Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rabie Wyżnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-721 Raba Wyżna, Raba Wyżna 41
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 2671231 , fax. 18 2671231
- Data zamieszczenia: 2013-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rabie Wyżnej
Raba Wyżna 41 41
34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie
tel. 18 2671231, fax. 18 2671231
REGON: 49295918700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsrabawyzna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu systemowego: Nowy zawód - nowa perspektywa - lepsze jutro. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Raba Wyżna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAD. NR 1: ORGANIZACJĘ I PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU SYSTEMOWEGO ORAZ OSÓB Z ICH OTOCZENIA W RAMACH ZADANIA: DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla B.O. oraz osób z ich otoczenia. termin realizacji od czerwca do października 2013 r. miejsce realizacji: Raba Wyżna w wyjątkowych przypadkach miejsce zamieszkania osoby korzystającej z porady Ilość godzin - 2 godziny miesięcznie przez okres 5 miesięcy - łącznie 10 godzin. Istnieje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.- do 10 godzin w sytuacji pozyskania środków finansowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Indywidualne poradnictwo psychologiczne musi być realizowane przez odpowiednio przygotowanego psychologa tj: psycholog- posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia w tym m.in.: pełną zdolność do czynności prawnych, niekaralność, ukończone 5 letnie studia wyższe na kierunku psychologia, posiadanie obywatelstwa polskiego, doświadczenie w pracy psychologicznej- minimum 5 lat ( udokumentowane). systematyczne uczestnictwo w superwizji . ZAD. NR 2: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSU KUCHARZ DLA 3 UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Kucharz dla 3 uczestniczek projektu systemowego. Termin realizacji zamówienia pomiędzy 10 czerwca 2013r. do 29 sierpnia 2013r. Miejsce realizacji: Zajęcia teoretyczne Raba Wyżna /lub Rabka-Zdrój/lub Nowy Targ Ilość godzin szkolenia - 50 w tym 15 godzin zajęć teoretycznych oraz 35 godzin zajęć praktycznych pełne godziny zegarowe). Część praktyczna powinna odbywać się w pomieszczeniach przystosowanych do obróbki żywności. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację kursu Kucharz, w tym min: a) wynajem sali szkoleniowej, b) wynajem pomieszczenia przystosowanego do obróbki żywności, c) zapewnienie wykładowców/instruktorów, d) zapewnienie instruktora praktycznej nauki zawodu, e) pokrycie kosztów wymaganych badań lekarskich, f) zakup materiałów szkoleniowych - dla 3 uczestników kursu + dodatkowy egzemplarz dla Zamawiającego, g) egzamin h) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do praktycznej nauki zawodu, produktów żywnościowych oraz innych niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu. i) wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu (dostarczenie Zamawiającemu potwierdzonych za zgodność kserokopii z oryginałem zaświadczeń oraz dokumentu potwierdzającego odbiór zaświadczeń) j) zapewnienie serwisu kawowego dla Uczestników projektu na czas zajęć teoretycznych. k) prowadzenie dokumentacji związanej z udziałem B.O w kursie w tym min: potwierdzone za zgodność z oryginałem - listy obecności na zajęciach teoretycznych, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie skorzystania z serwisu kawowego, potwierdzenie przystąpienia do egzaminu oraz pozytywnego zaliczenia egzaminu , kart przeprowadzonych zajęć. Dokumentacja musi być oznakowana zgodnie z wymogami PO KL. szczegółowy opis w zał. nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsrabawyzna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02