Przetargi.pl
Realizacja usług przeglądów technicznych i napraw wózków w pakietach od 1 do 27 w okresie 12 miesięcy

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 734 24 77, , fax. -
    REGON: 28901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług przeglądów technicznych i napraw wózków w pakietach od 1 do 27 w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja usług przeglądów technicznych i napraw wózków w pakietach od 1 do 27 w okresie 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety. Ilość zadań: 27 1) przegląd okresowy wózko - wanny do mycia i przewożenia pacjentów produkcji ARJO HUNTLEIGHT 2) przegląd okresowy wózko - wanny do mycia i przewożenia pacjentów produkcji Deltom Spółka z o.o. 3) przegląd okresowy wózków transportowych leżących produkcji FAMED ŻYWIEC Sp. z o.o. 4) przegląd okresowy wózków transportowych leżących produkcji Formed Pro sp.zo.o 5) przegląd okresowy wózków produkcji Gamma Poliuretani 6) przegląd okresowy wózków transportowych produkcji GETINGE / Szwecja 7) przegląd okresowy wózków leżących do przewożenia chorych produkcji HILL ROM 8) przegląd okresowy wózków do przewożenia zwłok produkcji HYGECO 9) przegląd okresowy wózko - wanny do mycia i przewożenia pacjentów produkcji INNOW Jan Wyciślik 10) przegląd okresowy wózków reanimacyjnych produkcji Karrel S.R.L 11) przegląd okresowy wózków reanimacyjnych produkcji KARREL-Karismedica S.p.a. 12) przegląd okresowy wózka transportowego leżącego produkcji Lemer Pax 13) przegląd okresowy wózków produkcji Linet 14) przegląd okresowy wózków transportowych leżących produkcji Schmitz 15) przegląd okresowy wózko - wanny do mycia i przewożenia pacjentów produkcji Sezame Cz. 16) przegląd okresowy wózka do przewożenia zwłok produkcji Stiegelmeyer Sp. z o.o. 17) przegląd okresowy wózków transportowych leżących produkcji STOLTER 18) przegląd okresowy wózka reanimacyjnego produkcji TRIBO Sp. z o.o. 19) przegląd okresowy wózków do blatów najazdowych produkcji TRUMPF 20) przegląd okresowy wózków anestezjologicznych z nadstawką produkcji Villard 21) przegląd okresowy wózków anestezjologicznych produkcji Zakład Techniki Medycznej ''Tech-Med'' Sp. z o.o. 22) przegląd okresowy wózków transportowych leżących produkcji ZPCH Metalowiec Namysłów 23) przegląd okresowy wózko - wanny do mycia i przewożenia pacjentów typu Liwak 24) przegląd okresowy wózka inwalidzkiego siedzącego typu Actio4 25) przegląd okresowy wózka transportowego leżącego 26) przegląd okresowy wózka transportowego leżącego typu JWZ02 27) przegląd okresowy wózka transportowego leżącego typu Lehatko 212 12.13.5.04.0316 Zamawiający przeznacza na usługę naprawy 6 650,90 zł brutto dla każdego pakietu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 258,00. PLN (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt osiem 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: 1 - 112,00 PLN; 2 - 110,00 PLN; 3 - 158,00 PLN; 4 - 109,00 PLN; 5 - 125,00 PLN; 6 - 118,00 PLN; 7 - 129,00 PLN; 8 - 111,00 PLN; 9 - 109,00 PLN; 10 - 120,00 PLN; 11 - 120,00 PLN; 12 - 110,00 PLN; 13 - 206,00 PLN; 14 - 117,00 PLN; 15 - 109,00 PLN; 16 - 109,00 PLN; 17 - 123,00 PLN; 18 - 111,00 PLN; 19 - 178,00 PLN; 20 - 109,00 PLN; 21 - 109,00 PLN; 22 - 111,00 PLN; 23 - 109,00 PLN; 24 - 109,00 PLN; 25 - 109,00 PLN; 26 - 109,00 PLN; 27 - 109,00 PLN; 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: Nr sprawy: DZP.242.221.2020 na „realizację usług przeglądów technicznych przeglądów technicznych i napraw wózków w pakietach od 1 do 27 w okresie 12 miesięcy” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełnione Formularze cenowe stanowiące Rozdział VI do SIWZ., podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy 3) oświadczenia stanowiące Rozdział III SIWZ; 4) oświadczenie RODO stanowiące Rozdział V SIWZ 5) Dowód wpłaty wadium 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach