Przetargi.pl
Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Wykorzystaj szansę-uzyskaj kwalifikacje współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ogłasza przetarg

  • Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6781212, 6781093
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
    ul. Toruńska 12 12
    87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6781212, 6781093
    REGON: 00054503000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Wykorzystaj szansę-uzyskaj kwalifikacje współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym , zawartych w projekcie pn.: Wykorzystaj szansę-uzyskaj kwalifikacje współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Głównym celem projektu jest zwiększenie w okresie od 01.01.2012 do 31.12.2013 aktywności społeczno - zawodowej u 35 osób w wieku od 15 do 64 lat, mieszkańców gminy Wielka Nieszawka zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez kompleksowe zastosowanie instrumentów aktywnej integracji. Uczestnikami projektu są osoby pragnące zaistnieć lub powrócić na rynek pracy, w tym niepełnosprawne , które posiadają zdeaktualizowane bądź zbyt niskie do wymogów rynku pracy kwalifikacje. 2) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi następujące szkolenia warsztaty konsultacje na terenie gminy Wielka Nieszawka : -w ramach Kontraktów Socjalnych 1.Szkoła dla rodzica- w wym.40 godz. (w 2012 dla 9 osób, w 2013 dla 10 osób) Prowadzący: a.Trener posiadający: - wykształcenie wyższe - mgr psychologii, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera b.Trener/nstruktor posiadający: - wykształcenie wyższe kierunkowe - ratownik medyczny - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera c.Trener posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - pedagogika - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera d.Wykładowca posiadający: - wykształcenie wyższe, mgr prawa - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 2. Warsztaty zarządzana budżetem domowym ABC własnego portfela- w wym. 28g. (w 2012 dla 9 osób, w 2013 dla 10 osób) Prowadzący: Wykładowca posiadający: - wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku związanym z ekonomią, finansami, administracją lub zarządzaniem - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera 3. Kurs komputerowy -bezpieczne zarz. zasobami internetowymi - w wym. 42 g. (w 2012 dla 9 osób, w 2013 dla 10 osób) Prowadzący: Wykładowca posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - informatyka lub studia podyplomowe informatyczne - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera 4/Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym w wym. 2g.os. (łącznie 18 godz. w 2012 dla 9 osób, łącznie 20 godz. w 2013 dla 10 osób) Prowadzący: trener posiadający - wykształcenie wyższe, kierunek - doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera 5. Program korekcyjno-edukacyjny/zajęcia grupowe: w wym. 28g. (w 2012 dla 9 osób, w 2013 dla 10 osób) Prowadzący: a. Lekarz specjalista ginekolog posiadający: - wykształcenie wyższe - minimum 3-letnią praktykę lekarską w specjalizacji ginekologia/położnictwo b. Wykładowca posiadający: - wykształcenie wyższe - pielęgniarka dyplomowana - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera Tematyka: wdrożenie świadomości profilaktyki zdrowotnej w kontekście chorób cywilizacyjnych i świadomego planowania rodziny, w tym min. 3 godz. z lekarzem ginekologiem/położnikiem 6. Terapia psychologiczna i rodzinna (wg indywidualnych potrzeb uczestników ) w wym. 2 g.os. (łącznie 18 godz. w 2012 dla 9 osób, łącznie 20 godz. w 2013 dla 10 osób) Prowadzący: Trener posiadający: - wykształcenie wyższe, magister psycholog pedagog -certyfikowany terapeuta - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera - w ramach Programu Aktywności Lokalnej 1.Trening kompetencji i umiejętności społecznych- w wym. 20 g. (w 2012 dla 8 osób, w 2013 dla 8 osób) Prowadzący: a. Trener posiadający: - wykształcenie wyższe - mgr psychologii, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera b. Trener posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - pedagogika - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera 2. Warsztaty Ekonomia Gastronomii- w wym.40g (w 2012 dla 8 osób, w 2013 dla 8 osób) Prowadzący: Instruktor/wykładowca posiadający: - wykształcenie minimum średnie gastronomiczne - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy instruktora zajęć praktycznych Realizacja warsztatów pozwoli nabyć uczestnikom umiejętności przyrządzania pełnowartościowych niskobudżetowych posiłków dla młodzieży i osób dorosłych mając do dyspozycji niewielkie zasoby finansowe uczestników szkolenia. Całość warsztatów musi opierać się na przygotowywaniu powyższych potraw w odpowiednich pomieszczeniach spełniających wymogi BHP i sanitarno-higieniczne, następnie ich ocenie i spożyciu. 3. Indywidualne konsultacje z doradca zawodowym w wym. 1g.os. (łącznie 8 godz. w 2012 dla 8 osób, łącznie 8 godz. w 2013 dla 8 osób) Prowadzący: trener posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera 4. Program korekcyjno-edukacyjny zajęcia grupowe- w wym.14godz. Prowadzący: a.Wykładowca posiadający: - wykształcenie wyższe - pielęgniarka dyplomowana - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera b. Trener posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - pedagogika - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera Tematyka: wdrożenie świadomości profilaktyki zdrowotnej w kontekście chorób cywilizacyjnych i świadomego planowania rodziny, problemów wychowawczo-opiekuńczych, kształtowanie odpowiednich postaw rodzicielskich 5. indywidualne konsultacje z psychologiem/2 godz./os (łącznie 16 godz. w 2012 dla 8 osób, łącznie 16 godz. w 2013 dla 8 osób) Prowadzący: a.Trener posiadający: - wykształcenie wyższe - mgr psychologii, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera - w ramach działań o charakterze środowiskowym zostaną zrealizowane dwa jednodniowe wyjazdy integracyjne (w 2012 i 2013r.). Liczba osób każdorazowo 30.Wyjazdy w odległości max.50km. w jedna stronę. Wykonawca musi zabezpieczyć na czas wyjazdu: autokar, opiekuna, suchy prowiant, obiad 2-daniowy, kawa, napoje, owoce, ubezpieczenie, bilety wstępu, organizację czasu wolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.200,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: KONCEPCJA REALIZACJI ZAMÓWIENIA
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach