Przetargi.pl
„Budowa ścieżki rowerowej między Krzyżanowicami a Tworkowem w ramach projektu Szlak Górnej Odry – zielone ścieżki pogranicza”

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ścieżki rowerowej między Krzyżanowicami a Tworkowem w ramach projektu Szlak Górnej Odry – zielone ścieżki pogranicza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej pomiędzy Krzyżanowicami a Tworkowem wzdłuż drogi krajowej 45 poza pasem drogowym. • szerokość 3,5 m • obustronne pobocze o szer. 0,3 m utwardzone tłuczniem • nawierzchnia asfaltowa; • zabudowa obrzeży betonowych; • umocnienie rowu betonowymi płytami ażurowymi; • wykonanie przedłużenia przepustów na rowach 2. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in. wytyczenie geodezyjne oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia; wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z Bhp i BRD wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami; dokonać wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów a także wszystkich innych czynności niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. Zadanie należy realizować zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, po uprzednim zgłoszeniu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 ( słownie: osiem tysięcy zł. 00/100 ) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego winno zabezpieczać ofertę na okres związania ofertą. Wadium może zostać wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz.359 i 2260 oraz z 2017r poz. 1089 z póź. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy w Banku Spółdzielczym Krzyżanowice, Nr konta 33 8474 0007 2001 0000 0013 0015. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium i jakiego dotyczy zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, pok. 1 i uzyskać potwierdzenie jego wniesienia (np. potwierdzenia na kopi daty i godziny wniesienia). W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu z treści dokumentu musi wynikać: a) nazwa zamówienia, kwota wadium, nazwa i adres Zamawiającego i wnoszącego wadium – Wykonawcy, b) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w ustawie z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. c) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, d) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - Formularz ofertowy – załącznik nr 1 - Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2 – załączniki nr 2 i 6 lub nr 12 do SIWZ - Potwierdzenie wniesienia wadium, - Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika , należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. - Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. - Wszystkie dokumenty składane z ofertą, oprócz pełnomocnictw, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów musi być złożone w formie oryginału. - Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia. - Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach