Gmina Lubochnia ogłasza przetarg
- Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
ul. Tomaszowska 9 9
97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
REGON: 59064814900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja Projektu - Wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych (IST) szansą rozwoju gmin Powiatu Tomaszowskiego - etap III - Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Stacja robocza z monitorem i oprogramowaniem - 22szt. 2. Zasilacz awaryjny - 22 szt. Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Załączniku nr 1 do siwz - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. udokumentują wykonywanie (rozpoczęcie i zakończenie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej realizację dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 75.000 PLN każda. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Wykonawca, na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym, jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w ust 1 pkt 1 niniejszego rozdziału oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. 3.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 4.Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawy Pzp. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. 6. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz dokument potwierdzający wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa podstawki serwera wraz z dyskami dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 12/W3/D/2016
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa laptopa wraz z akcesoriami dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 5/W3/D/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-03-17 - MOPR.III.3511.1.2016
Dodano: 2016-03-07 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska oraz IBP w podziale na części (8 zadań)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa monitorów dla Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej w 2015 roku B/6/2015/ZP
Dodano: 2015-10-02