Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego” Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020” z podziałem na Części: Część 1: Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Część 2: Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Część 3: Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 734 202 , fax. 586 734 191
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 586 734 202, fax. 586 734 191
    REGON: 19168639000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego” Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020” z podziałem na Części: Część 1: Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Część 2: Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Część 3: Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja robót budowlanych w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego” Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020” z podziałem na Części: 1) Część 1: Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2) Część 2: Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) Część 3: Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest w Szczegółowym Opisie Zamówienia (SOPZ) - Załącznik Nr 2 oraz w dokumentacji - Załącznik Nr 2A stanowiące Załączniki do Wzoru Umowy (Złącznik Nr 6) do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w SOPZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWIORB ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) Posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) Posiadać stosowane dopuszczenia i atesty, 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia i STWIORB dopisuje wyrazy "lub równoważne" 4. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 pkt 1. Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacja projektowa i STWiORB zostały sporządzone zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 5 ustawy, oraz zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy. Opis przedmiotu zmówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, w szczególności: 1) Obiekty objęte przedmiotem zamówienia nie będą posiadały barier architektonicznych utrudniających dostęp osobom z niepełnosprawnościami w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - zaprojektowano pochylnie dla wózków, ponadto wewnątrz obiektu Łącznika przewiduje się schodołaz zamontowany w klatce schodowej. 2) W obiektach przewidziano toalety i szatnie dla osób z niepełnosprawnościami. Zamawiający przypomina, że roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne, w związku, z czym wymaga wykonania robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Wizja lokalna. 1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem remontu, będących przedmiotem zamówienia. 2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ- Wzór Umowy 7. Wymagania te określają w szczególności: 1) rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 8. Szczegółowy zakres czynności, które winny być wykonywane w trakcie realizacji zamówienia, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 1) W Części 1 zamówienia - „Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku”: a) wykonywanie czynności w zakresie robót ogólno-remontowych, w tym w szczególności: roboty posadzkarskie, w zakresie cekolowania tynkarskie i malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. b) wykonywanie czynności w zakresie robót sanitarnych, w tym w szczególności: roboty obejmujące wymianę instalacji C.O. i C.W.U wraz z montażem grzejników z termostatami, c) wykonywanie czynności w zakresie robót elektrycznych, w tym w szczególności: wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw świetlnych, d) wykonywanie czynności w zakresie robót teletechnicznych, w tym w szczególności: roboty obejmujące budowę sieci niskoprądowych: teletechnicznej, monitoringu i alarmowej, e) wykonywanie czynności w zakresie robót obejmujących budowę i remont nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej. 2) W Części 2 zamówienia – „Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.”: a) wykonywanie czynności w zakresie robót: ogólno-budowlanych, w tym w szczególności: roboty murarskie, dekarskie, w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, posadzkarskie, tynkarskie i malarskie, tynkarskie zewnętrzne, b) wykonywanie czynności w zakresie robót elektrycznych, w tym w szczególności wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw LED, c) wykonywanie czynności w zakresie robót sanitarnych, w tym w szczególności wykonanie ogrzewania podłogowego, 3) W Części 3 – „Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.”: a) wykonywanie czynności w zakresie robót ogólno-remontowych, w tym w szczególności: posadzkarskich, w zakresie cekolowania tynkarskich i malarskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. b) wykonywanie czynności w zakresie robót sanitarnych, w tym w szczególności: wymiana instalacji C.O. i C.W.U wraz z montażem grzejników z termostatami, c) wykonywanie czynności w zakresie robót elektrycznych, w tym w szczególności: wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw świetlnych 9. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 10. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące w/w czynności. 11. Czynności wykonywane przez kierownika budowy oraz kierowników robót, geodetów, prawników, projektantów nie są czynnościami, które winny być wykonywane w trakcie realizacji zamówienia, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy, przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach