Gmina Raciążek ogłasza przetarg
- Adres: 87-721 Raciążek, ul. Wysoka 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2831661 , fax. 54 2831882
- Data zamieszczenia: 2012-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Raciążek
ul. Wysoka 4 4
87-721 Raciążek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2831661, fax. 54 2831882
REGON: 91086644200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raciazek.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja szkoleń oraz doradztwa w ramach projektu Aktywność społeczna w gminie Raciążek współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych oraz doradczych zawartych w projekcie pn.: Aktywność społeczna w gminie Raciążek współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Głównym założeniem projektu jest zwiększenie aktywności społeczno - zawodowej 52 osób w wieku od 15 do 64 lat, mieszkańców gminy Raciążek zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez kompleksowe zastosowanie instrumentów aktywnej integracji. Grupę docelową projektu stanowią w 2012 roku - 30 osób oraz w 2013 r. - 22 osoby, w tym 6 osób niepełnosprawnych (2012 r. - 3 os. i 2013 r. - 3 os.). Uczestnikami projektu są osoby pragnące zaistnieć lub powrócić na rynek pracy, które posiadają zdezaktualizowane bądź zbyt niskie do wymogów rynku pracy kwalifikacje. 2) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi następujące usługi: a) Trening kompetencji społecznych dla 22 osób (w r.2012) oraz 22 osób (w r.2013) obejmujący 15 godzin szkoleniowych. b) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym, po 2 godziny dla 30 osób (w r.2012) oraz 14 osób (w r.2013) . c) Warsztaty zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej dla 22 osób (w r.2012) oraz 14 osób (w r.2013) , obejmujące 15 godzin szkoleniowych. d) Kurs gastronomiczny z organizacją imprez okolicznościowych dla 11 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2012 r., e) Kurs prac wykończeniowych w budownictwie dla 11 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2012 r., f) Kurs masażu z elementami kosmetyki dla 7 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2013 r., g) Kurs pielęgnacji terenów zieleni dla 7 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2013 r. h) Kurs bezpiecznego zarządzania zasobami internetowymi dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013) , obejmujący 35 godzin szkoleniowych. i) Indywidualna terapia psychologiczna, po 2 godziny dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013). j) Warsztaty Szkoła dla Rodzica dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013), obejmujące 28 godzin. k) Warsztaty zarządzania budżetem domowym dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013), obejmujące 14 godzin szkoleniowych. 3) Godzina szkoleniowa wynosi 60 minut, w tym 15 minut przerwy. Przerwy ustalane są elastycznie. 4) Zamawiający nie określa precyzyjnie programu szkoleń wskazanych w pkt 2, oczekując od Wykonawcy propozycji zawartości merytorycznej programu i jego realizacji. 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić napoje (kawa, herbata, sok, woda itd.) i ciastka kruche oraz obiad w każdym dniu prowadzenia zajęć grupowych. 6) Zajęcia teoretyczne zostaną przeprowadzone w pomieszczeniu ogrzewanym (dotyczy okresu zimowego) dostosowanym do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym z zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe na terenie gminy Raciążek. 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 8) Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnikom szkolenia. 9) Zajęcia szkoleniowe będą odbywały się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00; z zastrzeżeniem, że liczba godzin w ciągu jednego dnia nie przekroczy 8 godzin zajęć szkoleniowych. 10) Wraz z rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne. 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, b) protokół, ankiety ewaluacyjne początkowe i końcowe oraz karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. d) Po zakończeniu szkoleń zawodowych Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować końcowe egzaminy wewnętrzne, potwierdzające zdobytą wiedzę, a następnie wydać zaświadczenia o ukończeniu kursów. e) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie siedmiu dni po zakończeniu poszczególnych szkoleń/treningów/warsztatów/doradztwa dokumentacji w postaci list obecności lub ich kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00.100) i dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 57 537 0000 0050 1640 2000 0001 z adnotacją: Wadium, Nr sprawy: IT.271.2.2012 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raciazek.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18