Przetargi.pl
Realizacja projektu pn. Modernizacja Poradni Kardiologicznej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, EO/16PN/2009

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
    ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516285110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu pn. Modernizacja Poradni Kardiologicznej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, EO/16PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie: 1. Modernizacja pomieszczeń - zoptymalizowanie układu funkcjonalnego w ramach których przewiduje się wymianę części elementów budowlanych, wykończeniowych, wyposażenia wnętrz w pomieszczeniu nr 007 - pokój pielęgniarek 2. Roboty instalacyjne w zakresie wymiany: - instalacji wodno-kanalizacyjne, c.o, - kanalizacji zewnętrznej-częściowo - instalacji wentylacji, klimatyzacji - instalacji elektrycznych wewnętrznych, - instalacji słaboprądowych: telefonicznych, komputerowych, przeciw pożarowych, gazów medycznych tlenu i próżni Załączniki: I. Projekt budowlano wykonawczy w tym: - Architektura - Konstrukcje - Instalacje sanitarne - wodno-kanalizacyjne, c.o. gazy medyczne, wentylacja mechaniczna i klimatyzacja - Instalacje elektryczne - Instalacje słaboprądowe II. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - Roboty budowlane, instalacyjne: wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, instalacja tlenu i próżni, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacje słaboprądowe III. Przedmiary robót: -branża budowlana -branża elektryczna wewnętrzna -instalacja słaboprądowa -instalacja wentylacji, klimatyzacji, gazów medycznych -instalacja wewnętrzna wodno-kanalizacyjne i c.o. -kanalizacja zewnętrzna -wyposażenie wnętrz - pokój pielęgniarek (007) -aneks do przedmiaru robót budowlano-instalacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 14 719,26 zł (słownie: czternaścietysięcysiedemsetdziewiętnaściezłoty 26/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w obiektach służby zdrowia obejmującą budowę budynku, rozbudowę budynku lub remont budynku o wartości brutto nie niższej niż 550 000,00 a także zapewnią osoby pełniące stanowiska kierownicze o poniższych uprawnieniach, wymaganych ustawą Prawo budowlane: Kierownik robót - doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł., d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, e) wniosą wadium na warunkach określonych w części XVIII niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. w celu potwierdzenia warunku określonego w cz. XII pkt 1 ppkt b) SIWZ należy dostarczyć: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej w obiektach służby zdrowia obejmującej budowę budynku, rozbudowę budynku lub remont budynku, o wartości brutto nie niższej niż 550 000,00, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi mogą być np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie robót. b) wykaz osób pełniących stanowiska kierownicze o poniższych uprawnieniach, wymaganych ustawą Prawo budowlane: Kierownik robót - doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata) oraz dokumenty potwierdzające, że osoba na powyższym stanowisku posiada ww. uprawnienia, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w cz. XIII pkt 1 ppkt 3c), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. w celu potwierdzenia warunku określonego w cz. XII pkt 1 ppkt c) SIWZ należy dostarczyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 5. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 6. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy- załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach