Przetargi.pl
Realizacja kampanii reklamowych Polskiego Radia S.A. w Internecie

Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 645 36 90, , fax. +48 22 645 39 57
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
    Al. Niepodległości 77/85
    00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 645 36 90, , fax. +48 22 645 39 57
    REGON: 10420591000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii reklamowych Polskiego Radia S.A. w Internecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług reklamowych w Internecie (z wyłączeniem reklam na Facebooku), na które składają się: zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia S.A. oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio S.A. oraz przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych Zamawiającego. Celem prowadzonych przez Zamawiającego Kampanii reklamowych będzie: 1. zwiększenie słuchalności audycji Polskiego Radia S.A. w kanałach mobilnych i desktopowych, 2. uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników (wskazanej przez Zmawiającego w briefie danej kampanii) każdorazowo poprzez przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów lub stron internetowych Zamawiającego, 3. przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych Zamawiającego poprzez kliknięcia w link reklamy typu Display, link tekstowy, link reklamy typu Video, czy też w artykuł sponsorowany, 4. stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 10.3.3. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 10.3.4. materiały niezbędne do oceny oferty w kryterium jakościowym, tj. projekt media planu wraz z częścią opisową (uzasadnienie dla doboru mediów i formatów reklam, opis strategii działania, opis innowacyjnych rozwiązań) przygotowanych w oparciu o brief kreatywny kampanii reklamowej online Programu 1 Polskiego Radia S.A. – Lato z Radiem 2020, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór wskazany w załączniku nr 9 do SIWZ. W przygotowanych materiałach należy uwzględnić: a. media plan, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ wraz z uzasadnieniem dla zastosowanego doboru mediów i formatów reklamowych gwarantujących najszersze realne dotarcie do odbiorców oraz wysoką skuteczność w realizacji celu. W przypadku aplikacji Polskiego Radia prosimy o podanie estymowanej ilości pobrań. b. przygotowanie opisu strategii działania w ramach kampanii reklamowej online zawierającego następujące elementy: • opis zakładanych do przeprowadzenia działań (miejsc prowadzenia kampanii) wraz z harmonogramem startu poszczególnych elementów zawartych w media planie, • opis strategii budżetowej przyjętej dla kampanii, • opis wraz z uzasadnieniem, modelu rozliczeń z wydawcami, • opis sposobu monitoringu efektywności kampanii na poszczególnych etapach działań, • opis sposobu optymalizacji kampanii na poszczególnych etapach działań wraz ze wskazaniem elementów decydujących o konieczności wprowadzenia zmian, • strategia kampanii powinna być przedstawiona w założeniu minimalnym w formie opisowej. Dodatkowe elementy graficzne (wykresy, raporty etc.) są wymagane dla osiągnięcia pełnej punktacji w zakresie tego zadania. c. przygotowanie opisu, dla uwzględnionych w media planie innowacyjnych rozwiązań rynkowych mogących mieć znaczący wpływ na jakość prowadzonych działań tj. zauważalność lub skuteczność prowadzonej kampanii reklamowej. Za działanie innowacyjne można przyjąć wykorzystanie formatu graficznego lub wideo dotąd nie stosowanego na szeroką skalę w kampaniach online, wykorzystanie nieszablonowych mediów internetowych czy wykorzystanie unikalnej strategii przeprowadzenia kampanii, która istotnie wyróżni się na tle konkurencji. Każde działanie musi mieć właściwe uzasadnienie. Projekt media planu wraz z częścią opisową należy przygotować z wyłączeniem portali z domenami zagranicznymi (chyba, że ich wykorzystanie jest odpowiednio uzasadnione) oraz stronami zawierającymi treści nieodpowiednie (o charakterze wulgarnym, pornograficznym, rasistowskim czy dyskryminującym odbiorców ze względu na płeć, przynależność narodową i kulturową, orientację seksualną, religię i rażące w wizerunek marki Polskiego Radia S.A.) Uwaga: W ramach przygotowania ww. materiałów, tj. projektu media planu warz z częścią opisową, Zamawiający nie wymaga przygotowania przeformatowań do zaproponowanego dobru mediów. Załączony Key Visual, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ, ma charakter wyłącznie podglądowy. 10.3.5. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym określony zostanie zakres umocowania; podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 10.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt 1 SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców: 10.7.1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres tego umocowania, 10.7.2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13) – 22) i art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy oraz spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt. 9.1.3 SIWZ, oświadczenie własne, o którym mowa w pkt. 10.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Postanowienie pkt 10.2. SIWZ ma zastosowanie, 10.7.3. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w terminie wskazanym w pkt. 10.4 SIWZ, przedkłada oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, 10.7.4. przedkładają pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 10.3.1 – 10.3.3 SIWZ. 10.7.5. gdy najwyżej oceniona zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 10.5 SIWZ, w przypadków określonym w pkt 10.6.SIWZ również dokumentów tam wskazanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach