Przetargi.pl
Realizacja robót w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa".

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1331.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy cząstkowe nawierzchni jezdni, chodników i innych ciągów komunikacyjnych: asfaltowych, betonowych, szutrowych, z kostki betonowej, kostki kamiennej oraz płytek betonowych na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów. 2. Pod pojęciem „remont cząstkowy nawierzchni” rozumie się zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu – w tym pojedynczych ubytków i wybojów – jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń. 3. W szczególności remonty cząstkowe nawierzchni obejmują: 1) Wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco, w tym: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, - ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą, - skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno-asfaltowej, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem. 2) Wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco, po sfrezowaniu nawierzchni, (jednorazowa powierzchnia do sfrezowania i ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: - sfrezowanie wyznaczonej nawierzchni, - oczyszczanie nawierzchni po sfrezowaniu, - skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości frezowanej nawierzchni, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno - asfaltowej, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), - zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem. 3) Wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco, bez frezowania istniejącej nawierzchni i wycinania uszkodzeń (jednorazowa powierzchnia do ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: - oczyszczanie nawierzchni, - skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od grubości układanej nawierzchni, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), - zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem. 4) Wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno, w tym: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, - ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą, - skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej. 5) Wbudowanie mieszanki betonowej, w tym: - odkucie uszkodzonych miejsc nawierzchni, odkucie nawierzchni przy stałych elementach drogi np. ściekach, krawężnikach, - wyrównanie oraz zwilżenie podłoża, - rozścielenie i zagęszczenie betonu w poszczególnych warstwach. 6) Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm wraz z rozebraniem istniejącej ławy betonowej, w tym: - odkopanie krawężników ich wyjęcie oraz oczyszczenie, - zerwanie podsypki, - wyłamanie ławy. 7) Przestawienie krawężników kamiennych wraz z ławą betonową z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach (technologia wykonania jak w pkt 6 i 8). 8) Montaż krawężników betonowych 15x30 cm z betonu B-40 na ławie betonowej z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach, w tym: - odspojenie gruntu, - wyrównanie dna i ścian wykopu, - przygotowanie i ustawienie deskowania dla ław betonowych w uprzednio wykopanym i wyrównanym wykopie, - rozścielenie, wyrównanie i ubicie mieszanki betonowej dla ław betonowych, - pielęgnacja ław betonowych przez polewanie wodą, - rozścielenie podsypki cementowo - piaskowej, - ustawienie krawężnika i wyregulowanie wg osi podanych punktów wysokościowych, - zasypanie zewnętrznej ściany krawężnika ziemią i ubicie, - uzupełnienie nawierzchni wzdłuż krawężnika. 9) Regulacja pionowa wpustów drogowych (bez kosztów kraty wpustu), w tym: - zdjęcie skrzynki wpustu, - rozebranie uszkodzonej, górnej części wpustu, - odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, - ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, - odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu, - ponowne zamontowanie skrzynki wpustu. 10) Wymiana uszkodzonych skrzynek żeliwnych wpustów drogowych, w tym: - zdjęcie uszkodzonej skrzynki, - rozebranie uszkodzonej górnej części wpustu, - odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, - ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, - odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu drogowego, - zamontowanie nowej skrzynki żeliwnej (klasa D400, żeliwo). 11) Regulacja pionowa studzienki dla włazów kanałowych, bez kosztów włazu kanałowego, materiał z rozbiórki (technologia wykonania jak w pkt 9). 12) Wymiana uszkodzonego włazu kanałowego żeliwnego, w tym: - zdjęcie uszkodzonego włazu, - rozebranie uszkodzonej górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.), - odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, - odtworzenie górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.), - ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, - odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół włazu, - zamontowanie nowego włazu żeliwnego (klasa D400, żeliwo). 13) Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu frezowiny, bez kosztów frezowiny, materiał Zamawiającego, w tym: - wyrównanie i zgęszczenie podłoża, - rozścielenie warstwy frezowiny, - zagęszczenie warstwy frezowiny. 14) Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej, płyt betonowych 35x35 cm i 50x50 cm, w tym: - ręczne rozebranie nawierzchni, - przesortowanie kostki uzyskanej z rozbiórki z odrzuceniem na pobocze, - rozebranie podsypki. 15) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm, w tym: - wyrównanie i zgęszczenie podłoża, - rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na wykonanej i wyrównanej podsypce, - ubicie elementów nawierzchni, - sprawdzenie spadków i równości nawierzchni, - wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem. 16) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr.do 5 cm (technologia jak w pkt 15). 17) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, na podsypce piaskowej gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 15). 18) Rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm, w tym: - odkopanie obrzeży i wyjęcie wraz z oczyszczeniem, - zerwanie podsypki. 19) Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm na podsypce piaskowej, w tym: - wyrównanie i zgęszczenie podłoża; - rozścielenie podsypki piaskowej, - ustawienie obrzeży, - wyregulowanie obrzeży wg podanych punktów wysokościowych, - oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową wraz z jej przygotowaniem, - obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży ziemią wraz z jej ubiciem. 20) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm, w tym: - uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podsypki lub rozścielenie na wyprofilowanym podłożu nowej podsypki, - przesortowanie kostki ze złożeniem wzdłuż stanowisk, - ułożenie kostki na uprzednio wyrównanej podsypce, - ubicie kostki ubijakiem ręcznym lub zagęszczarką mechaniczną, - wypełnienie spoin miałem kamiennym z polewaniem nawierzchni wodą, - oczyszczenie nawierzchni. 21) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 20). 22) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. 9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm (technologia jak w pkt 20). 23) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys.9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 20). 24) Ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (nowe płytki betonowe), w tym: - wyrównanie i zagęszczenie podłoża, - rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem, - ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na wykonanej i wyrównanej podsypce, - ubicie elementów nawierzchni, - sprawdzenie spadków i równości nawierzchni, - wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem. 25) Korytowanie, w tym: - odspojenie gruntu, - profilowanie dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem, - uformowanie poboczy z wyrównaniem do wymaganego profilu, - zagęszczenie poboczy. 26) Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu mieszkanki kamiennej 0-31,5mm, w tym: - wyrównanie i zgęszczenie podłoża, - rozścielenie warstwy mieszkanki kamiennej, - zagęszczenie warstwy mieszanki kamiennej. 27) Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu frezowiny, bez kosztów frezowiny, materiał Wykonawcy (technologia jak w pkt 13). 28) Wypełnianie spoin kostki betonowej i kamiennej zaprawą cementowo-piaskową, w tym: - oczyszczenie przestrzeni pomiędzy kostkami, - przygotowanie zaprawy cementowo-piaskowej, - zalanie przestrzeni pomiędzy kostkami, - oczyszczenie kostki ze zbędnej zaprawy cementowo-piaskowej, 29) Uszczelnienie szczelin i pęknięć w nawierzchniach asfaltowych przy użyciu emulsji zalewowych w tym: - oczyszczenie szczelin przeznaczonych do uszczelnienie, - zalanie szczelin odpowiednią emulsją zalewowa na gorąco 30) Montaż krawężników kamiennych wraz z ławą betonową z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach (technologia jak w pkt 8). 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych z wyjątkiem przewidzianych w umowie (załącznik nr 9 do SIWZ) przypadków dopuszczających użycie materiałów z rozbiórki. 5. Materiały, o których mowa w ust. 1, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6. Na każde żądanie Zamawiającego i inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 7. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska, zasadami bhp oraz „Szczegółową specyfikacją techniczną wykonana i odbioru robót budowlanych związanych z remontem dróg na terenie Dzierżoniowa” – będącą załącznikiem nr 10 do SIWZ, 2) zapewnić stały dozór nad realizacją robót, 3) zapewnić uczestnictwo kierownika budowy w spotkaniach i odbiorach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 4) realizować roboty w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru w protokołach typowania robót. 5) parkowanie sprzętu technicznego oraz składowanie materiałów budowlanych, materiałów rozbiórkowych i innych urządzeń, związanych z wykonywaniem robót, na terenie utworzonej we własnym zakresie bazy, dla uniknięcia wykorzystywania do tych celów miejsc przypadkowych, tj.: parkingów, chodników, poboczy dróg, itp. 6) wywóz pochodzących z rozbiórki odpadów i ich utylizacja, 7) we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy prowadzonych robót, 8) zabezpieczyć miejsce wystąpienia awarii (uszkodzenia infrastruktury drogowej, zagrażającego uczestnikom ruchu drogowego) w ciągu 30 minut od zgłoszenia telefonicznego. 9) usunąć awarię w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, 10) w dniach wolnych od pracy zabezpieczyć miejsce awarii w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego i usunąć ją pierwszego dnia roboczego, 11) uporządkować teren budowy po zakończeniu robót, 12) wykonywać roboty w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały budowlane, materiały rozbiórkowe oraz urządzenia zabezpieczające, 13) przygotować przedmiot umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, 14) zawiadamiać inspektora nadzoru o wykonywaniu robót ulegających zakryciu, 15) prowadzić roboty w taki sposób, aby miejsca ubytków w nawierzchni chodników i jezdni, przygotowane do uzupełnienia nie pozostały bez wypełnienia odpowiednią mieszanką dłużej niż do godz. 20:00 dnia, w którym zostały nacięte, wyfrezowane, wykute, itp. 16) dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, 17) dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 10 dni kopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dokumentacji potwierdzającej posiadanie przez wskazanego kierownika budowy odpowiednich uprawnień oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody wyrządzone w związku z realizacją robót objętych umową. 9. Wykonawca ma obowiązek zawarcia umowy od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi o minimalnej wartości 100.000,00 zł. 10. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu robót budowlanych, drogowych lub brukarskich przy realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 12. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. w wysokości do kwoty netto 134.803.00 zł. W takim przypadku przedmiot zamówienia i ceny jednostkowe wynikające z umowy podstawowej nie ulegną zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach