Przetargi.pl
Realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”

MUZEUM SIŁ POWIETRZNYCH W DĘBLINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, ul. Lotników Polskich 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 519 450
  • Data zamieszczenia: 2023-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MUZEUM SIŁ POWIETRZNYCH W DĘBLINIE
    ul. Lotników Polskich 1
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 519 450
    REGON: 060738970
  • Adres strony internetowej zamawiającego: muzeumsp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”.2) Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, usług bezpośredniej ochrony osób przebywających na terenie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie oraz mienia.3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:a) Realizować usługi stanowiące przedmiot zamówienia polegające na pełnieniu dyżuru pracowników ochrony wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w siedzibie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie przez 7 dni w tygodniu, w okresie od 01.04 do 30.09 – w godzinach od 8:00 do 17:00 (9 godzin) oraz okresie od 01.10 do 31.03 – w godzinach od 8:00 do 16:00 (8 godzin).b) W sytuacjach alarmowych zapewnić interwencję grupy interwencyjnej składającej się z minimum dwóch pracowników wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie wynosi nie więcej niż … minuty od zgłoszenia zaistnienia sytuacji alarmowej.c) Realizować usługi polegające na ochronie obiektu w formie elektronicznej poprzez system sygnalizacji włamania i napadu podłączony do alarmowego centrum odbiorczego Wykonawcy drogą radiową, na wydzielonej częstotliwości. Wykonawca musi posiadać stosowne pozwolenie radiowe na używanie urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących na wydzielonych częstotliwościach.4) Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia jest Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie.5) Na terenie objętym przedmiotem zamówienia, stanowiącym grunty będące własnością Zamawiającego, o powierzchni 0,3215 ha, zlokalizowany jest budynek muzeum wraz z częścią biurową o powierzchni 916,00 m2.6) Na terenie objętym realizacją przedmiotu zamówienia funkcjonują następujące systemy bezpieczeństwa:a) System alarmowy.b) System sygnalizacji pożaru.c) System sygnalizacji włamania.d) System monitoringu wizyjnego.e) System kontroli dostępu.7) Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotowego zamówienia tymczasowe wzmocnienie etatowej ochrony, tj. dyżuru pełnionego przez pracowników ochrony, do dwóch pracowników, w czasie trwania jednodniowych lub dwudniowych imprez i wydarzeń kulturalno-artystycznych na terenie muzeum, w godzinach trwania imprezy wyznaczonych przez Zamawiającego, między innymi takich jak:a) Europejska Noc Muzeów – 13 maja 2023 r.b) Święto Wojska Polskiego – 15 sierpnia 2023 r.8) Koszt dodatkowej ochrony winien być wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy z tytułu dodatkowej ochrony, o której mowa w pkt 3.3 ppkt 7) SWZ.9) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniającywarunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące w szczególności:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunków.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Określenie warunków.Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Określenie warunków.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4) Zdolności technicznej lub zawodowej.Określenie warunków.Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na ochronie osób i mienia, realizowane w obiektach użyteczności publicznej, którego okres realizacji wynosił co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wynosiła co najmniej 80 tys. zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach