Przetargi.pl
Realizacja usług związanych z komunikacją programu I, CULTURE Orchestra w mediach społecznościowych, w wersji polskiej i angielskiej

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług związanych z komunikacją programu I, CULTURE Orchestra w mediach społecznościowych, w wersji polskiej i angielskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Realizacja usług związanych z komunikacją programu I, CULTURE Orchestra w mediach społecznościowych, w wersji polskiej i angielskiej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zadań: 1. Współpraca przy opracowywaniu strategii komunikacji działalności IAM w mediach społecznościowych, w tym m. in. rekomendowanie wyboru mediów społecznościowych, rekomendowanie rodzaju treści oraz doboru treści do poszczególnych kanałów; 2. Realizowanie strategii komunikacji poprzez media społecznościowe; 3. Wdrażanie strategii komunikacji w kanałach społecznościowych; 4. Kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielski w mediach społecznościowych - zgodnych z założeniami strategii; 5. Aktywizowanie i moderowanie społeczności internetowych; 6. Aktywny udział w opracowywaniu strategii komunikacji poszczególnych obszarów działań Instytutu w mediach społecznościowych, w tym m. in. poszukiwanie nowych form promocji, dobór odpowiednich kanałów mediów społecznościowych; 7. Administrowanie kanałów mediów społecznościowych Instytutu we współpracy z innymi Zespołami IAM; 8. Monitoring kanałów społecznościowych, ich analiza oraz rekomendowanie działań aktywizujących fanów; 9. Przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych z prowadzonych działań w kanałach społecznościowych IAM; 10. Administrowanie strony internetowej iam.pl 11. Redakcja strony internetowej iam.pl (w polskiej i angielskiej wersji językowej), w tym opracowywanie harmonogramu zamieszczania treści, rekomendowanie treści, opracowywanie tekstów w języku polskim i angielskim, dobór materiałów fotograficznych; 12. Rekomendowanie nowych rozwiązań na stronie iam.pl (w wersji polskiej i angielskiej); 13. Współpraca z rzecznikiem prasowym IAM i działem komunikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach