Przetargi.pl
Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, Domaniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3783100, 22 3783111 , fax. 22 2019725
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
    Domaniewska 39 a
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3783100, 22 3783111, fax. 22 2019725
    REGON: 14168145600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. 2.Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 7. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu po zbadaniu ofert pod kątem omyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy i rażąco niskiej ceny zamierza, zgodnie z art. 24aa ustawy, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 7, będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch etapów: a) Płatna kampania w social mediach –Wykonawca:  opracuje scenariusz kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych.  zrealizuje zaakceptowane zadania określone scenariuszem kampanii, w tym: o wykonanie materiałów na potrzeby kampanii (filmów, zdjęć, projektów graficznych, treści wpisów itp.) i ich opublikowanie o opracowanie treści materiałów informacyjno-promocyjnych w dwóch wersjach językowych (PL, SK). o wykup reklam w mediach społecznościowych i ich publikacja  przedstawi podsumowanie działań informacyjno-promocyjnych.  przekaże Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji/dystrybucji, umożliwiających ich dalsze wykorzystanie. b) Kampania w social mediach z udziałem influencera –Wykonawca:  zaangażuje do realizacji działań promocyjnych polskiego influencera, zajmującego się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, dziedzictwem naturalnym i/lub kulturowym, zwiedzaniem, kolarstwem itp., który posiada min. 10 000 osób obserwujących w mediach społecznościowych.  Influencer odwiedzi 2 wybrane miejsca (po 1 w każdym kraju) i przygotuje materiał promocyjny, właściwy dla charakteru jego poprzednich działań (może to być film na YT, FB, Instagramie i innych mediach społecznościowych, wpis na blogu).  przedstawi podsumowanie kampanii w social mediach z udziałem influencera  przekaże Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji/dystrybucji, umożliwiających ich dalsze wykorzystanie. Wykonanie zamówienia jest podzielone na 2 etapy, realizowane równolegle. Każdy etapów zawiera zadania, szerzej omówione w punkcie VII. Zadania do realizacji. Szacunkowy okres realizacji:  Etap I - od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia zatwierdzenia realizacji płatnej kampanii w social mediach, planowany termin: najpóźniej do 31.12.2020 r.  Etap II - od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia zatwierdzenia realizacji kampanii w social mediach z udziałem influencera, planowany termin: najpóźniej do 31.12.2020 r. Etap I Płatna kampania w social mediach W ramach tego etapu, Wykonawca dostarczy:  1 scenariusz kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych  opublikuje min. 14 postów w kampanii na FB  opublikuje min. 7 postów na Instagramie  1 raport podsumowujący działania informacyjno-promocyjne – opis zrealizowanych zadań, statystyka, osiągnięcie celów kampanii  graficzne i multimedialne materiały promocyjne, w tym m.in. filmy, teksty, gify, banery, grafiki, infografiki, opracowane, zatwierdzone i wykorzystane na potrzeby realizacji kampanii Etap II Kampania w social mediach z udziałem influencera W ramach tego etapu, Wykonawca dostarczy:  1 materiał promocyjny (film/relacja/wpis na blogu - charakter właściwy dla danego influencera) polskiego influencera, który odwiedzi 2 miejsca, po jednym w Polsce i na Słowacji  1 raport podsumowujący kampanię promocyjną z udziałem influencera – opis zrealizowanych zadań, statystyka, osiągnięcie celów kampanii  graficzne i multimedialne materiały promocyjne, w tym m.in. filmy, teksty, gify, banery, grafiki, infografiki, opracowane, zatwierdzone i wykorzystane na potrzeby realizacji kampanii Prawo opcji Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zwiększenie całkowitej wartości usługi w Etapie II w przypadku: OPCJA 1: Zaangażowania do kampanii w social mediach słowackiego influencera Zamawiający dopuszcza opcję zaangażowania do kampanii słowackiego influencera zajmującego się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, dziedzictwem naturalnym i/lub kulturowym, zwiedzaniem, kolarstwem itp., który ma min. 10 000 osób obserwujących w mediach społecznościowych. Podstawę do podjęcia prac w tym kierunku stanowi decyzja Zamawiającego. Influencer odwiedzi 2 wybrane przez siebie miejsca (po 1 w każdym kraju) i przygotuje materiał promocyjny, właściwy dla charakteru jego poprzednich działań (może to być film na YT, FB, Instagramie i innych mediach społecznościowych, wpis na blogu). Obiekty do odwiedzenia są do konsultacji z Zamawiającym. W ramach OPCJI 1, Wykonawca dostarczy:  1 materiał promocyjny słowackiego influencera, który odwiedzi 2 miejsca, po jednym w Polsce i na Słowacji  Wykonawca uwzględni w raporcie podsumowującym kampanię promocyjną zadania zrealizowane przez influencera słowackiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (2019 r. poz. 310, 836). 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu znak WA.263.30.2020.BG”. 5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenia wstępne, a także: 1) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści złożonych dokumentów rejestrowych; 2) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, w przypadku wspólnego składania oferty przez Wykonawców; 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach