Przetargi.pl
Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Filia w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7157910 , fax. 085 7155494
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Filia w Łapach
    ul. Boh. Westerplatte 8 8
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7157910, fax. 085 7155494
    REGON: 05086921300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Białymstoku Filia w Łapach, realizaownych ze środków Funduszu Pracy. Zamówienie podzielono na 8 części (8 szkoleń): 1. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 8 osób, 2. Prawo jazdy kat.C - 16 osób, 3. Rachunkowość, kadry, płace - 9 osób, 4. Pracownik administracyjno-biurowy z modułem językowym - 8 osób, 5. Profesjonalne techniki sprzedaży - 10 osób, 6. Bukieciarz-florysta z okolicznościową dekoracją wnętrz -8 osób, 7.Wizaż ze stylizacją paznokci - 8 osób, 8. Kucharz z modułem zdobienia potraw - 10 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonych czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność zgodną z zamówieniem, b) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia, przy założeniu, iż zapłata będzie dokonana w terminie 30 dni po zakończeniu szkolenia danej grupy i dostarczeniu ZAMAWIAJĄCEMU faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie obowiązków wymienionych w § 3 umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, e) widnieją w rejestrze instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzkie urzędy pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę tej instytucji, 3) oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) oświadczenie, że oferent nie podlega wyłączeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) oświadczenie WYKONAWCY o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy stanowiącej załącznik 4 do SIWZ, 6) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1 do SIWZ), 7) kalkulację kosztów szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ) jednej osoby, 8) wypełnioną KARTĘ SZKOLENIA (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 1 - 2 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania WYKONAWCY. Dokumenty wymienione w pkt 3 - 8 muszą być przedstawione w formie oryginałów i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania WYKONAWCY. Brak dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bialystok.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach