Przetargi.pl
REALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO : BUDOWA CENTURM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ W LĘBORKU W RAMACH PROJEKTU ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ: BUDOWA CENTRÓW INFORMACJI TURYSTYCZNEJ - BRAMY KASZUBSKIEGO PIERŚCIENIA WRAZ Z KAMPANIĄ PROMOCYJNĄ

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 862 42 80 , fax. 0-59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 0-59 862 42 80, fax. 0-59 862 24 27
    REGON: 00052355400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO : BUDOWA CENTURM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ W LĘBORKU W RAMACH PROJEKTU ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ: BUDOWA CENTRÓW INFORMACJI TURYSTYCZNEJ - BRAMY KASZUBSKIEGO PIERŚCIENIA WRAZ Z KAMPANIĄ PROMOCYJNĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego : budowa Centrum Informacji Turystycznej w Lęborku w ramach projektu Zintegrowany System Informacji Turystycznej : Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną Inwestycja ta jest częścią Projektu polegającego na budowie 12 obiektów kubaturowych pn. Zintegrowany System Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia raz z kampanią promocyjną , który jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata2007-2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, Działania 6.2. promocja i informacja turystyczna. Partnerem Wiodącym dla tego projektu jest Starostwo Powiatowe w Kartuzach http://www.kartuskipowiat.com.pl/kp. Lokalizacja budowy: Lębork, działka nr 72/8 obr.9 przy ul. Dąbrowskiego. Charakterystyka przedsięwzięcia inwestycyjnego: Budynek Centrum Informacji Turystycznej trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony. Parter budynku o funkcji informacji turystycznej z ekspozycją z w.c. dla niepełnosprawnych, na piętrze sala wielofunkcyjna, na poddaszu pomieszczenie biurowe z zapleczem socjalnym i w.c. Powierzchnia zabudowy - 97,4 m2 Powierzchnia użytkowa - 240,1 m2 Kubatura - 978 m3 Powierzchnia dojść i dojazdów utwardzonych - 179 m2 Budynek w tradycyjnej technologii murowanej, fundamenty żelbetowe, ściany warstwowe z pustaków ceramicznych kratowych, stropy, słupy i podciągi żelbetowe wylewane, dach o konstrukcji tradycyjnej drewnianej dwuspadowy, symetryczny o kacie nachylenia 35 stopni, wysokość obiektu 12 m mierzona od poziomu terenu do kalenicy, pokrycie dachówką ceramiczną. Szczegółowy zakres prac jest określony w dokumentacji projektowej , na którą składa się : - projekt budowlano - wykonawczy pn. Budynek Centrum Informacji Turystycznej Bramy Kaszubskiego Pierścienia w Lęborku ,Lębork, działka nr 72/8 obr.9 Architektura i Konstrukcja - Załącznik nr 9 do SIWZ ; - projekt budowlano-wykonawczy branża elektryczna - Załącznik nr 10 do SIWZ ; - projekt instalacji wewnętrznej wodociągowej i kanalizacji sanitarnej- Załącznik nr 11 do SIWZ ; - projekt wewnętrznych instalacji c.o. i wentylacje -Załącznik nr 12 do SIWZ; - projekt przyłącza wodociągowego przykanalika sanitarnego-Załącznik nr 13 do SIWZ ; - projekt budowy wewnętrznej instalacji gazowej oraz przyłączenia kotła gazowego c.o - Załącznik nr 14 do SIWZ; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr15 do SIWZ - przedmiary robót Załączniki nr 16 do SIWZ - kolorystyka wyposażenia wnętrza ( pasów na ścianie CIT) - Załącznik nr 17 do SIWZ ; 1. Do zakresu robót opisanych w dokumentacji projektowej należy doliczyć realizację robót związanych z odprowadzeniem wód opadowych z rur spustowych : a) rozprowadzenie instalacji odwodnieniowej na terenie działki ca 14 m; b) wykonanie przyłącza do kanalizacji deszczowej k 250 w ulicy Dąbrowskiego ca 10 m wraz z kosztami odtworzenia nawierzchni i poniesienia opłat decyzji zajęcia pasa drogowego ulicy gminnej. 2. W wartości ryczałtowej robót należy również uwzględnić wyprowadzenie zasilania instalacji elektrycznej na elewacji północnej na wysokości 1go piętra kablem YDY 3x1,5 mm zakończona puszką. 3. Dla pozostałych robót opisanych w dokumentacji projektowej przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości robót. Szczegółowe parametry wbudowywanych materiałów opisuje projekt budowlany. W trakcie realizacji robót objętych projektem budowy w ramach zadania Budowa Centrum Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia w Lęborku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór archeologiczny. Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: 1. umieszczenie tablic: 1.1. przed rozpoczęciem realizacji projektu umieszczenie powierzonej przez Zamawiającego tablicy informacyjnej przy realizowanym obiekcie, informującej o wsparciu projektu ze strony funduszy unijnych; miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane; 1.2. po zakończeniu prac, a przed dokonaniem odbioru obiektu, powierzonej przez Zamawiającego tablicy pamiątkowej, miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie odbioru obiektu. 2. organizację placu budowy, w porozumieniu z Zamawiającym, w tym: 2.1. zaopatrzenie w niezbędne media kosztem i staraniem Wykonawcy. 2.2. zorganizowanie placu na składowanie materiałów. 2.3. zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami. 3. zamontowanie mapy wykończonej z dibondu na ścianie oraz wniesienia i ustawienia mebli oraz sprzętu multimedialnego , powierzonych przez Zamawiającego. 4. usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac, naprawę zniszczonych nawierzchni itp. 5. koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych; 6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 7. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla wykonanego obiektu. 8. wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru końcowego zadania. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. Zamawiający wymaga, aby inwestycja była podzielona na elementy rozliczeniowe. Na etapie składania ofert należy wypełnić Załącznik nr 8 do SIWZ Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia, wymienione w Rozdziale III SIWZ. W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli w zakresie prawidłowości realizacji projektu Instytucji Zarządzającej ( Zarząd Województwa Pomorskiego, którego obsługę w zakresie realizacji RPO zapewnia Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego poprzez właściwe departamenty) oraz innym podmiotom uprawnionym do przeprowadzenia takiej kontroli oraz zapewnić dostęp do wszystkich niezbędnych do dokonania sprawdzenia dokumentów Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy o roboty budowlane stanowiący Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wyko?nawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 4. 4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 05.07.2010 r. do godziny 1000, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.lebork.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach