MUZEUM GETTA WARSZAWSKIEGO ogłasza przetarg
- Adres: 00-108 Warszawa, ul. Zielna 39
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MUZEUM GETTA WARSZAWSKIEGO
ul. Zielna 39
00-108 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 369765900 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1943.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Etapu 1 [opracowanie koncepcji kampanii oraz harmonogramu działań], obejmującego w szczególności: a) opracowanie koncepcji kampanii opierającej się w szczególności na przygotowaniu i przedstawieniu pomysłu, celów i szczegółowych działań zaplanowanych do wykonania w ramach kampanii (dalej: „koncepcja kampanii”). Koncepcja kampanii stanowi rozwinięcie i uszczegółowienie wstępnej koncepcji kampanii przedstawionej w ofercie Wykonawcy. b) opracowanie harmonogramu działań wynikających z koncepcji kampanii wskazujących konkretne narzędzia marketingowe, media plany, terminy i zakładane mierniki efektywności kampanii (dalej: „harmonogram kampanii”).2) Etapu 2 [przygotowanie działań promocyjno-informacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii], obejmującego w szczególności: a) wyprodukowanie wszystkich niezbędnych materiałów (np. graficznych, spotów itd.) wraz z przekazaniem Zamawiającemu przez Wykonawcę praw autorskich do wszystkich materiałów wyprodukowanych w ramach kampanii,b) zakup powierzchni reklamowej w mediach o zasięgu regionalnym na czas trwania całej kampanii, w lokalizacjach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia,c) Produkcję kampanii z zachowaniem obowiązujących przepisów RODO,d) Obsługę techniczną kampanii,e) Raport końcowy zawierający podsumowanie dot. efektywności kampanii;3) Prawa opcji polegającego na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii w SM na zasadach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia i w § 9 Umowy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.5. Zamawiający oświadcza, że na wykonanie zamówienia zamierza przeznaczyć 237 000 PLN brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie: co najmniej dwie kampanie medialne lub promocyjne, z których co najmniej jedna miała wartość nie mniejszą niż 200 000,00 PLN brutto;b) dysponuje minimum 1 osobą zarządzającą projektem (Zarządzający projektem), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i w okresie 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert zarządzała minimum dwoma projektami o charakterze promocyjnym lub medialnym (kampania promocyjna lub medialna) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każdy;W przypadku, gdy wartość usług wykazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem powierzchni ekspozycyjnej wraz z wykonaniem usług związanych z najmem
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-10-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-10-03 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-08-05 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-08-04 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-05-22 - Wynajem 600 szt. powierzchni reklamowych i wykonania druku plakatów na potrzeby Urzędu Państwowej Komisji do spraw Pedofilii
Dodano: 2022-12-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-10-27 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-09-23 - Usługi zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowej filmu fabularnego pt. „Orlęta. Grodno ‘39”
Dodano: 2022-08-01