Narodowy Instytut Dziedzictwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-924 Warszawa, Kopernika 36/40
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Dziedzictwa
Kopernika 36/40
00-924 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 015263890 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dot. przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dot. przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu (dalej: Kampania) Kampania będzie realizowana w 3 etapach:etap 1: współpraca z polskimi pisarzami kryminałów;etap 2: nagranie podcastów i audiobooka z opowiadaniami.etap 3: aktualizacja strony internetowej kampaniiPrzedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dot. przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu (dalej: Kampania), polegającej na emisji bilbordów reklamowych oraz spotu na nośnikach zewnętrznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 1:4.1. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej, obejmującą kampanię w Internecie i działania z zakresu public relations, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Koordynatora Kampanii, która spełnia następujące wymagania:a) posiada minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem powołanym do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnych;b) posiada doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w koordynowaniu realizacji co najmniej trzech kampanii informacyjno-promocyjnych o wartości usługi co najmniej 100 000 zł brutto każda, w tym koordynowaniu pracy min. 3-osobowego zespołu w przypadku każdej z usług ;W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działań Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Dodano: 2023-08-17