Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1

Szkoła Podstawowa nr 40 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-055 Gdynia, ul. Rozewska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6232588 , fax. 0-58 6232588
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 40
    ul. Rozewska 33
    81-055 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6232588, fax. 0-58 6232588
    REGON: 77822500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp40gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawnej nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) rozbiórka listew przyściennych, 2) rozbiórka posadzki z parkietu ok. 172 m2, 3) usunięcie izolacji z papy podkładowej, 4) rozbiórka deskowania ok. 172 m2, 5) rozbiórka legarów - 2 warstwy, 6) oczyszczenie i wyrównanie podłoża, 7) ułożenie izolacji z folii izolacyjnej klejonej na zakład, 8) ułożenie podkładek elastycznych, 9) ułożenie legarów krzyżowo z belek o przekroju 60x75mm, górny i dolny ruszt co 50 cm w osi belek, 10) ułożenie izolacji cieplnej grubości 10 cm z wełny mineralnej pomiędzy legarami, 11) z pozostawieniem pustki powietrznej przy ścianie, 12) ułożenie na legarach płyty OSB o grubości 25 mm ok. 172 m2, 13) przygotowanie ścian pod montaż listew przyściennych, 14) ułożenie parkietu dębowego kl. I (sortowanego) bez sęków i dużych różnic, 15) kolorystycznych o wym. klepki długość 22 x 70 x 400 mm na pióro-wpust i gwoździe w jodełkę wraz z listwami przyściennymi ok. 172 m2 16) cyklinowanie parkietu, 17) lakierowanie parkietu lakierem podkładowym, 18) lakierowanie parkietu i listew 3 – krotnie, 19) osadzenie listew progowych aluminiowych – na styku parkietu z inną nawierzchnią. 20) malowanie linii boiska – do ustalenia z użytkownikiem, 21) wykonanie niezbędnych prac wynikających z technologii robót, 22) wywóz i utylizacja gruzu oraz innych elementów pochodzących z demontażu. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiąca w całości załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi na fakt, że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 2. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów wprowadzonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 – dalej ustawa Prawo budowlane) oraz wymogom, jakie zostały zawarte w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczna. 3. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych (w formacie .doc dla opisów technicznych, .pdf dla rysunków). 4. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy miejsce na terenie szkoły, które Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie szkoły. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania porządku w miejscu prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu po ich zakończeniu. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie przez Wykonawcę wymaganych instrukcji obsługi i konserwacji wykonanych nawierzchni wraz ze szkoleniem wskazanych pracowników Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia zgodnie z polskim prawem, z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa, w szczególności określonymi w ustawie Prawo budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą techniczną. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji należytej jakości wykonany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, jednak nie więcej niż 72 miesiące UWAGA: termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale 12 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach