Przetargi.pl
Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w roku 2014

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 063 2758669
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 063 2758669
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) powstałych m.in. przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych, elementów budowlanych, ścianek działowych (np. w piwnicach) lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych, użyteczności publicznej oraz garaży na terenie Powiatu Słupeckiego. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż szacunkowej ilości 220.000 kg wyrobów zawierających azbest wraz z transportem i przekazaniem na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, 2) odbiór, transport i przekazanie na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie szacunkowej ilości 420.000 kg zdeponowanych wyrobów zawierających azbest odebranych od ich posiadaczy; znajdujących się na terenach nieruchomości w gminach Powiatu Słupeckiego, objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby, 3) uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, 4) transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.) oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.), 5) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko. 3. Ponadto Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić również: 1) minimum 5-cio krotne ogłoszenie w prasie lokalnej informujące o likwidacji azbestu (w pierwszych dwóch miesiącach realizacji zadania), 2) przygotowanie i rozwieszenie plakatów informujących o trwaniu zadania dotyczącego likwidacji azbestu w terminie 1 miesiąca od dnia rozpoczęcia zadania (minimum 10 sztuk na terenie każdej gminy w uzgodnionych miejscach), 3) organizację i czynności przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców określającą ilość materiału do unieszkodliwienia, 4) organizację i zabezpieczenie placu robót, 5) oczyszczenie terenu z azbestu, 6) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zadania w ust. 2 pkt 2-5 (bez wykonywania demontażu). 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie według wniosków wpływających od osób zainteresowanych, do wysokości określonej sumą dotacji przeznaczonej dla obszaru danej gminy. 5. Obszar realizacji zamówienia - nieruchomości leżące na terenie 8 gmin Powiatu Słupeckiego. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ - załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach