Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
- Data zamieszczenia: 2017-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90
01003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
REGON: 1525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu z budżetu partycypacyjnego pn. Rewitalizacja placu zieleni na skrzyżowaniu ul. Sowińskiego i ul. Szulborskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Założenie trawnika o powierzchni 1000 m² oraz nasadzenie 10 szt. krzewów ozdobnych obejmujących gatunki: irga błyszcząca, ognik szkarłatny w odm., na terenie zieleni na skrzyżowaniu ul. Sowińskiego i ul. Szulborskiej. Uwaga - jakość materiału roślinnego, tj. liczba prawidłowo wykształconych pędów szkieletowych krzewów, stanowią kryterium oceny ofert, patrz Część XIII SIWZ. b) Wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania usługi określa: - wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia, który jest integralną częścią wzoru umowy. 2) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane nasadzeniami zieleni oraz montażem tablicy informacyjnej były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielonego zamówienia kwotę brutto 22.993,20 zł. 2. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi: na wykonane usługi na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, od daty odbioru końcowego prac. UWAGA – okres gwarancji i rękojmi stanowią kryterium oceny ofert, patrz Część XIII SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, (w Załączniku nr 2 do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Uwaga! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
Dodano: 2024-07-05 - Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony
Dodano: 2024-07-01 - Zagospodarowanie terenów zielonych w Centrum Celestynowa
Dodano: 2024-06-24 - Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
Dodano: 2024-06-20 - Odcinkowe utrzymanie koryt cieków naturalnych na terenie Nadzoru Wodnego w Szczecinku.
Dodano: 2024-06-17 - Nasadzenia roślin - realizacja budżetu obywatelskiego na 2024 r.
Dodano: 2024-06-17 - Koszenie rowów melioracyjno-komunalnych w 2024 roku
Dodano: 2024-06-13 - Utrzymanie miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w okresie 1093 dni od dnia 23.12.2024 r.
Dodano: 2024-06-12 - Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
Dodano: 2024-06-06 - Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
Dodano: 2024-05-17