Przetargi.pl
Realizacja projektu pn. „Zakup agregatu prądotwórczego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, wraz z jego montażem i remontem pomieszczenia niezbędnego do jego funkcjonowania” sygn. DZP/19PN/2018

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu pn. „Zakup agregatu prądotwórczego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, wraz z jego montażem i remontem pomieszczenia niezbędnego do jego funkcjonowania” sygn. DZP/19PN/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pn. „Zakup agregatu prądotwórczego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, wraz z jego montażem i remontem pomieszczenia niezbędnego do jego funkcjonowania” sygn. DZP/19PN/2018 III.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania: 1. Wykonanie robót budowlanych celem przystosowania pomieszczenia do montażu agregatu prądotwórczego. 2. Dostawa agregatu prądotwórczego. 3. Przyłączenie do sieci n.n. Szpitala agregatu prądotwórczego wraz z liniami kablowymi oraz stosownymi elementami pomocniczymi. III.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1. Projekt wymiany i przyłączenia nowego zespołu prądotwórczego wraz z częścią budowlaną (załącznik nr 8). 2. Parametry techniczne agregatu prądotwórczego (załącznik nr 3 do SIWZ) 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – roboty budowlane (załącznik nr 9 do SIWZ) 4. Specyfikacja techniczna - instalacje elektryczne (załącznik nr 9 do SIWZ) 5. Przedmiary – branża budowlana (załącznik nr 10 do SIWZ) 6. Przedmiary – branża elektryczna (załącznik nr 11) Przedstawione w przedmiarach wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne (jednakże równoważne) niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. III.2. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca wykona prace remontowe pomieszczeń przeznaczonych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: uzyska wszystkie uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym pozwolenie na budowę – o ile będzie zachodzić taka konieczność lub zgłoszenie robót budowlanych); 2. Przed złożeniem ofert zostanie przeprowadzona wizja lokalna. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie wizji lokalnej w dniu 27.09.2018r. o godz. 12:00. W przypadku gdy Wykonawca nie uczestniczył w wizji należy złożyć pisemny wniosek zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ rozdz. XVI pkt 3. Zamawiający wyznaczy datę i godzinę wizji lokalnej i poinformuje o nich Wykonawcę na piśmie. 3. Konieczny zakres prac remontowych pomieszczenia rozdzielni głównej Szpitala pod kątem prawidłowego montażu nowego agregatu prądotwórczego, Wykonawca wykona wg. zakresu prac remontowych. 4. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy. 5. Zabudowane materiały winny spełniać wymagania odpowiednich norm lub aprobat technicznych a także atestów higienicznych jeśli produkt tego wymaga. Każdorazowa zmiana materiałów wymaga zgody inspektora nadzoru. 6. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z Dokumentacją Projektową i poleceniami Inspektora Nadzoru. 7. Wykonawca powinien zapewnić kierownika robót posiadającego doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży elektroenergetycznej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata), oraz kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata). 8. Wykonawca uwzględnia i akceptuje wszelkie postanowienia umowy oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa dot. gospodarowania odpadami, które musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21), ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. 2012 poz. 391) i zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Nr XXX/453/12 Rady Miasta Zabrze z dnia 19 listopada 2012 r. ustalającej regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać testy po zainstalowaniu agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem. 12. Wykonawca wykona instalacje i uruchomienie przedmiotu zamówienia; 13. Wykonawca w dniu oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji technicznej: szczegółową instrukcję w języku polskim (wersja papierowa i elektroniczna), stanowiskową instrukcję BHP (§ 41. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U. 1997 nr 129 poz. 844); 14. Wykonawca zamówienia dostarczy Zamawiającemu: protokół dostawy urządzenia, kartę gwarancyjną (którą sam wystawi jako gwarant), potwierdzone kopie kart gwarancyjnych producenta/ poddostawcy wykonawcy, wykaz teleadresowy przedstawicieli serwisowych, wykaz częstotliwości wymaganych przez producenta przeglądów. 15. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty remontowe (budowlane, wykończeniowe, instalacyjne) na okres min. 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni w ramach wynagrodzenia umownego wymagane przez producenta przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis; 16. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na agregat prądotwórczy wraz z osprzętem na okres min. 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy serwisowej – pogwarancyjnej na warunkach nie gorszych niż wynikające z oferty; 18. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dostępności części zamiennych do agregatu prądotwórczego przez okres co najmniej 10 lat licząc od dnia zakończenia inwestycji. 19. Wykonawca zapewni przystąpienie do naprawy w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili otrzymania faksem lub emailem zgłoszenia awarii. 20. Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbyło się przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego bez uwag w siedzibie Zamawiającego. 21. Wykonawca zapewni wszelkie materiały w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia sprzętu, jego sprawdzenia i przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego; 22. Wykonawca uwzględni koszty zabezpieczenia innych pomieszczeń niemodernizowanych przed zapyleniem, zanieczyszczeniem itp. 23. Zamawiający informuje, że w związku z realizacją przedmiotowego zadania (prace remontowe pomieszczeń, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego) Wykonawca może dysponować jedynie przestrzenią/powierzchnią pomieszczeń remontowanych. Zamawiający nie dopuszcza aneksowania jakichkolwiek przestrzeni/powierzchni spoza pomieszczeń remontowanych celem powiększenia powierzchni pomieszczenia agregatu prądotwórczego. 24. Zamawiający informuje, że w okresie prowadzonych prac remontowych/montażowych musi być zachowana ciągłość, zabezpieczenia Szpitala w energię elektryczną (tymczasowy agregat prądotwórczy załączany/wyłączany w automacie) na wypadek przerwy w dostawie prądu z zewnątrz. III.3. Szczegółowe uwarunkowania związane z wykonaniem i odbiorem robót: W czasie planowania, wyceny, organizacji, realizacji i przekazania robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wykonania zamówienia, wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: 1. W części remontowanego obiektu (w innym pomieszczeniu) znajduje się stacja transformatorowo-rozdzielcza obsługująca teren poza Szpitalem będąca własnością firmy zewnętrznej. Stacja transformatorowo-rozdzielcza będzie normalnie użytkowana w czasie realizacji zamówienia; 2. Stary zdemontowany agregat prądotwórczy Wykonawca przekaże Zamawiającemu. O terminie przekazania poinformuje Zamawiającego na 3 dni naprzód. 3. Gruz i inne zdemontowane materiały budowlane (np. papa) Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować. 4. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; 5. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.); 6. Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni (w postaci harmonogramu), w których zamierza wykonywać roboty powodujące czasowe wyłączenie zasilania na obiekcie. Zamawiający musi zaakceptować przedstawiony harmonogram. 7. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszystkie usługi na koszt własny w drodze bezpłatnej wymiany lub naprawy elementów objętych zgłoszeniem reklamacyjnym. Zobowiązuje się również do wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i prób agregatu prądotwórczego w ilościach 4 razy do roku (raz na kwartał) oraz nieobciążania Zamawiającego powstałymi z tego tytułu kosztami materiałowymi. III.4. Inne informacje: 1. Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadane dokumenty i informacje niezbędne do realizacji zamówienia. 2. Dopuszcza się modyfikację treści Opisu przedmiotu zamówienia uszczegółowionego w załączniku nr 3 do SIWZ na zasadach obowiązujących przy modyfikacji SIWZ. III.5. Uwagi: 1. Wymagane parametry techniczne agregatu prądotwórczego stanowiącego przedmiot zamówienia opisane zostały w Załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 3 do SIWZ – parametry techniczne agregatu prądotwórczego, w zakresie parametrów oferowanego sprzętu. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentów: opisów w języku polskim lub instrukcji obsługi zawierającej wszystkie informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów technicznych opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia w ww. dokumentach, którego z punków w tabeli – parametry techniczne agregatu prądotwórczego (stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ), dotyczy poszczególna informacja potwierdzająca jego spełnianie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kosztorysu ofertowego w formie tabeli elementów scalonych lub kosztorysu skróconego zawierającego zakres czynności niezbędnych do wykonania, opisanych w pkt. III.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania. III. 6. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 31121200-2 - zestawy prądnicowe z silnikiem spalinowym o zapłonie iskrowym 45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków 45211350-7 - roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne III.7. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1. Zaoferują minimalny okres gwarancji 36 miesięcy na roboty remontowe (budowlane, wykończeniowe, instalacyjne) od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewnią bezpłatne przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis; Okres gwarancji podlega punktowaniu zgodnie z kryterium oceny ofert opisanym w rozdziale XXV SIWZ 2. Zaoferują minimalny okres gwarancji 60 miesięcy na agregat prądotwórczy wraz z osprzętem od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji podlega punktowaniu zgodnie z kryterium oceny ofert opisanym w rozdziale XXV SIWZ 3. Zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, 4. Przedstawią kosztorys ofertowy w formie tabeli elementów scalonych lub kosztorysu skróconego zawierający zakres czynności niezbędnych do wykonania, opisanych w pkt. III.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania. 5. Przeszkolą pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia 6. Zaakceptują postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 7. Będą posiadać ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy w wysokości nie niższej niż 290 000 zł brutto. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33121200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: SIWZ rozdz. XIX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 1.1 Ustala się wadium w wysokości 6 000,00 zł 1.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu i godzinie tożsamej z terminem składania ofert opisanym w rozdziale XXIII 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Gliwice O/Zabrze 80845700082007006422550003 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ rozdz. XIII.4.Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.2. i 3.3, a także na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy do oferty dołączyć aktualny na dzień składania ofert: 4.2.1. kosztorys ofertowy w formie tabeli elementów scalonych lub kosztorysu skróconego zawierający zakres czynności niezbędnych do wykonania, opisanych w pkt. III.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania. 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.2 – 3.3 niniejszego rozdziału SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: - w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.2.: 4.4.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 290 000,00 zł Uwaga (dotyczy pkt 4.4.1) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1. niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. - w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.3.: 4.4.2 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać, co najmniej 2 dostawy wraz z montażem odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 290 000,00 zł każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ Uwaga (dotyczy pkt. 4.4.2) Dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4.3 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególności: • Kierownika robót budowlanych w specjalności elektroenergetycznej – doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektroenergetycznej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata). • Kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej– doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata). Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4.5 Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.5.1 Załącznik nr 3 do SIWZ – parametry techniczne 4.5.2 Opisy w języku polskim lub instrukcje obsługi zawierające wszystkie informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów technicznych opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia w ww. dokumentach, którego z punków w tabeli – parametry techniczne agregatu prądotwórczego (stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ), dotyczy poszczególna informacja potwierdzająca jego spełnianie. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352 z późn.zm.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. SIWZ rozdz. XXI 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Kosztorys ofertowy w formie tabeli elementów scalonych lub kosztorysu skróconego zawierający zakres czynności niezbędnych do wykonania, opisanych w pkt. III.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania. 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.5. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną