Przetargi.pl
Realizacja usług związanych z promocją i komunikacją programu I, CULTURE Orchestra

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług związanych z promocją i komunikacją programu I, CULTURE Orchestra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług związanych z promocją i komunikacją programu I, CULTURE Orchestra Zakres zadań: 1. Współpraca przy opracowywaniu strategii komunikacji działalności IAM w mediach społecznościowych, w tym m. in. rekomendowanie wyboru mediów społecznościowych, rekomendowanie rodzaju treści oraz doboru treści do poszczególnych kanałów; 2. Wdrażanie strategii komunikacji w kanałach społecznościowych; 3. Kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielski w mediach społecznościowych - zgodnych z założeniami strategii; 4. Aktywizowanie i moderowanie społeczności internetowych; 5. Aktywny udział w opracowywaniu strategii komunikacji poszczególnych obszarów działań Instytutu w mediach społecznościowych, w tym m. in. poszukiwanie nowych form promocji, dobór odpowiednich kanałów mediów społecznościowych; 6. Administrowanie kanałów mediów społecznościowych Instytutu we współpracy z innymi Zespołami IAM; 7. Monitoring kanałów społecznościowych, ich analiza oraz rekomendowanie działań aktywizujących fanów; 8. Przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych z prowadzonych działań w kanałach społecznościowych IAM; 9. Przygotowywanie planu promocji projektu. 10. Koordynacja zadań promocyjnych: wywiadów z muzykami, artykułów promocyjnych i harmonogramu zewnętrznych publikacji internetowych. 11. Przygotowanie gadżetów reklamowych (współpraca z grafikiem na poziomie projektu, przetarg, produkcja). 12. Redagowanie treści informacji prasowych i innych materiałów udostępnianych mediom. 13. Kontakt z dziennikarzami, telewizją i prasą. Pozyskanie patronatów medialnych. 14. Współpraca z działami promocji instytucji partnerskich projektu. 15. Przygotowywanie materiałów audiowizualnych dokumentujących pracę nad poszczególnymi etapami realizacji projektu (zdjęcia, nagrania, obsługa wewnętrznej platformy nagraniowej). 16. Redakcja tekstów do materiałów drukowanych promujących projekt. 17. Budowanie i utrzymywanie relacji z instytucjami krajów partnerskich w celach promocyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach