Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wykonanie elewacji wraz z przebudową klatki schodowej w budynku komunalnym przy ul. Narutowicza 10 w m. Góra”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wykonanie elewacji wraz z przebudową klatki schodowej w budynku komunalnym przy ul. Narutowicza 10 w m. Góra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Wykonanie elewacji wraz z przebudową klatki schodowej w budynku komunalnym przy ul. Narutowicza 10 w m. Góra”. Dane ogólne obiektu: Budynek mieszkalny komunalny położony jest na działce o nr ewid. 907/1, w obszarze wpisanym do rejestru zabytków - w strefie „A” - ścisłej ochrony konserwatorskiej. Budynek sąsiaduje z budynkiem gospodarczym. Klasyfikacja wysokościowa: budynek niski. Ilość kondygnacji nadziemnych: 3. Zakres robót obejmuje: a) roboty związane z przebudową klatki schodowej w budynku – roboty tynkarskie, malarskie, stolarskie: - Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich ze ścian i sufitów – ok. 114,52 m2 - Ługowanie farby olejnej z tynków ścian – ok. 21,56 m2 - Gruntowanie ścian i sufitów środkami gruntującymi – ok. 114,52 m2, - Gładzie gipsowe na ścianach i sufitach , - Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - Malowanie farbami olejnymi ścian, - Malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej i okiennej. - Malowanie farbami olejnymi rur wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych, - Malowanie farbami olejnymi balustrady schodowej, - rozbiórka i wykonanie nowej ścianki o konstrukcji drewnianej z drzwiami pod biegiem kl. schodowej, - wykonanie i montaż brakującego skrzydła okiennego wraz z uzupełnieniem okuć i dopasowaniem skrzydeł do ościeżnicy, - uzupełnienie tralek i odcinków poręczy. b) roboty elewacyjne – roboty rozbiórkowe, malarskie, różne: - Odbicie starych tynków na ścianach płaskich oraz ościeżach drzwiowych i okiennych – ok. 165,24 m2, - Uzupełnienie tynków na profilach ciągnionych oraz gzymsach, - Wykonanie nowych tynków kat. III na ścianach i ościeżach, - Malowanie nowych tynków farbami fasadowymi - - Malowanie stolarki drzwiowej i okiennej (drewnianej), - Wymiana drzwi wejściowych do budynku (od podwórka), - Wymiana uszkodzonych desek czołowych i podbitkowych wraz z malowaniem. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.2.We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku doboru materiałów – jako kryteria równoważności wskazuje się tożsamość wymiarów, parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 3.2.1. Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją zadania tj. roboty tynkarskie, malarskie, rozbiórkowe wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych czynności w okresie jej trwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 (dwa tysiące pięćset złotych 00/100 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 10.05.2018 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................(nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w dziale XI pkt. 13 SIWZ:- wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych, wzór oferty stanowią załączniki nr 1 i 1a do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie również do spółek cywilnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach