Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6484124 , fax. 089 6499711
- Data zamieszczenia: 2011-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Grunwaldzka 6a 6a
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6484124, fax. 089 6499711
REGON: 00445021400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa - ośrodek pomocy społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia szkolenia dla 105 podopiecznych MOPS w Iławie w ramach projektu pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w 2011r. Uczestnicy i uczestniczki projektu zostaną podzieleni na 3 grupy: - 70 osób - zostaną z nimi podpisane kontrakty socjalne, zostaną podzieleni na 4 grupy (2 x 20 os., 2 x 15 os.) o Zajęcia z psychologiem - 2 gr. po 20 os, 1h/1os = 40 h - przełamanie barier, motywacja do czynnego działania, rozwiązywanie trudnych sytuacji życiowych, 4 spotkania x 5h = 20h x 2 grupy = 40h (160 obiadów, 320 serwisów kawowych) o Zajęcia z psychologiem dla osób niepełnosprawnych - 2 gr. po 15 os, 2h/1os = 60h - bariery osób niepełnosprawnych i sposoby ich pokonywania, pozytywne myślenie, walka ze stresem i dyskryminacją, 6 spotkań x 5h = 30h x 2 grupy = 60h (180 obiadów, 360 serwisów kawowych) o Zajęcia z doradcą zawodowym - 2 gr. po 20 os, 1h/1os = 40 h - aktualizacja sytuacji na rynku pracy, rozwoju zawodowego, opracowywanie IPD zgodnego z wymogami PUP, 4 spotkania x 5 h = 20h x 2 grupy = 40h (160 obiadów, 320 serwisów kawowych ) o Zajęcia z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych - 2 gr. po 15 os, 2h/1os = 60h - aktualizacja sytuacji na rynku pracy, możliwość rozwoju zawodowego i form zatrudnienia osób niepełnosprawnych, opracowanie IPD zgodnego z wymogami PUP, 6 spotkań x 5 h = 30h x 2 gr = 60h (180 obiadów, 360 serwisów kawowych) o Wykonawca zapewnia catering: obiady - II danie (ziemniaki, mięso, surówka), przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka kruche i ciastka czekoladowe) o Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe z logo EFS dla 70 osób (długopis, zeszyt, teczka kolorowa z gumką) o Wykonawca zapewnia sale wykładowe, gdzie Wykonawca będzie prowadził zajęcia, dostarczał catering, materiały szkoleniowe - we współpracy z Kierownikiem Projektu. Zamawiający zastrzega sobie, że wszystkie zajęcia będą odbywały się na terenie miasta Iława, sale wykładowe dla 70 osób (z podziałem na grupy) będą znajdowały się w jednym budynku, by zapobiec dezorganizacji szkoleń i uzyskać jak najwyższą frekwencję uczestników i uczestniczek biorących udział w projekcie. Szkolenie musi odbywać się zgodnie z planem nauczania. Zajęcia nie powinny trwać dłużej niż do godziny 16:00. - 25 osób - w ramach PAL (KIS) o Zajęcia z psychologiem - 1 gr. x 13 os, 1 gr. x 12 os., 2h/1os = 50h - przełamywanie barier, motywowanie do czynnej postawy, rozwiązywanie trudnych sytuacji życiowych, 5 spotkań x 5 h = 25 h x 2 grupy = 50h (125 obiadów, 250 serwisów kawowych) o Zajęcia z socjoterapeutą -1 gr x 13 os, 1 gr. x 12 os, 2h/1 os = 50h - trening postaw, zachowanie asertywne, życie w społeczeństwie, 5 spotkań x 5 h = 25 h x 2 grupy = 50 h (125 obiadów, 250 serwisów kawowych), o Kuźnia współpracy - 1 gr. x 25 os, 3,6 /1os = 90h - nauka współpracy, działania w grupach, zależności, nauka życia w otoczeniu, twórcza walka z bezradnością, przezwyciężenie pesymizmu życiowego, sztuka wyznaczania i osiągania celów życiowych, w tym: -pierwszy blok zajęć 30 h - coaching grupowy - zajęcia realizowane przez psychologa w zakresie coachingu, 5 spotkań po 6h, w tym jedno spotkanie w formie wyjazdu do teatru na warsztaty teatralne, podczas wyjazdu będzie towarzyszyła 1 osoba wydelegowana przez Zamawiającego (100 obiadów, 200 serwisów kawowych, 25+1 obiadów z napojami na wyjeździe), -drugi blok zajęć 30h - sztuka wyznaczania i osiągania celów - zajęcia realizowane przez socjoterapeutę, 5 spotkań po 6h, (125 obiadów, 250 serwisów kawowych), -trzeci blok zajęć 30h - twórcza walka z bezradnością - zajęcia realizowane przez psychologa, w tym jedno spotkanie w formie wyjazdu , podczas wyjazdu będzie towarzyszyła 1 osoba wydelegowana przez Zamawiającego (100 obiadów, 200 serwisów kawowych, 25+1 obiadów z napojami na wyjeździe) o Zajęcia z doradcą zawodowym - 1 gr. 25 os, 1h/1 os = 25h - aktualizacja sytuacji na rynku pracy, rozwój zawodowy, opracowywanie IPD, 5 spotkań x 5 h = 25 h (125 obiadów, 250 serwisów kawowych) o Wykonawca zapewnia catering: obiady - II danie (ziemniaki, mięso, surówka), przerwa kawowa (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka kruche i ciastka czekoladowe) o Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe z logo EFS dla 25 osób (długopis, zeszyt, teczka kolorowa z gumką) o Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe dla grupy we własnym budynku przy ul. Obrońców Westerplatte 5, gdzie Wykonawca będzie prowadził zajęcia, dostarczał catering, materiały szkoleniowe - we współpracy z Podinspektorem KIS. - PAL ( MKIS ) 10 os. w wieku 15-24l o Zajęcia z socjoterapeutą - 1 gr. 10os.; 2,4h/1os. = 24h - umiejętności interpersonalne, zachowania asertywne, życie w społeczeństwie - 6 spotkań x 4 h = 24 h (60 serwisów cateringowych) o Zajęcia z zakresu profilaktyki uzależnień i innych zachowań ryzykownych prowadzone przez psychologa lub pedagoga - 1 gr. 10 os.; 2,4h/1os = 24h - problem uzależnień i zachowań ryzykownych, alternatywy dla wyładowania emocji i rozwiązywania problemów - 6 spotkań x 4 h = 24 h ( 60 serwisów cateringowych) o Zajęcia z doradztwa zawodowego - 1 gr. 10 os.; 2,4h/1os=24h - jak szukać pracy, ścieżki rozwoju zawodowego, jak korzystać ze wsparcia urzędu pracy - 6 spotkań x 4 h = 24h (60 serwisów cateringowych) o Wykonawca zapewnia serwis cateringowy: przerwy na herbatę (herbata, soki, woda mineralna, ciastka kruche i ciastka czekoladowe) o Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe z logo EFS dla 10 osób (długopis, zeszyt, teczka kolorowa z gumką) o Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe dla grupy we własnym budynku przy ul. Obrońców Westerplatte 5, gdzie Wykonawca będzie prowadził zajęcia, dostarczał catering, materiały szkoleniowe - we współpracy z Podinspektorem KIS. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Kartę Szkolenia wg załącznika nr 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia szczegółowych danych dotyczących kadry wykładowców - załączniki nr 5 i nr 6 Wykonawca składa też preliminarz kosztów szkolenia zawarty w karcie szkolenia (załącznik nr 9) z wyspecyfikowaniem: ogólnego kosztu szkolenia, kosztów szkolenia z uwzględnieniem zmniejszenia ilości uczestników do 60 osób (co jedną osobę), wydatków na materiały wykorzystywane w trakcie szkolenia, wysokość narzutu i zysku, innych wydatków związanych z organizacją i prowadzeniem kursu np. koszty wynajmu sal, sprzętu itp. Wymagane jest złożenie oświadczeń przez podmioty udostępniające sale wykładowe i zaplecze dydaktyczne, jeżeli Wykonawca takimi nie dysponuje, a także oświadczeń wykładowców. Pozostałe warunki jakie należy wziąć pod uwagę przy opracowywaniu programu szkolenia oraz jego organizacji: - nacisk na podwyższenie aktywności społecznej edukacyjnej, zdrowotnej i zawodowej u uczestników i uczestniczek projektu, - zapewnienie systematycznego rytmu zajęć wg harmonogramu szkolenia - załącznik nr 11. - do kalkulacji kosztów należy wliczyć materiały szkoleniowe np. skrypty, prezentacje, biuletyny itp. - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków wszystkie osoby biorące udział w szkoleniach. - należy przeprowadzić ankietę ewaluacyjną na początku i na końcu szkoleń - Wykonawca jest zobowiązany do promocji Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. - należy na bieżąco informować Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania - należy zapewnić możliwość kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi MOPS w Iławie - należy przekazać Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia sprawozdanie końcowe, które będzie zawierało informacje o usługach świadczonych przez Wykonawcę w całym okresie realizacji usługi (oryginały list obecności uczestników i uczestniczek szkoleń, imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, kserokopii zaświadczeń i certyfikatów świadczących o ukończeniu szkolenia, kserokopii dziennika zajęć, po jednym egzemplarzu materiałów używanych podczas szkoleń) - szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.) - jednostka szkoleniowa zobowiązana jest każde szkolenie/kurs/zajęcia wpisać do bazy na portalu rządowym http://www.inwestycjawkadry.info.pl/. Hasło i dane do zalogowania się do portalu zostaną dostarczone przez Ośrodek.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry dydaktycznej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2014
Dodano: 2014-04-30 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-03-18 - Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość
Dodano: 2014-01-16 - Realizacja w 2014 r. kompleksowej usługi szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz
Dodano: 2013-11-26 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-09-11 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013 w zakresie obsługi komputera i poruszania się po Internecie
Dodano: 2013-08-30 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
Dodano: 2013-08-30 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-08-08 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-11 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-09