06.2012 r., 30.06.2012 r. 16:00 - 18:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 1 Dnia 29.06.2012 r., 30.06.2012 r. 18:00 - 22:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 2 + 5 pracowników służby porządkowej Dnia 29.06.2012 r. 22:00 - 16:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 30.06.2012 r. 22:00 - 15:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 Dnia 01.07.2012 r. 15:00 - 23:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 2 +5 pracowników służby porządkowej Dnia 01.07.2012 r., 02.07.2012 r. 23:00 - 7:00 minimum zabezpieczenia WARIANT 4 3. Wykonawca zabezpieczający Imprezę ma obowiązek przygotować i opracować plan zabezpieczenia Imprezy w oparciu o Plan i harmonogram pracy w dniach 07.06.2012 r. - 02.07.2012 r. przedstawiony w Sekcji II.1.3) pkt 2. lit B. ogłoszenia o zamówieniu., który zostanie przedłożony Zamawiającemu do akceptacji. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia poprzez patrole całego terenu Imprezy Pl. Kazimierza Jagiellończyka oraz zaplecza scenicznego, 4 bram wejść i wyjść o szerokości 7 m oraz ochrony artystów na czas występu uzgodnionych z menadżmentem Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do opublikowania regulaminu Imprezy udostępnionego przez Zamawiającego w miejscach ogólnie dostępnych i widocznych na Imprezie (strefy wejścia/wyjścia). 6. Wykonawca we własnym zakresie musi zabezpieczyć dojazd, noclegi i wyżywienie dla osób biorących udział w zabezpieczeniu Imprezy: Elbląska Strefa Kibica. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa posiadał od daty rozpoczęcia wykonywania umowy do jej faktycznego zakończenia polisy potwierdzające ubezpieczenie odrębne od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i odrębnie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wykonawca musi posiadać minimum 10 profesjonalnych środków łączności (np. radiotelefonów), pododdział interwencyjny wyposażony w komplety ochrony osobistej (anty uderzeniowe), ciężkie płoty zaporowe - 200 metrów bieżących z możliwością rozszerzenia do 300 metrów bieżących, Mobilne Centrum monitorowania wyposażone w co najmniej cztery kamery, co najmniej jeden rejestrator zdarzeń oraz co najmniej dwa samochody interwencyjne. Wykonawca ma obowiązek rejestracji i archiwizacji przebiegu Imprezy na przenośnych nośnikach danych i udostępniania ich na żądanie Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga aby każdego dnia Imprezy na jej terenie w obszarze 4 bram wejść i wyjść przebywał co najmniej jeden pracownik Wykonawcy posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym i jeden pracownik Wykonawcy posługujący się językiem rosyjskim w stopniu komunikatywnym albo co najmniej jeden pracownik Wykonawcy posługujący się obydwoma językami w stopniu komunikatywnym. 10. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach