Przetargi.pl
realizacja pomocy rzeczowej w formie bonów towarowych (zakup artykułów spożywczych i środkółw czystości)

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Gdańska 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 45 58156 , fax. 0-68 45 58 210
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Gdańska 17 17
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 0-68 45 58156, fax. 0-68 45 58 210
    REGON: 00609608200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    realizacja pomocy rzeczowej w formie bonów towarowych (zakup artykułów spożywczych i środkółw czystości)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup artykułów spożywczych i środków czystości - płatne bonami towarowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymnagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu przygotowania oferty: 1.1. Oferta musi być sporządzona na podstawie i zgodnie z drukiem formularza Zapytanie o Cenę, stanowiącym załącznik do SIWZ. Do oferty muszą być dołączone wszystkie wymagane ,wymienione w pkt. 10 SIWZ - załączniki. 1.2. Dostawca obowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami SIWZ. 1.3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Dostawcy winny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. 1.4. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Dostawcę więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie. 1.5. W przypadku, spółek cywilnych należy załączyć umowę spółki oraz dokument stwierdzający upoważnienie do występowania w obrocie prawnym każdego ze współwłaścicieli spółki. 1.6.Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na : - każdym dokumencie, a każda strona składanego dokumentu powinna być parafowana przez upoważnioną osobę, - w miejscach, w których Dostawca naniósł zmiany. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką. 1.7. Wymagane jest, aby wszystkie kartki oferty były kolejno ponumerowane. 1.8. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, którą należy zaadresować na adres Zamawiającego i oznaczyć: Oferta na realizację pomocy rzeczowej w formie bonów towarowych - przetarg oraz oznaczyć nazwę i adres Dostawcy. 1.9. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczone przez Dostawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Dostawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 1.10.Dostawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek, itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta odpowiednio oznakowana z dopiskiem ZMIANA. Koperty oznaczone dopiskiem ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Dostawcy, który wniósł zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty. 1.11.Dostawca nie może wprowadzić zmian do oferty po upływie terminu składania ofert. 1.12.Dostawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek z napisem na kopercie WYCOFANE. Koperty oznaczone dopiskiem WYCOFANE będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Dostawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. 1.13.Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie zwrócona bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia odwołania. 1.14.Oferta oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Dostawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Dostawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą : DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U z 1993r. Nr 47, poz. 211 z późn.zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od Dostawców : 2.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy złożą wypełniony formularz Zapytanie o Cenę - zał.1 do SIWZ 2.2.Oświadczenie Dostawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z drukiem stanowiącym zał. Nr 3 do SIWZ. 2.3. Podpisany projekt umowy - zał.Nr 2 do SIWZ. 2.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach