Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu

Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
    ul. Dąbrowszczaków
    10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
    REGON: 32343000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownicto - Sąd Okręgowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu. Zamówienie nie zostało podzielone na części i obejmuje następujący zakres prac tj.: 1) Budynek ul. Sądowa 2: A. Malowanie korytarzy i klatek schodowych: 1. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów korytarzy w ilości 42,32 m2; 2. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian korytarzy w ilości 57,58 m2; 3. Malowanie farbami olejnymi powierzchni ścian korytarzy w ilości 83,04 m2; 4. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów klatki schodowej w ilości 21,92 m2; 5. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian klatki schodowej w ilości 51,56 m2; 6. Malowanie farbami olejnymi powierzchni ścian klatki schodowej w ilości 50,22 m2; B. Obróbki blacharskie, roboty ślusarskie: 1. Przełożenie pokrycia dachówki ceramicznej w ilości 8,00 m2; 2. Uzupełnienie obróbek blacharskich na dachu w ilości 6,00 m; 3. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych w ilości 3,90 m; 4. Wykucie z muru ościeżnic stalowych w ilości 3,90 m; 5. Wywiezienie złomu w ilości 0,5 t.; C. Wymiana lamp oświetlenia korytarzy: 1. Wymiana opraw oświetleniowych, belkowych, świetlówkowych w ilości 4 szt.; D. Wymiana drzwi stalowych na p.poż. klatki schodowej: 1. Demontaż drzwi i ościeżnic stalowych w ilości 2 szt.; 2. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach gr. 10cm w ilości 0,30 m2; 3. Montaż drzwi p.poż. stalowych EI 30 wraz z okuciami i samozamykaczem w ilości 2 szt.; E. Przebudowa łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych wg zał. projektu: 1. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwi łazienki w ilości 1 szt.; 2. Poszerzenie otworu drzwiowego o 20cm wraz z nadprożem w ilości 1 szt.; 3. Montaż drzwi drewnianych łazienkowych 90x205 cm wraz z okuciami i samozamykaczem w ilości 1 szt.; 4. Rozebranie ścianek działowych z cegieł gr. 12 cm w ilości 3,80 m2; 5. Rozebranie posadzek z płytek w ilości 6,82 m2; 6. Rozebranie okładziny ściennej z płytek w ilości 15,51 m2; 7. Przesunięcie grzejnika c.o. wraz z rurociągiem o 3,00 m w ilości 1 szt.; 8. Wykonanie nowych połączeń instalacji wod.-kan do urządzeń łazienki; 9. Licowanie ścian płytkami ściennymi 30x60 cm wraz z przygotowaniem podłoża w ilości 21,48 m2; 10. Wykonanie posadzki z płytek na klej 30x30 cm w ilości 6,82 m2; 11. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania w ilości 14,77 m2; 12. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian i sufitów w ilości 14,77 m2; 13. Wymiana oprawy oświetleniowej, belkowej, świetlówkowej w ilości 1 szt.; 14. Wyposażenie łazienki (biały montaż) w urządzenia dostosowane dla osób niepełnosprawnych: - podgrzewacz przepływowy 3,7kW 1 szt., - umywalka porcelany wraz z syfonem i baterią 1 szt., - pisuar pojedynczy 1 szt., - ustęp z porcelany typu Kompakt 1 szt., - uchwyty dla niepełnosprawnych 3 szt., - zawór czerpalny 1 szt., - lustro 60x60 cm 1 szt., 2) Budynek ul. Sądowa 4: A. Remont pomieszczeń biurowych nr 2 i 4: 1. Demontaż przepierzenia ze ścianek aluminiowych wraz z przeszkleniem w ilości 22,98 m2; 2. Wymiana wykładziny tekstylnej dywanowej dla pomieszczeń biurowych w ilości 10,12 m2; 3. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów w ilości 15,15 m2; 4. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian w ilości 133,18 m2; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w: 1) przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ; 2) projekcie budowlanym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądu objętego niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl. 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót i projekcie budowlanym przedstawionych w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach