Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
- Data zamieszczenia: 2013-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
REGON: 00065061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie założeń i materiałów kampanii promocyjnej Rzeszowa i Podkarpacia oraz wynajem powierzchni reklamowych w rejonie lotniska Warszawa-Okęcie i Berlin Schonefeld Airport w ramach projektu pn. Promocja miasta Rzeszowa - kampania reklamowa miasta i regionu w kraju i poza granicami Polski, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, nr działania 1.4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie założeń i materiałów kampanii promocyjnej Rzeszowa i Podkarpacia oraz wynajem powierzchni reklamowych w rejonie lotniska Warszawa-Okęcie i Berlin Schonefeld Airport w ramach projektu pn. Promocja miasta Rzeszowa - kampania reklamowa miasta i regionu w kraju i poza granicami Polski, współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, nr działania 1.4., obejmuje następujące działania: 1.Opracowanie założeń i materiałów kampanii z dostosowaniem do instrumentów promocyjnych, obejmujących opracowanie hasła reklamowego, spójnego z założeniami kampanii promocyjnej Rzeszowa i Podkarpacia oraz Strategią Marki Rzeszów na lata 2009 - 2013 w tym: 2.Opracowanie graficzne i językowe projektu: a. plakatu na potrzebę realizacji kampanii miasta i regionu w rejonie lotniska Warszawa Okęcie tekst w języku polskim, b. plakatu na potrzebę realizacji kampanii miasta i regionu w rejonie lotniska Berlin Schonefeld tekst w języku polskim i tłumaczenie na język niemiecki, c. reklamy prasowej formatu A 4, tekst w języku polskim i tłumaczenie na język angielski o przeznaczeniu do zamieszczenia w anglojęzycznym magazynie opiniotwórczym, d spotu o przeznaczeniu do zamieszczenia w branżowym portalu internetowym. 3.Produkcja spotu reklamowego max. czas transmisji 15s o przeznaczeniu do zamieszczenia w branżowym portalu internetowym. 4.Wynajem 2 nośników outdoorowych o wymiarach min. 3m x 6m, oświetlenie 100% front light bilbord lub w uzasadnionym wypadku braku dostępności tablicy bilbordowej inna powierzchnia reklamowana o takich samych wymiarach na lotnisku Warszawa-Okęcie lub na trasie dojazdowej do tego lotniska i ekspozycja reklamy przez 28 dni w terminie do 27.05.2013 r., w tym: a. wydruk 2 plakatów wielkoformatowych wraz z odpowiednim zapasem na wypadek uszkodzenia reklam, b. wyklejenie 2 nośników outdoorowych plakatem wielkoformatowym bilbord lub w uzasadnionym wypadku braku dostępności tablicy bilbordowej inna powierzchnia reklamowana o takich samych wymiarach i zapewnienie ciągłości ekspozycji przez okres ich wywieszenia na nośnikach outdoorowych, obejmujące ponowne rozwieszenie w wypadku uszkodzenia c. demontaż reklamy po okresie jej ekspozycji na nośniku outdorowym. 5. Wynajem 2 nośników outdoorowych o wymiarach min 10m x12m, oświetlenie 100% front light bilbord lub w uzasadnionym wypadku braku dostępności tablicy bilbordowej inna powierzchnia reklamowana o takich samych wymiarach w rejonie lotniska Berlin Schonefeld lub na trasie wiodącej z lotniska do centrum Berlina i ekspozycja reklamy przez 28 dni w terminie do 31.05.2013 r., w tym: a. wydruk plakatu wielkoformatowego wraz z odpowiednim zapasem na wypadek uszkodzenia reklam, b. wyklejenie 1 nośnika outdoorowego plakatem wielkoformatowym bilbord lub w uzasadnionym wypadku braku dostępności tablicy bilbordowej inna powierzchnia reklamowana o takich samych wymiarach i zapewnienie ciągłości ekspozycji przez okres ich wywieszenia na nośniku outdoorowym, obejmujące ponowne rozwieszenie plakatów w wypadku uszkodzenia, c. demontaż reklamy po okresie jej ekspozycji na nośniku outdoorowym. Obowiązki wykonawcy określa projekt umowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w zał. nr 1 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych złotych). 2.Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie nr rachunku: 26 1240 1792 1111 0010 0486 8652 Sumy depozytowe Urzędu Miasta Rzeszowa. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w oznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictwa, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaplanowanie i realizacja kampanii otwierającej Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-06-11 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej dot. bezpiecznej pracy za granicą w krajach Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Dodano: 2014-07-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-promocyjnej podsumowującej okres programowania RPO WP w latach 2007-2013 oraz promującej event promocyjny organizowany niezależnie przez Zamawiającego.
Dodano: 2014-04-03 - Realizacja koncepcji kampanii wizerunkowej regionu Podkarpacia w ramach projektu WOMEN - Realizowanie ponadnarodowej strategii celem przeciwdziałania odpływowi dobrze wykształconych młodych kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Programu dla Europy Środkowej, priorytet I, Obszar 1.3. Wsparcie Rozwoju Wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie 4CE506P1.
Dodano: 2014-02-18 - Zamieszczenie spotu reklamowego miasta Rzeszowa na dwóch branżowych portalach internetowych wraz z przeprowadzeniem badania skuteczności kampanii promocyjnej oraz wzrostu wspomaganej świadomości marki w ramach projektu pn. Promocja miasta Rzeszowa - kampania reklamowa miasta i regionu w kraju i poza granicami Polski, współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, nr działania 1.4.
Dodano: 2013-06-25 - Opracowanie koncepcji kreatywnej, strategii mediowej, harmonogramu działań i planu medialnego kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego w województwie podkarpackim oraz przeprowadzenie kampanii wraz z przedstawieniem raportu końcowego z jej przeprowadzenia.
Dodano: 2013-03-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej pn. Podkarpackie. Przestrzeń otwarta dla inwestorów- promocja gosp. i aktywizacja inwestycyjna Woj. Podkarpackiego poprzez kampanię outdoorową, reklamę w prasie branżowej oraz wydanie albumu-katalogu w ramach realizacji projektu z I osi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2013-02-28 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej szkolnictwa zawodowego w województwie podkarpackim w projekcie systemowym w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-02-14 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej na temat bezpiecznej pracy w kraju i za granicą
Dodano: 2012-03-26 - Opracowanie koncepcji kreatywnej, strategii mediowej, harmonogramu działań i planu medialnego kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego w województwie podkarpackim oraz przeprowadzenie kampanii wraz z przedstawieniem raportu końcowego z jej przeprowadzenia.
Dodano: 2012-02-14