Przetargi.pl
Realizacja Projektu Cyfrowa Gmina Ełk-rekrutacja uzupełniająca

Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
    ul. Armii Krajowej 3 3
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
    REGON: 00053129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja Projektu Cyfrowa Gmina Ełk-rekrutacja uzupełniająca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z Projektu Cyfrowa Gmina Ełk w ramach umowy o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-28-18011 w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eIncusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisy został w zał. Nr 8 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie projektu współfinansowanego ze środków europejskich, którego głównym zadaniem jest dostarczenie sprzętu komputerowego wraz z dostępem do internetu i nauką posługiwania się narzędziami systemowymi osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z powodu trudnej sytuacji materialnej lub niepełnosprawności. 1.Beneficjenci Ostateczni - w dalszej części oznaczeni jako BO (60 rodzin) zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wszystkie lokalizacje znajdują się na terenie Gminy Ełk. Wykonawca, zapewni łącze o przepustowości magistralnej zapewniającej wydajność dla minimum: 2 Mbits - pobierania i 2 Mbits - wysyłanie do każdej stacji roboczej. Łącze nie może mieć ograniczeń co do ilości pobieranych i wysyłanych danych, jak również ograniczeń czasowych (limit godzin lub minut itp.). Listę adresów lokalizacji Zamawiający udostępni jako załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Należy uwzględnić nieograniczoną możliwość zmiany adresów zamieszkania beneficjentów do dowolnego adresu na terenie Gminy Ełk, w sytuacji gdy nastąpi zmiana Beneficjenta Ostatecznego. 3.Wykonawca musi zapewnić łącze internetowe w okresie realizacji projektu tj. do 30.09.2015 r. oraz trwałości projektu, który trwa przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji projektu. Sprzęt i technologia wykorzystana do zrealizowania zadania musi być niezawodna (min. 99,9 %) i zapewnić dostęp do Internetu przez cały czas trwania projektu. 4.Wykonawca zapewni wsparcie techniczne na zasadzie linii telefonicznej przyjmującej zgłoszenia 24 h na dobę. Wszystkie zgłoszenia będą przechowywane w bazie danych i zaopatrzone indywidualnym numerem ewidencyjnym, w celu udokumentowania jakości usługi na każde żądanie Zamawiającego. Usunięcie awarii musi następować do 48 godzin od zgłoszenia, z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: I Etap: Obejmuje okres do 30 września 2015 roku - okres realizacji projektu, w trakcie tego wykonawca jest zobowiązany do: 1.dostarczania łącza internetowego, 2.przekazania fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ilości 60 sztuk komputerów stacjonarnych (stacja robocza, monitor, zasilacz awaryjny UPS) wraz z gwarancją producenta i oprogramowaniem oraz stacją kliencką (wraz z montażem oraz konfiguracją), 3.zapewnienia serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń, w tym modernizacji sprzętu, 4.przeszkolenia co najmniej 60 osób uczestniczących w realizowanym projekcie, 5.ubezpieczenia sprzętu komputerowego, 6.aktualizacji oprogramowania antywirusowego, 7.zapewnienia ciągłości pracy sprzętu i łącza internetowego, 8.stworzenia i utrzymania linii wsparcia telefonicznego, 9.zorganizowania szkolenia oraz warsztatów dla beneficjentów, 10.dostarczenia oraz umieszczenia naklejek na sprzęt, 11.dostarczenia oraz montażu tablic informacyjnych, II Etap:Obejmuje okres trwałości projektu, który trwa sześćdziesiąt miesięcy (5 lat) i rozpoczyna się bezpośrednio po zakończeniu etapu I. W trakcie tego okresu Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania trwałości projektu, co oznacza utrzymanie efektów działań podjętych w okresie od podpisania umowy do 30.09.2015 r. zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, zawartym w SIWZ. UWAGA! W każdym miejscu, w którym w opisie przedmiotu zamówieniaspecyfikacjach technicznych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) objętego zamówieniem wyposażenia albo wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych do opisanych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 Bank Polski Kasa Opieki S.A. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy. Pozostali Wykonawcy tracą wadium zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach