Gmina Prusice ogłasza przetarg
- Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3126224 , fax. 071 3126229
- Data zamieszczenia: 2013-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
Rynek 1 1
55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3126224, fax. 071 3126229
REGON: 93193510600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja Programu Usuwania Azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Prusice - usuwanie wyrobów zawierających azbest w roku 2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Realizacja Programu Usuwania Azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Prusice - usuwanie wyrobów zawierających azbest w roku 2013. 2. Zakres zamówienia: 1)demontaż wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Prusice, wskazanych przez Zamawiającego; Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest powierzchnia i szacowana waga do usunięcia: Lokalizacja usługi: Brzeźno działka 2/3 obręb Brzeźno Rodzaj budynku: z obiektów gospodarczych Szacowana ilość azbestu do usunięcia w m2: 13834,7 Szacowana ilość w Mg przy założonej gęstości płyt 15kg/m2: 207,52 2)odbiór odpadów zawierających azbest z nieruchomości, wskazanych przez Zamawiającego, obejmujący: pakowanie, załadunek, transport specjalistycznym sprzętem, uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów; 3)przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia podmiotom gospodarczym posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest; 4)zamawiający przewiduje, iż w czasie obowiązywania niniejszego zamówienia szacunkowa ilość odpadów azbestowych pochodzących z demontażu pokryć dachowych wynosi 13834,7 m2 tj. ok. 207,52 Mg. Zamawiający zastrzega, że ze względu na charakter usługi i wielkość otrzymanej dotacji ze źródeł zewnętrznych (realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu) ilości te mogą ulec zmianie; 5)Wykonawcy nie przysługuje prawo żadnych roszczeń, w tym także roszczeń odszkodowawczych w przypadku, gdy ilość odpadów azbestowych będzie mniejsza niż określona w pkt.5. 6)Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości, w których właściciele określili powierzchnię dachu wyrażoną w m2. Przyjęto, że 1m2 waży 15 kg. 3.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż wyrobów zawierających azbest, 2)zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649), 3)zapewnienie organizacji i zabezpieczenia placu robót, 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi odpadami zawierającymi azbest, 5)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obszaru, na którym prowadzone będą roboty i magazynowane odpady zawierające azbest na czas prowadzenia prac, 6)Wykonawca zważy i zarejestruje ciężar odpadu usuwanego z danej nieruchomości. Czynności ważenia Wykonawca dokona i udokumentuje w obecności i z podpisem właściciela nieruchomości. Jeden egzemplarz dokumentu z w/w pomiarami Wykonawca przekaże Zamawiającemu sukcesywnie do 30 każdego miesiąca w okresie realizacji zamówienia, 7)potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę, 8)uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu, oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót, 9)Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac, 10)przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko), 11)Wykonawca wystawi dla właściciela posesji oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, 12)poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw: 1)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.); 2)ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21); 3)rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.); 4)rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r. Nr 8 poz. 31); 5)rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216 poz. 1824); 6)ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.); 7)innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1)Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2)Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4)Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5)Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 5 000,00 PLN. 6)Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/ rok 2013
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2016 r
Dodano: 2016-05-24 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Polkowice
Dodano: 2016-05-19 - USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY RUDNA
Dodano: 2016-04-28 - Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Oleśnica w roku 2016
Dodano: 2016-04-15 - USUWANIE AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY BOLESŁAWIEC
Dodano: 2016-04-15 - Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Wrocławia w 2016 roku
Dodano: 2016-04-12 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rudna.
Dodano: 2015-08-06 - Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Oleśnica
Dodano: 2015-07-17 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2015 r.
Dodano: 2015-07-03 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Chocianów
Dodano: 2015-06-17