Przetargi.pl
Realizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 017 8520611
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8520600, 8520610, fax. 017 8520611
    REGON: 69026033085969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1. Kampania wizerunkowa skierowana będzie do kobiet w wieku 18-35 lat, mieszkających na Podkarpaciu - jest to jednocześnie główna grupa docelowa. Kobiety te to studentki lub absolwentki. Pochodzą z tego województwa, ale rozważają możliwość wyjazdu w poszukiwaniu większych i lepszych możliwości. Nie są do końca świadome perspektyw jakie daje województwo Podkarpacie. Poboczną grupę stanowią pozostałe osoby w wieku 16-35, które mają wpływ na decyzje podejmowane przez grupy docelowe. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia działań zgodnie z poniższym opisem koncepcji kreatywnej i wynikającymi z niej zadaniami. Opracowana kampania oparta jest na analizie głównych przyczyny powodujących odpływ młodych osób (zwłaszcza kobiet) z Podkarpacia. Ostatecznie przyjęto następującą istotę kampanii: - Młoda kobieta poszukuje pracy w zawodzie (po szkole średniej, podczas lub po studiach), ale z jakichś powodów nie może jej znaleźć, - Przez to nie zauważa perspektyw i traci poczucie bezpieczeństwa oraz wizję przyszłości (nie taką wizję przyszłości miała), - Zaczynają się u niej obawy, strach i apatia, spowodowane brakiem lepszych rozwiązań. Osoba wegetuje lub wyjeżdża poza miejsce swojego zamieszkania. Za rozwiązanie problemu przyjęto kampanię o nazwie Zostań tutaj - Twórz Podkarpacie. W celu stworzenia skuteczniejszej komunikacji opracowano personę główną kampanii: Imię i nazwisko: Karolina Potocka, wiek: 27 lat. Pochodzi i mieszka w Jaśle, studiowała w Rzeszowie politologię na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jest absolwentką, obecnie poszukującą pracy. Jej pasją jest ogrodnictwo oraz książki detektywistyczne. W wolnych chwilach buszuje po Internecie i prowadzi wielogodzinne rozmowy o polityce. Jest pozytywna, pełna energii oraz przekonana o własnej wartości. Ważna jest dla niej rodzina, narzeczony Bartek oraz pies Fafik. Ceni sobie spokój, bezpieczeństwo. Twardo stąpa po ziemi. Długotrwałe poszukiwanie pracy niedaleko rodzinnego domu pozbawiło ją perspektyw i nadziei na powodzenie swoich planów, dlatego coraz mocnej rozważa wyjazd do większego miasta w poszukiwaniu pracy. Bardzo mocno myśli o Warszawie, Łodzi lub Poznaniu. Nie chce opuszczać rodzinnych stron, ale czuje, że bez tego sobie nie poradzi, a nie chce żyć na utrzymaniu rodziców. Chce założyć rodzinę i godnie żyć. W/w. informacje, tj. istota kampanii zostały dopisane jako informacje pomocnicze, dookreślające kampanię (wprowadzenie do idei i określenie istoty rzeczy, którą trzeba uchwycić w kampanii). Według założonego Harmonogramu Przedmiot Umowy będzie realizowany przez Wykonawcę od dnia podpisania umowy do 30 września 2014 roku. Termin realizacji zadań określonych w Harmonogramie może ulec zmianie do 31 października 2014r. w przypadkach uzasadnionych, tj. gdy procedura przetargowa przesunie się do końca maja, br. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz - opis przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 2 do siwz - harmonogram; Załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach